Kbhstud 17 Skrevet 11. December, 2021 Er der en som er frisk på at dele en tøs i aften i storkøbenhavn - mmf trekant - tænker at der skal indgå dp (er åben overfor forslag til tøs) er selv en slank 26 årig fyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Wuwutata Skrevet 11. December, 2021 Hej du! Jeg er frisk i aften. Jeg er ny bruger, så har ikke mulighed for at skrive privat. Kan du skrive en privat besked, og så kan vi komme i gang! Mvh. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søgerstorpiktildp Skrevet 25. Juni, 2022 Jeg er altid frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 25. Juni, 2022 Søgerstorpiktildp skrev, for 25 minutter siden: Jeg er altid frisk Uden at vide det tror han har fundet en makker. da opslaget er fra december 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søgerstorpiktildp Skrevet 25. Juni, 2022 (edited) Hvad skal jeg bruge den kommentar til, Ace? Redigeret 25. Juni, 2022 af Søgerstorpiktildp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 25. Juni, 2022 Søgerstorpiktildp skrev, for 2 minutter siden: Hvad skal jeg bruge den kommentar til, Ace? Tror bare dine chancer ville være større hvis du oprettede en opslag selv i efterlysninger. da jeg tror tråden er lidt død. bare det du skulle få ud af det men pøj pøj håber det lykkes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg