Hop til indhold
Erhvervsmand1

Quickie ung pære dansk pige på 20

Recommended Posts

Jeg har bare så mange spørgsmål :D Med 5 minutter så bliver det da sådan lidt gangbang agtigt. Står man i kø med alle de andre foran kabinen? Hun kommer da næppe i bad, er det bare en vådserviet? Stakkels dem der ellers tager sol :wacko: Står der en og tager imod penge og så banker man på en tilfældig uanende person? Er det et scam? Kan man overhoved dyrke sex på et solarie?

Nå, men håber da nogen prøver en tur, men det bliver ikke lige mig der tager den for holdet :mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg
GP_Nyder skrev, for 17 minutter siden:

Jeg har bare så mange spørgsmål :D Med 5 minutter så bliver det da sådan lidt gangbang agtigt. Står man i kø med alle de andre foran kabinen? Hun kommer da næppe i bad, er det bare en vådserviet? Stakkels dem der ellers tager sol :wacko: Står der en og tager imod penge og så banker man på en tilfældig uanende person? Er det et scam? Kan man overhoved dyrke sex på et solarie?

Nå, men håber da nogen prøver en tur, men det bliver ikke lige mig der tager den for holdet :mellow:

Hej 

jeg prøver at hjælpe dig med dine svar, da jeg har prøvet dette koncept - dog ikke med den pige 

når aftalen var lavet - mødtes man udenfor solcenter,  pigen betalte for 10 min sol (vi mødtes til 10 min sex) vi gik ind i solen, tog tøjet af - hun legede med pikken, påsatte kondom - lagde sig ned jeg kneppede hende i 10 min - og tog tøj på og vi gik igen

ingen kunne vide hvornår, eller hvorlænge siden hun sidst havde en kunde, jeg var der i god tid, og så hun kom ud fra en opgang - jeg tror hun boede der, men ville ikke gøre det i hendes private lejlighed - hun lugtede ren

når du tager sol, ved du jo heller ikke, hvem der har ligget og svedt - og måske har onaneret i solen, vi gjorde solen ren efter os!

er du til hurtig fræk sex - (det kan jeg - også godt lide) så er det en fed oplevelse (jeg smilede i flere dage) 

men jeg er vist også nem at tilfredsstille seksuelt - som jeg skrev, var min oplevelse ikke med hende i den annonce 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 1 minut siden:

Hej 

jeg prøver at hjælpe dig med dine svar, da jeg har prøvet dette koncept - dog ikke med den pige 

når aftalen var lavet - mødtes man udenfor solcenter,  pigen betalte for 10 min sol (vi mødtes til 10 min sex) vi gik ind i solen, tog tøjet af - hun legede med pikken, påsatte kondom - lagde sig ned jeg kneppede hende i 10 min - og tog tøj på og vi gik igen

ingen kunne vide hvornår, eller hvorlænge siden hun sidst havde en kunde, jeg var der i god tid, og så hun kom ud fra en opgang - jeg tror hun boede der, men ville ikke gøre det i hendes private lejlighed - hun lugtede ren

når du tager sol, ved du jo heller ikke, hvem der har ligget og svedt - og måske har onaneret i solen, vi gjorde solen ren efter os!

er du til hurtig fræk sex - (det kan jeg - også godt lide) så er det en fed oplevelse (jeg smilede i flere dage) 

men jeg er vist også nem at tilfredsstille seksuelt - som jeg skrev, var min oplevelse ikke med hende i den annonce 

Tak. Så langt så godt. 

Kunne være rart at høre fra en der har mødt hende, men dine svar gav god mening

Del dette indlæg

Link til indlæg
Erhvervsmand1 skrev, 1 time siden:

Hun tilbyder længere tid til en mere fair pris

Men kan man overhovedet komme på 5 min.

Hun tilbyder blow og knald på 5 min...  det er den tid det vil tage mig at tage tøjet af og på i et solcenter. Så 500 kr. For at tage tøjet af foran hende og tage det på igen er nok i overkanten :D   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, Lige nu:

Hun tilbyder blow og knald på 5 min...  det er den tid det vil tage mig at tage tøjet af og på i et solcenter. Så 500 kr. For at tage tøjet af foran hende og tage det på igen er nok i overkanten :D   

Blækspruttemanden skrev, for 1 minut siden:

Som sagt tilbyder hun længere tid til mere fair priser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, for 23 minutter siden:

Ja, jeg ville godt kunne nå det - bare lad være med at tage for meget tøj på - jeg smed det hele på gulvet - ikke noget med at lægge det sammen osv… hehe 

vi har en i Aalborg hun tager 150. Kr for 5 min 300kr for 10 min osv….. det er rimelig priser for en hurtig - dog skal man så selv betale for sol-tiden 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 58 minutter siden:

Ja, jeg ville godt kunne nå det - bare lad være med at tage for meget tøj på - jeg smed det hele på gulvet - ikke noget med at lægge det sammen osv… hehe 

vi har en i Aalborg hun tager 150. Kr for 5 min 300kr for 10 min osv….. det er rimelig priser for en hurtig - dog skal man så selv betale for sol-tiden 

Jeg vil blive glad hvis du vil fortælle mig, hvordan jeg kommer i kontakt med hende fra Aalborg?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er kold business, og hun sætter en timer på sin mobil med det samme, smed tøjet så lænede hun sig ind over solen..

Det gjorde det overhovedet ikke for mig, selvom jeg i hovedet havde syntes det lød frækt. 

Jeg vil sige det er billigt, men ikke rigtigt det værd og så lugtede hun lidt fra røven, da hun stod der med røven vendt mod mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har haft flere forskellige profiler det sidste års tid eller mere. 

Jeg har besøgt hende og skrevet oplevelsen for vel et år siden nu. Hun er ganske køn og dejligt hotel hun tph imod på, men det var så også hvad der var af positive vendinger. Ingen indlevelse, tantekys... Jeg kunne blive ved. Så jeg kommer på ingen måde igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også været forbi, og det lyder til at mig og Poulpik har haft 100% samme oplevelse. Helt ned til, at jeg også synes hun lugtede lidt fra røven. 
Som flere nævner, er der ingen indlevelse. Hun må være presset økonomisk - hun gør det i hvert fald ikke for fornøjelsen skyld. Det er synd, for hun virker ellers meget sød, og hun har sgu en ret fræk krop. 
Tvivler på, at hun nogensinde har haft en der kom igen. 

Redigeret af Mugasaaa

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun har en gudekrop og har besøgt hende nogle gange. Jeg besøger hende 100% igen. Det virker meget for mig som at, mange har høje forventninger til de priser. Jeg booker altid mere tid og får en mere fair pris, det og den mere tid gør at oplevelsen er bedre da der ikke er så meget hast.

Kommer jeg igen? 100%

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mads1982dk skrev, for 40 minutter siden:

Hun har en gudekrop og har besøgt hende nogle gange. Jeg besøger hende 100% igen. Det virker meget for mig som at, mange har høje forventninger til de priser. Jeg booker altid mere tid og får en mere fair pris, det og den mere tid gør at oplevelsen er bedre da der ikke er så meget hast.

Kommer jeg igen? 100%

Sorry. Men hvis du mener, at 500 for 5 minutter, er en pris, der gør at man ikke skal forvente noget, så ved jeg ikke længere. 
500kr for 5 min er ret dyrt i min bog. Vi skal op i i hvert fald 15 min, og noget mere end bare at hun bukker sig ned og tager i mod, før jeg synes det skulle blive interessant en anden gang :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mugasaaa skrev, for 59 minutter siden:

Sorry. Men hvis du mener, at 500 for 5 minutter, er en pris, der gør at man ikke skal forvente noget, så ved jeg ikke længere. 
500kr for 5 min er ret dyrt i min bog. Vi skal op i i hvert fald 15 min, og noget mere end bare at hun bukker sig ned og tager i mod, før jeg synes det skulle blive interessant en anden gang :)

Jeg synes 500 for en quickie er en meget fin pris for en dansk pige. Ønsker du mere tid med hende får du bedre priser. Men ønsker du kun at ofre 500 kr får man ikke meget derude. Som jeg nævnte før, booker jeg altid længere tid og får dermed en god oplevelse og en mere fair pris ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mads1982dk skrev, for 3 timer siden:

Kommer jeg igen? 100%

Gudekrop? 

Ja vi er alle forskellige mht. smag må jeg blot konstatere ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det bliver ikke bedre af, at jeg i en anden tråd kan læse, at hun af og til har en rocker ven/kæreste, der står og holder “vagt” udenfor døren. :huh: 

Det var jeg heldigvis ikke udsat for selv, men ville da få svært ved at nyde noget, hvis han stod på den anden side af døren. :?

Held og lykke med det, til alle jer der tager chancen. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mads1982dk skrev, for 4 timer siden:

Kommer jeg igen? 100%

Jeg besøgte hende i 45 min. Det var stadig samme ligegyldige oplevelse. 

Det kun godt en herinde har fået en god oplevelse. Om det så er os andre brugere som har høje forventninger eller dine som er ekstremt lave må være det store spørgsmål på sådan en onsdag i februar her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Johannes Dypperen skrev, for 2 timer siden:

Er der unge piger, der gør det samme i KBH-området??

Altså hende her er i KBH-området og en ung pige. Men hvis du mener andre, så kan du helt sikkert finde mange, der tager høj pris for en meget kort lorteoplevelse - bare tjek anmeldelsesforum.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende for et par dage siden, og jeg ærger mig nu over at jeg ikke så denne tråd tidligere. Jeg oplevede præcis det samme som andre har beskrevet.. Jeg kunne ikke vælge andet end doggy og hun lugtede ikke så godt. Timeren på telefonen blev startet med det samme og tiden var endda kun 4,5 minut, så hun trækker åbenbart de 30 sekunder fra, nok pga. den tid det tager at afregne og få tøjet af. 

For mig var det penge lige ud af vinduet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...