Hop til indhold
Guest sweettalker

20 årig ung dansk studine

Recommended Posts

Hun har en del forskellige navne. 

Jeg har besøgt hende og lavet et skriv om det. Kan dog ikke lige finde det på stående fod. Men kort fortalt er hun en flot pige. Der er bare nul indlevelse og engagement fra hendes side. Så jævnt kedelig oplevelse. Fra min side er der absolut ingen planer om gentagelse af besøg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak men nej tak....

Har prøvet hende i solcenter - NUL som NUL indlevelse, hun holder konstant øje med tiden.

Hun gør det KUN for pengene, "I Know thats the game" men er mange måder man kan køre sin forretning på.

Rocker hvalpen i bilen passer på hende og går med ind i solcenter hvor han upassende tager ophold lige ude for solcenter kabinen.

Alene af den grund er jeg ude.....

PS. Gav det et skud mere efter første bookning - men her var oplevelsen præcis det samme, NUL som NUL indlevelse og alt var akavet..

//Martin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martin Balschmidt skrev, for 6 timer siden:

Gav det et skud mere efter første bookning -

Imponerende, alligevel. Efter en kold tur i solcenter med alfonsfyr på den anden side af kabinedøren.

Arbejder du i kriminalforsorgen, siden du vil gå så langt for at give folk en anden chance - eller er hun bare så lækker, at du håbede?

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har luret herinde i et par år men aldrig oprettet eller skrevet et indlæg. Dog kunne jeg ikke dy mig denne gang. Jeg besøgte hende i et solcenter i går til 30 min sex og bj.

Hun er 100% ægte og har en gude krop. Hun var 100% tilstede og fik 2 orgasmer hvoraf hun sprøjtede den ene gang. Der var ingen "rocker hvalp" der ventede udenfor døren eller noget lignende. Vi var der helt alene. 

Jeg kan slet ikke nikke genkendelse til Martins oplevelse og med det sprogbrug han har, tror jeg mere det er et Martin problem end hende. Man får naturligvis kun den tid man betaler for - ligesom alle andre steder.

Alt i alt en meget sød,ung og imødekommende pige som er virkelig stram og lækker. 9/10 herfra og skal klart besøge hende igen.

100% alle pengene værd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mads1982dk skrev, for 36 minutter siden:

Jeg har luret herinde i et par år men aldrig oprettet eller skrevet et indlæg. Dog kunne jeg ikke dy mig denne gang. Jeg besøgte hende i et solcenter i går til 30 min sex og bj.

Hun er 100% ægte og har en gude krop. Hun var 100% tilstede og fik 2 orgasmer hvoraf hun sprøjtede den ene gang. Der var ingen "rocker hvalp" der ventede udenfor døren eller noget lignende. Vi var der helt alene. 

Jeg kan slet ikke nikke genkendelse til Martins oplevelse og med det sprogbrug han har, tror jeg mere det er et Martin problem end hende. Man får naturligvis kun den tid man betaler for - ligesom alle andre steder.

Alt i alt en meget sød,ung og imødekommende pige som er virkelig stram og lækker. 9/10 herfra og skal klart besøge hende igen.

100% alle pengene værd

Første indlæg og KUN rosende omtale ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 19 minutter siden:

Alle har et første indlæg første gang? Hvis jeg har haft en god oplevelse skal jeg så give en dårlig anmeldelse? Du har vidst slet ikke læst mit indlæg. Jeg nævner endda det er mit første indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 14 timer siden:

Imponerende, alligevel. Efter en kold tur i solcenter med alfonsfyr på den anden side af kabinedøren.

Arbejder du i kriminalforsorgen, siden du vil gå så langt for at give folk en anden chance - eller er hun bare så lækker, at du håbede?

Hun er lidt kedelig - de sælger hende ind på gymnasie 2 g”er men mere bare kedelige Maja fra Midtsjælland ... kedelig bare...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 3 timer siden:

Ja jeg forstår ikke... som nævnt har jeg set hende to gange.

det var et besøg for meget,,, og lad mig gentage, kender gamet og betaler man for 30 min så får man 30 min,, men er pigen og rocker hvalpen smarte så køre de ikke deres set up så stramt.. langt de fleste kunder er alligevel færdige før tid.

så mon ikke det i sidste ende er win win.

Gude krop,, det er self en smags sag... men har da mødt en del GP som er i noget flottere katagori.

/M

Redigeret af Martin Balschmidt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...