Hop til indhold
Bettesnabel

Sugardating eksperiment

Recommended Posts

Efter mit sidste indlæg omkring min SD oplevelse, blev der af et par stykker sået tvivl om ægtheden af oplevelsen. Det skulle angiveligt være noget mere vanskeligt at få en god date i hus.. Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at strø om mig med mere sukker lige nu, men er alligevel blevet nysgerrig på, om jeg bare var voldsomt heldig.. Jeg har derfor søsat et lille eksperiment. Sidste gang kontaktede jeg kun en enkelt, nøje  udvalgt profil. Med fare for at eksperimentet kan blive frygteligt dyrt, da jeg naturligvis ikke holder nogen for nar, har jeg denne gang kontaktet hele 10 profiler. Eksperimentet gik i luften for en time siden, og i skrivende stund er jeg i dialog med tre af dem. En af dem har jeg en løs aftale med allerede nu.. Jeg skal naturligvis nok fortælle om hvorledes det ellers udvikler sig.

Hvad er jeres erfaring.. Hvad er jeres “hit rate” ?

Redigeret af Bettesnabel
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bruger du sugardaters.com? 

Jeg forstår ikke hvad du mener med at det skulle blive for dyrt at skrive til flere profiler. Du betaler vel kun for de profiler du mødes med IRL, så om du skriver til én eller 10 profiler er lige "dyrt".

Jeg vil tro at jeg får svar fra cirka 30% af de profiler jeg kontakter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
NewPunter skrev, 1 time siden:

Jeg forstår ikke hvad du mener med at det skulle blive for dyrt at skrive til flere profiler. Du betaler vel kun for de profiler du mødes med IRL, så om du skriver til én eller 10 profiler er lige "dyrt".

Hvis eksperimentet skal følges helt til dørs, må det vel også indebære møder IRL - det er da fint nok at få svar fra ca. 30%, men det kræver ligesom lidt mere at hive dem alle i land ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 11 minutter siden:

Hvis eksperimentet skal følges helt til dørs, må det vel også indebære møder IRL - det er da fint nok at få svar fra ca. 30%, men det kræver ligesom lidt mere at hive dem alle i land ;-)

Jeg var blot nervøs for om Bettesnabel var blevet lokket ind på en scamside, hvor man skal betale for hver besked man sender.

Jeg vil tro at jeg mødes med cirka halvdelen af dem, som jeg får svar fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Bettesnabel 

Er dit eksperiment ikke lidt ligesom "jeg skiller lige støvsugen af, for at se hvorfor den virkede så godt"  :)

Du har jo netop lige fundet den for dig ultimative SB.  Lyder også til at du næppe skulle betale for al den tid i var sammen,  Så hvorfor nu søge til højre og venstre, snarere end at nyde og glæde sig over, at du mødte en skøn kvinde der vist gav sig fuldt ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
NewPunter skrev, for 4 timer siden:

Jeg forstår ikke hvad du mener med at det skulle blive for dyrt at skrive til flere profiler.

Skriver han heller ikke ;)

Læs evt forhistorien. 

Bettesnabel skrev, for 4 timer siden:

Med fare for at eksperimentet kan blive frygteligt dyrt, da jeg naturligvis ikke holder nogen for nar,

Han VIL strø sukker = mødes og nok forkæle med middag etc. 

Tænker at hitrate de perioder jeg har brugt det er 40-50% i runde tal ift møder af antal skrevne til. Måske noget højere ift svar%. 

Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

det er da fint nok at få svar fra ca. 30%

Tidsfaktor samt ts fravalg/droppen hører jo også med, da mange næppe napper 5 SF’er på en uge, også fordi det kan være dyrt og tidskrævende at gå ud, mødes, hygge, spise. Og så kan ‘hitraten’ jo sagtens falde, selv om succes’en er stor/hurtig i svartid og møde sat i værk. 

