Guest Tv 2 Skrevet 10. December, 2021 Jeg har nogle gange faldet over de billige priser på Gp udefra (600,- for 30 minutter) og egentlig som sådan lige meget hvor (dog i Århus) begge gange tænkte jeg, havde jeg dog bare valgt en Dansk af den grund, pigen overhovedet ikke tændte mig, så hvorfor vælger jeg så dette ud fra prisen men men hvorfor koster en Dansk Gp ca det dobbelte og hvorfor stiger prisen med alderen, at forstå en Dansk Gp på 30 kan man få sex med for 1.000,- for de omtalte 30 minutter hvorimod så snart de bliver 40 + så stiger prisen igen, er det så fordi, jo ældre jo bedre eller har de blot færre Kunden og vælger at servicerer den enkelte frem for mængden eller sexer de bare bedre fordi de er Danske jeg har bevidst valgt at lægge den under Hygge og egentlig hader Debatter, så blot en Fredag aften hygge tanke, go Weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jack_RAbbit 49 Skrevet 10. December, 2021 Jeg har lært, at jo ældre jeg er blevet jo mere kræsen og bevidst om hvad tid er værd... tror det er det samme med GP... Tror simpelthen ikkde de gider stresse rundt på et lagen for 600,- så hellere lave ingen ting og få halvt så mange kunder.... Danske GP (de gode, er som sjælden god og dyr rødvin) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1056 Skrevet 10. December, 2021 Jeg vælger de udlandske piger pga. de er unge smukke, slanke og langt de fleste af dem giver en super god service - jeg har aldrig haft problemer med dem- self. Er der nitter imellem den standard de danske gp har, passer ikke mig når det kommer til betaling - når jeg er i byen, har jeg ingen problemer med at score danske piger/damer - så det er også en af grundene til - jeg ikke vil betale for danske piger I mit univers, har jeg fantasier og lyster jeg prøver med unge udlandske piger - og andre med lidt ældre danske piger - uden betaling 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_Swingking 470 Skrevet 11. December, 2021 Jeg må desværre indrømme, at for mig er de "kendte" udenlandske GP´ere mere troværdige end de danske. Jeg synes herinde at der optræder mange advarsler om fysk fra Private/Diskrete danske kvinder - og så er der kun ganske få, der ikke er på bordel. Dem der så er både troværdige og PD er alt for langt væk. Suk. Og bordeller som f.eks. Pussy Galores og Seduction Girls har nogen virkeligt smukke kvinder - på billederne, men jeg holder mig væk fordi det er svært at se, hvad de egentligt tilbyder - og dem som bliver anmeldt herinde, hedder tit noget forskelligt alt efter, hvor de er henne. Så kan det godt være, at jeg snyder mig for nogen gode oplevelser - og HAR haft de aller bedste oplevelser med danske GP´ere - men har også haft de værste og største skuffelser med Danske GP´ere på københavnske bordeller. For mig er det slet ikke prisen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3118 Skrevet 11. December, 2021 Mr_Swingking skrev, for 49 minutter siden: Så kan det godt være, at jeg snyder mig for nogen gode oplevelser - og HAR haft de aller bedste oplevelser med danske GP´ere - men har også haft de værste og største skuffelser med Danske GP´ere på københavnske bordeller Jeg mener at præmissen er forkert når vi sammenligner danske med udenlandske kvinder. Hver enkelt kvinde er sin egen og bør betragtes som sådan. Jeg synes det er mere relevant at se på om den enkelte kvinde er glad for, og dygtig til, sit arbejde og om hendes udseende, attitude og services tiltaler mig end om hun kommer fra Danmark eller Rumænien. Jeg ville nødigt sættes i bås med Rasmus Paludan, bare fordi vi begge er danske. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 11. December, 2021 Havde dog også håbet på lidt input fra de Danske Gpèr om hvorfor de er evt bedre og ikke mindst at prisen er højre og specielt med hensyn til alderen at den stiger (alt det med moms og skatter har vi dog hørt nok om) der er naturligvis ingen tvivl om hvor Gpèr fra Udlandet placerer deres penge, hvilket burde være grund nok til at besøge en Dansk Gp og alligevel eller hvordan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 12. December, 2021 (edited) Tv 2 skrev, for 16 timer siden: Havde dog også håbet på lidt input fra de Danske Gpèr om hvorfor de er evt bedre og ikke mindst at prisen er højre og specielt med hensyn til alderen at den stiger (alt det med moms og skatter har vi dog hørt nok om) der er naturligvis ingen tvivl om hvor Gpèr fra Udlandet placerer deres penge, hvilket burde være grund nok til at besøge en Dansk Gp og alligevel eller hvordan Jeg vil aldrig påstå at danske GP'er er bedre end udenlandske. Men prisforskellen er nogenlunde ligetil at forklare: Hvis de udenlandske arbejder 3 uger i Danmark og derefter tager deres penge med hjem til eksempelvis et østeuropæisk land, kan de ganske enkelt leve længere på deres løn, end jeg kan i Danmark. Derfor kan de udenlandske have lavere priser end de danske. På samme måde som østeuropæiske håndværkere kan underbyde de danske. Dertil kommer, at man kan spørge sig selv, om dem som arbejder til de helt lave priser arbejder under ordentlige forhold. Jeg tror ikke, at alle danske GP'er arbejder af lyst og har et stort mentalt overskud, men man kan da i hvert fald også overveje, at vi i Danmark har flere valgmuligheder end mange andre lande, så derfor er der måske en større chance for at sexarbejde er noget danske GP'er har valgt til, fremfor et valg der er truffet af mangel på attraktive alternativer. Det tror jeg som sådan, at man i stor udstrækning kan overkomme ved at være opmærksom og medmenneskelig, når man vælger, hvem man besøger både i det