Hop til indhold
nike10

Dina G

Recommended Posts

Hejsa ville høre om nogen ville fortælle lidt om hende. Hun er flere steder i Jylland og på sjl. 

Hun bliver rost meget og vil høre hvordan hendes gfe er ?

Er det dybe tungekys og er hun varm og ligeså lækker som på billederne ?

på forhånd tak ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
nike10 skrev, for 31 minutter siden:

Kan du uddybe lidt. Måske fortælle om din oplevelse ? ;-))))

Prøv sidens udmærket søgefunktion så vil du finde det du søger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja der er skrevet side op og side ned vedr Dina G her på siderne, og hun har jo endda været i tv i portræt vedr glædespiger. Jeg har mødt hende de første 5 gange og hun er bare top klasse ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
youngatheart skrev, for 10 timer siden:

Ja der er skrevet side op og side ned vedr Dina G her på siderne, og hun har jo endda været i tv i portræt vedr glædespiger. Jeg har mødt hende de første 5 gange og hun er bare top klasse ;-)

Det var en fantastisk god udsendelse......så den selv......men træls med hende den anden der var med, hun var ikke lige det aller bedste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nike10 skrev, den 10.12.2021 at 14:44:

Hejsa ville høre om nogen ville fortælle lidt om hende. Hun er flere steder i Jylland og på sjl. 

Hun bliver rost meget og vil høre hvordan hendes gfe er ?

Er det dybe tungekys og er hun varm og ligeså lækker som på billederne ?

på forhånd tak ;-)

Jeg har besøgt hende 2 gange, den første vil jeg sige var ok, ikke mere end det.

Den anden gang var lidt kikset, forud for mødet havde jeg skrevet hvad jeg ønskede og fik et OK til det hele, da jeg var kommet indenfor døren skulle jeg gentage alt det vi havde afklaret skriftligt.

For at være ærlig så virkede hun en kende uengageret, ikke at hun kiggede på klokken eller noget men jeg forlod stedet med en følelse af at have været på et samlebånd.. ind-betal-sex-ud.

For nogle er hun det ypperste og de tager konen med, for mig faldt hun i niveau mellem de to gange så jeg vender ikke tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...