Hop til indhold
galten

Dejlig smuk kvinde nær Hadsten

Recommended Posts

Kimbj no es lo abitual en mi parar en seco cuando suena el reloj ,siempre dejo al cliente acabar ,Siempre !  Estoy segura que si lo hice con usted tendría mis razones , ah ! Lo nomal es parar cuando suena el reloj es por lo que usted pago , no se preocupe por no venir hay muchísimas chicas que le ofrecen sexo nada rutinario , yo en mi anuncio no ofrezco sexo inusual ofrezco de novios , pero te aseguro que pongo todo mi amor . SUERte .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kimbj escribió, hace 1 hora:

Estén atentos, Hune es maravilloso, pero tenía mucha experiencia cuando estuvo de visita.

Cuando no se encontraron los relos, páramos y seco

Return of the Mack escribió, hace 8 horas:

Pagaste por ello, ¿no?

No recibí ningún servicio regular, quería trabajar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lucia Española skrev, den 26.12.2021 at 09:35:

I do not come to give away services, I come to work.

Slap nu bare lidt af. Der var ingen, som i 0, kritik af dig eller det du laver. Blot en lettere ironisk kommentar til en af dine kunders indlæg, som tilsyneladende synes det var helt fantastisk, at han kunne få lov at knalde dig (mod betaling). Men det bliver selvfølgelig lidt akavet og småbarnligt, når han så også sidder og "liker" dine kommentarer herinde bagefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Return of the Mack escribió, hace 1 hora:

Ahora relájate un poco. No hubo, as in 0, critics haci ti o lo que haces. Solo un comentario es un poco irónico en las publicaciones de uno de sus clientes, quien aparentemente piensa que es absolutamente irrazonable permitir abofetearlo (a un ritmo). Pero, por supuesto, prevalece un poco de comodidad e infantilismo cuando él también ve y le "gusta" sus comentarios aquí.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lucia Española skrev, for 10 timer siden:

Mr. Retum I live very relaxed all day in the arms of beautiful gentlemen, excuse my anger. I did not understand the joke, kisses.

Esta bien. La ironía también es difícil cuando debe entenderse en un idioma extranjero. Cuídate.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Lucia i dag, hold op en dejlig kvinde. Hun overgik langt min forventning, hun er simpelthen så sexet og en virkelig smuk kvinde, og i mine øjne i sin bedste alder. Jeg er jævnaldrende med hende, og kunne føle vi havde en rigtig god kemi.

Sexuelt er hun helt i top, hendes blow er fantastisk, knepper som en drøm, og hun forstår virkelig at få en til at føle sig som verdens bedste elsker.

Eneste minus er at jeg ikke forstod noget som helst af hvad hun sagde på spansk :D

Jeg kommer helt sikkert igen, snart!

Hun er amazing ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 1 time siden:

Jeg besøgte Lucia i dag, hold op en dejlig kvinde. Hun overgik langt min forventning, hun er simpelthen så sexet og en virkelig smuk kvinde, og i mine øjne i sin bedste alder. Jeg er jævnaldrende med hende, og kunne føle vi havde en rigtig god kemi.

Sexuelt er hun helt i top, hendes blow er fantastisk, knepper som en drøm, og hun forstår virkelig at få en til at føle sig som verdens bedste elsker.

Eneste minus er at jeg ikke forstod noget som helst af hvad hun sagde på spansk :D

Jeg kommer helt sikkert igen, snart!

Hun er amazing ;)

Hvor ca i Århus er det hun er nu?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, den 12.12.2021 at 10:19:

Billederne er af Ava Addams.

Nu har Lucia lagt en masse billeder op af sig selv. Mange. Og jeg synes faktisk hun er smukkere end på de fleste af billederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BaronVonKandis2 skrev, den 9.5.2023 at 15:59:

Nu har Lucia lagt en masse billeder op af sig selv. Mange. Og jeg synes faktisk hun er smukkere end på de fleste af billederne.

Hvor er de billeder lagt op ? Linket ovenfor virker i hvert fald ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 1 time siden:

Hvor er de billeder lagt op ? Linket ovenfor virker i hvert fald ikke

Du kan prøve at søge på Lucia på AL, så er der nok stor sandsynlighed for, at du finder hendes annonce.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, den 11.5.2023 at 18:23:

Du kan prøve at søge på Lucia på AL, så er der nok stor sandsynlighed for, at du finder hendes annonce.

Jeg mener hun tog hjem i søndags

Så håber vi bare hun snart kommer tilbage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...