Alders-delen ift eksperiment savnes (måske også uddannelse/manerer/retorik: det du var inde på sidst), da en del klagende mænd uden succes på sg, måske h a r dét som udfordring. En 62-årig eller lidt charmerende/i form vil måske generelt have væsentlig sværere ved at skaffe svar og møder end en 30 årig fit håndværker med pungen fyldt til sugar og ikke kun ‘skal vi knalde’-retorik, der nok ofte skinner igennem inddirekte ved henvendelser fra mange. Ala ‘Hej, hvad tager du?’. ‘Hvor meget skal du ha?’. ‘Har du tid’? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest matrix
Bettesnabel skrev, for 12 timer siden:

Efter mit sidste indlæg omkring min SD oplevelse, blev der af et par stykker sået tvivl om ægtheden af oplevelsen. Det skulle angiveligt være noget mere vanskeligt at få en god date i hus.. Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at strø om mig med mere sukker lige nu, men er alligevel blevet nysgerrig på, om jeg bare var voldsomt heldig.. Jeg har derfor søsat et lille eksperiment. Sidste gang kontaktede jeg kun en enkelt, nøje  udvalgt profil. Med fare for at eksperimentet kan blive frygteligt dyrt, da jeg naturligvis ikke holder nogen for nar, har jeg denne gang kontaktet hele 10 profiler. Eksperimentet gik i luften for en time siden, og i skrivende stund er jeg i dialog med tre af dem. En af dem har jeg en løs aftale med allerede nu.. Jeg skal naturligvis nok fortælle om hvorledes det ellers udvikler sig.

Hvad er jeres erfaring.. Hvad er jeres “hit rate” ?

Min erfaring:

Jeg har chatte med ca. 15 piger, hvor ca. 3-4 helt klart var scam (fra udlandet), jeg har mødt med 2 piger, og kan lave aftaler med 4 andre piger... og blevet snydt af en.

Resten  vil have en på snap for at sælge pic og video, hvilket jeg ikke er til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 12 timer siden:

/.../ Alders-delen ift eksperiment savnes (måske også uddannelse/manerer/retorik: det du var inde på sidst), da en del klagende mænd uden succes på sg, måske h a r dét som udfordring. En 62-årig eller lidt charmerende/i form vil måske generelt have væsentlig sværere ved at skaffe svar og møder end en 30 årig fit håndværker med pungen fyldt til sugar og ikke kun ‘skal vi knalde’-retorik, der nok ofte skinner igennem inddirekte ved henvendelser fra mange. Ala ‘Hej, hvad tager du?’. ‘Hvor meget skal du ha?’. ‘Har du tid’? 

Men det är väl större chans att 62-åringen har pengapungen full än en 30-åring! Från de eskorter som jag känner så är det också i högre grad de yngre som kör med "ska vi knulla"-retorik.

Det var rätt många år sedan jag fyllde 62, men då hade jag en mycket högre inkomst än jag hade som 30-åring och även nu som pensionär har jag mycket högre inkomst än när jag var 30! Däremot är jag inte lika "fit" så jag förmår nog inte längre att knulla flera SB eller GP på en dag som jag kunde när jag var yngre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bror Myra skrev, for 9 minutter siden:

62-åringen har pengapungen full än en 30-åring

Generelt og flertallet nok ja, selv om det jo er en gisning: lad os kalde det rådighedsbeløb så og tænke en del på 30 både kan være single uden børn og tjene ret godt (it og finans fx) mens alder jo ofte giver mere uddannnelse/erfaring/lønstigning. 

Eksperimentet (efterladende flere ?) går på om det er muligt, hvor hurtigt, hitrate osv. Med så mange herinde klagende over Sg er ren svindel og/eller alle kun vil sælge online, k a n alder/fysisk forfatning måske være een af årsagerne til at nogle kan finde møder irl. Dét og sugar er vel de største/eneste grunde og en kombi af de to måske bedst. Medmindre dem på 62 ikke vil have sex men kun nusse, massage eller en ledsagerske/fylde ensomhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest matrix

BTW, jeg beder aldrig om at "knalde" "kneppe", jeg beder pænt om et møde "date", herefter giver de mig prisen "sugar" på et møde "date", og tit får jeg f.eks, 1000 kr 1 time med kondom + SF eller 2-3 timer 2000-2500 kr med kondom + SF, dog helt op til 3500 kr for 3 timer...

jeg fik også et tilbud på 2000 sugar, skyd den af i mig.... og...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...