udlanske og det danske segment, så det er ikke fordi jeg siger, at man skal vælge udenlandske sexarbejdere fra over en kam af den grund. Men basalt set. Hvis der kom en udenlandsk person hen på dit arbejde og underbød dig, fordi deres omkostninger lå i et andet land med lavere leveomkostninger, ville du så sænke din timeløn? Næppe. Det er også derfor der findes overenskomster osv. Det gør der bare ikke for os. Danske og udenlanske GP'er kan formodentligt nogenlunde det samme, vi har bare forskellige indtægts- og levegrundlag. Redigeret 12. December, 2021 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 12. December, 2021 (edited) Til det med hvorfor prisen stiger med alderen... umiddelbart vil jeg tænke, at flere af de yngre simpelthen ikke har modet til at tage den pris de kan, og at selvtilliden til at tro på, at mænd vil betale de højere priser for ens selskab kommer med alderen/erfaring. Jeg kunne unde flere af de unge den tiltro til værdien af deres selskab. De ældre/mere erfarne sexarbejdere kender jo netop efterhånden udbud og efterspørgsel, og ved hvad de kan tage. Det er jo ganske almindelig forretningssans at tage den pris man kan for sine services. Hvis det ikke kunne løbe rundt, ville de enkelte jo nok enten lukke biksen eller sænke prisen. Siden de ikke gør, må man forestille sig, at det fint løber rundt. Det kan også være, at flere af de ældre har andet arbejde ved siden af. Måske har de simpelthen har sat den pris, de har lyst til at arbejde for, siden de ikke er afhængige af indtægten, og har det fint med, at det betyder færre gæster. Det er sådan jeg selv har det. Hvis markedsprisen skulle falde, ville jeg hellere stoppe eller have færre gæster, end at sænke mine priser. Redigeret 12. December, 2021 af Nannas Hjørne Tilføjet sidste del Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 12. December, 2021 (edited) Nannas Hjørne skrev, for 4 timer siden: Til det med hvorfor prisen stiger med alderen... umiddelbart vil jeg tænke, at flere af de yngre simpelthen ikke har modet til at tage den pris de kan, og at selvtilliden til at tro på, at mænd vil betale de højere priser for ens selskab kommer med alderen/erfaring. Jeg kunne unde flere af de unge den tiltro til værdien af deres selskab. De ældre/mere erfarne sexarbejdere kender jo netop efterhånden udbud og efterspørgsel, og ved hvad de kan tage. Det er jo ganske almindelig forretningssans at tage den pris man kan for sine services. Hvis det ikke kunne løbe rundt, ville de enkelte jo nok enten lukke biksen eller sænke prisen. Siden de ikke gør, må man forestille sig, at det fint løber rundt. Det kan også være, at flere af de ældre har andet arbejde ved siden af. Måske har de simpelthen har sat den pris, de har lyst til at arbejde for, siden de ikke er afhængige af indtægten, og har det fint med, at det betyder færre gæster. Det er sådan jeg selv har det. Hvis markedsprisen skulle falde, ville jeg hellere stoppe eller have færre gæster, end at sænke mine priser. Det er simpelthen ikke rigtigt, de unge sugarbabes ved godt hvad de skal have i forhold til de lidt ældre, desuden er mange smukke unge udenlandske GP er begyndt at ta 1200 kr - 1500 kr for 30 min . Redigeret 12. December, 2021 af AmagerStang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17763 Skrevet 12. December, 2021 Spændende tråd. Den her debat har vi jo aldrig haft før, Meget nysgerrig på resultatet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 12. December, 2021 (edited) AmagerStang skrev, 1 time siden: Det er simpelthen ikke rigtigt, de unge sugarbabes ved godt hvad de skal have i forhold til de lidt ældre, desuden er mange smukke unge udenlandske GP er begyndt at ta 1200 kr - 1500 kr for 30 min . nu spurgte ts til hvorfor ældre havde højere priser end yngre - så jeg går ud fra, at det er tilfældet for nogle og kom med mit bud på, hvorfor det kunne være selv følger jeg ikke nok med i priserne til at have styr på i hvor høj grad det er tilfældet og ikke tilfældet. Redigeret 12. December, 2021 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 12. December, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 7 timer siden: Til det med hvorfor prisen stiger med alderen... umiddelbart vil jeg tænke, at flere af de yngre simpelthen ikke har modet til at tage den pris de kan, og at selvtilliden til at tro på, at mænd vil betale de højere priser for ens selskab kommer med alderen/erfaring. Jeg kunne unde flere af de unge den tiltro til værdien af deres selskab. De ældre/mere erfarne sexarbejdere kender jo netop efterhånden udbud og efterspørgsel, og ved hvad de kan tage. Det er jo ganske almindelig forretningssans at tage den pris man kan for sine services. Hvis det ikke kunne løbe rundt, ville de enkelte jo nok enten lukke biksen eller sænke prisen. Siden de ikke gør, må man forestille sig, at det fint løber rundt. Det kan også være, at flere af de ældre har andet arbejde ved siden af. Måske har de simpelthen har sat den pris, de har lyst til at arbejde for, siden de ikke er afhængige af indtægten, og har det fint med, at det betyder færre gæster. Det er sådan jeg selv har det. Hvis markedsprisen skulle falde, ville jeg hellere stoppe eller have færre gæster, end at sænke mine priser. Tak for perfekt svar Nanna eller i hvert fald et svar fra en Dk Gp med ben i næsen og plantet godt på Jorden, jeg havde netop håbet på svar fra Dk Gp som ved hvad der er værd at vide da sagen jo netop skal ses fra 2 sider (der findes jo præcis mere mellem Himmel og Jord end vi mænd blot tror) så Tak for info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg