Hop til indhold
Rejsenetværk

Tidlig julegave tidlig tredje stik

Recommended Posts

Rejsenetværk skrev, den 10.12.2021 at 13:56:

at jeg er fuldt vaccineret, og jeg har immunitet.

jeg er RIMELIG sikker på at hverken du eller din læge ved noget om, hvorvidt du er immun.

Vaccineret? Tjek. Antistof? Sikkert, hvis din krop har dannet det og det er målt.

Men vacinnerne giver ingen garanti for immunitet. De giver en rimelig stor sandsynlighed for at du er rigtigt godt beskyttet.

Redigeret af Harran
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 3 minutter siden:

Men vacinnerne giver ingen garanti for immunitet. De giver en rimelig stor sandsynlighed for at du er rigtigt godt beskyttet.

Tak

Det er bare det der står i mit Coronapas, efter at jeg har været smittet.

Det stod der ikke før, da jeg blot var vaccineret.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er til at krumme tæer over :angry:

Kaos i vaccinationscenter: »Det er det mest uorganiserede, jeg har set«

Stor interesse for at få et tredje stik medførte lørdag lange køer ved testcenter i København.

https://www.berlingske.dk/www.berlingske.dk/kaos-i-vaccinationscenter-det-er-det-mest-uorganiserede-jeg-har

Typiske forkælede danske brok hoveder.

Det her problem er på alle måder et positivt problem!

Faciliteter og personale er i den grad på plads ! 

Tilstrømningen efter det seneste pressemøde på TV, og den seneste pressemeddelelse fra Sundhedsministeriet.

Har nu en karakter som når der endelig går hul på en flaske Heinz Ketchup.

At der kun er en kø, og ikke en til dropinn og en til tidsbestilinger, og at ventetiderne kan være timelange.

Er jo kun et udtryk for et yderst glædeligt sammenfald, mellem at tilbuddet gives med kort varsel og at borgere strømmer til i en lind strøm.

Hallo!

I dag er det lørdag, og i morgen er det søndag, vær nu lidt taknemmelige i stedet for at brokke jer over en kø tid, der kun symboliserer massiv succes.

Jeg lover at jeg er klar i morgen søndag til at tage timers ventetid i stiv arm!

Jo længer kø des bedre, det er nu det gælder!

Alle mand til årerne :)

Jeg håber bare at der står en driftig kaffe sælger, klar til at sælge espresso to go.

Giv ham noget omsætning, og smil til hinanden i køen - sammen for Danmark!

Venlig hilsen

Rejsenetværk

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

En av mina första flickvänner (kæreste) var penicillinallergiker och var nära att dö efter en operation då sjukhuset hade missat detta! Men detta gör ju inte att penicillin är en "skum" och dålig medicin, utan tyvärr är det så att några människor är allergiska mot penicillin. Denna antibiotika har räddat livet på desto fler och en av mina barn har haft galloperande lunginflammation och skulle nog inte ha varit i livet nu om det inte hade funnit penicillin.

På samma sätt är det med vaccination mot covid. Tyvärr kommer några människor ha någon form av allergi mot vaccinet och några kommer tyvärr inte utveckla en stark motståndskraft mot covid. Men jag är övertygad att vaccinerna kommer att rädda desto fler! Visserligen kan man tycka att det har gått fort att utveckla vaccinerna och givetvis skulle man ösnak att det hade funnits tid till fler studier av verkan och biverkningar, men jag kan inte se att det hade varit ett alternativ att vänta.

Redigeret af Bror Myra
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerStang
Rejsenetværk skrev, for 10 timer siden:

Fuldstændig uenig!

Derfor skal de have det at vide igen og igen, at de svigter samfundet når de ikke vil vaccineres.

Og at de nyder de samme rettigheder som vi der er blevet vaccineret, på ryggen af at vi er blevet det.

Uden os led også de uvaccinererede samme skæbne som alle lider i Rumænien.

Det er angsten for folkestemningen der til nu har holdt vaccine tvangen fra døren.

Jo mere det syner at folkestemningen vender sig mod vaccine nægterne, des mere flyttes der grænser, og desto nærmere kommer vi vaccine pligt.

Så det giver bestemt mening at presse vaccine nægterne.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

ja, tænkte det nok, det var det som var meningen med dit opslag, føj .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Kammerherre skrev, for 15 timer siden:

Påstand? måske du kan fortælle hvordan jeg kan blive smittet, har ellers prøvet alt uden det er lykkedes, har heller aldrig haft alm. influenza.

Har du prøvet og tungekysse en af dem, som ligger på hospitalet med corona ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerStang
Rejsenetværk skrev, for 10 timer siden:

Det er til at krumme tæer over :angry:

Kaos i vaccinationscenter: »Det er det mest uorganiserede, jeg har set«

Stor interesse for at få et tredje stik medførte lørdag lange køer ved testcenter i København.

https://www.berlingske.dk/www.berlingske.dk/kaos-i-vaccinationscenter-det-er-det-mest-uorganiserede-jeg-har

Typiske forkælede danske brok hoveder.

Det her problem er på alle måder et positivt problem!

Faciliteter og personale er i den grad på plads ! 

Tilstrømningen efter det seneste pressemøde på TV, og den seneste pressemeddelelse fra Sundhedsministeriet.

Har nu en karakter som når der endelig går hul på en flaske Heinz Ketchup.

At der kun er en kø, og ikke en til dropinn og en til tidsbestilinger, og at ventetiderne kan være timelange.

Er jo kun et udtryk for et yderst glædeligt sammenfald, mellem at tilbuddet gives med kort varsel og at borgere strømmer til i en lind strøm.

Hallo!

I dag er det lørdag, og i morgen er det søndag, vær nu lidt taknemmelige i stedet for at brokke jer over en kø tid, der kun symboliserer massiv succes.

Jeg lover at jeg er klar i morgen søndag til at tage timers ventetid i stiv arm!

Jo længer kø des bedre, det er nu det gælder!

Alle mand til årerne :)

Jeg håber bare at der står en driftig kaffe sælger, klar til at sælge espresso to go.

Giv ham noget omsætning, og smil til hinanden i køen - sammen for Danmark!

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Så mener du vel også at vores små børn skal have kanylen ? ups, sorry ...Glemte lige at du aldrig har oplevet den lykke at sætte børn i verden og opleve ægte kærlighed, fra kvinder og børn .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
AmagerStang skrev, for 6 minutter siden:

Glemte lige at du aldrig har oplevet den lykke at sætte børn i verden og opleve ægte kærlighed, fra kvinder og børn .

Det er godt nok lavt. Skam dig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 12 minutter siden:

Så mener du vel også at vores små børn skal have kanylen ? ups, sorry ...Glemte lige at du aldrig har oplevet den lykke at sætte børn i verden og opleve ægte kærlighed, fra kvinder og børn .

Præcis

Men hvis du tror at du her rammer mig på et ømt punkt, så tager du igen fejl, som du gør hver gang du tror at har fundet mine ømme punkter.

Jeg er totalt immun for alle dine forsøg på at sætte mig i et ynkeligt lys, i ly af den viden jeg selv har givet dig.

Det er helt korrekt at jeg sidder alene under en ferie, som er ubrugelig, og som jeg ikke kunne udskyde længere.

Og pt bruger en del tid i forum på EG.

Men når du ikke kan gå efter bolden, så gå endelig efter manden.

Mig preller det af på, men du kan jo håbe at du gør det ønskede indtryk på andre.

Hvad angår små børn, voksne eller hvem som helst, så har jeg ingen som helst personlig mening om hvem der bør have kanylen eller ikke.

Min holdning er til hver en tid, at vi alle bør følge Sundhedsstyrelsens til enhver tid gældende anbefalinger af hvem der bør blive vaccineret.

Min holdning er at vi dropper at tænke selv, og simpelthen bare gør som vi bliver opfordret til.

Det er det jeg selv gør i eftermiddag når jeg med tak modtager mit tredje stik.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre
Den flittige skrev, for 2 timer siden:

Har du prøvet og tungekysse en af dem, som ligger på hospitalet med corona ?

Tænkte nok det spørgsmål ville komme, nej jeg har aldrig sat mine ben på et hospital, men jeg har prøvet at tyngekysse en smittet uden selv at blive smittet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 22 timer siden:

og tak til Mærsk for som de første at turde kræve det hidtil utænkelige af deres medarbejdere.

Ville lige tilføje. Vi skal nu vise coronapas på jobbet hver mandag og torsdag. Men vi er et lille firma på 40 ansatte og 50 mil. i omsætning, så vi kommer ikke i medierne. Tror dog at når det er indført hos os, er det nok også andre steder.:)

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Muff diver
Jonze skrev, for 18 timer siden:

Der er masser af bivirkninger af vaccinerne. Det er bare at gå ind på de forskellige facebook grupper, hvor folk fortæller om grusomme bivirkninger og dødsfald.  

Screenshot_20211212-114607_Facebook.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Fra i morgen tidlig kan alle over 40 år, få 3.stik uden tidsbestilling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg det tredje stik.

Ingen kø, men en effektiv kort proces :)

Og nu  fremrykkes det tredje stik til endnu flere:

Tredje vaccinestik fremrykkes for personer fra 40 år

Personer fra 40 år og opefter kan få tredje vaccinestik mod covid-19 fire en halv måned efter det andet stik.

https://www.berlingske.dk/danmark/tredje-vaccinestik-fremrykkes-for-personer-fra-40-aar-0

Det er bare om at komme afsted!

Det skylder vi vores hårdt pressede hospitaler, og alle de virksomheder der igen er i knæ, og lider under restriktioner som de bliver hårdere ramt af end nogen andre.

Vi må og skal kunne forblive så åbent et samfund som overhovedet muligt.

Og det kan kun lade sig gøre, hvis alle bliver vaccineret, og igen og igen hver gang vi bliver tilbudt det, og vi bliver opfordret til det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...