Hop til indhold
Rejsenetværk

Tidlig julegave tidlig tredje stik

Recommended Posts

Guest Kammerherre

Jeg fik mit første stik for en måned siden, jeg har ellers alderen til at få tredje stik. Jeg er immun overfor corona, ellers havde jeg haft det, jeg følger overhovedet ikke alle de anbefalinger de kloge eksperter kommer med. jeg lod mig overtale til vaccination fordi der var ting jeg ikke kunne deltage i uden pas, og når jeg ikke kan blive smittet og få coronapas ad den vej valgte jeg at lade mig vaccinere. , det skete også ved en tilfældighed, en læge bankede på min dør og spurgte om vej til en ældre dame som hun skulle vaccinere, og da jeg sagde jeg ikke var vaccineret sagde hun at hvis jeg trak ærmet op kunne hun gøre det med det samme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kammerherre skrev, for 28 minutter siden:

Jeg er immun overfor corona, ellers havde jeg haft det, 

Nå da da... det var da ellers noget af en påstand! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kammerherre skrev, for 44 minutter siden:

Jeg er immun overfor corona, ellers havde jeg haft det, jeg følger overhovedet ikke alle de anbefalinger de kloge eksperter kommer med.

Så er det godt at vi er så mange andre der følger anbefalingerne, så vi kan passe på dig og din "immunitet" ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Politiet er jeg også helt tryg ved, at de nok skal gøre det som gøres skal når de bliver bedt om det.

Ja, når fredelige og lovlydige erhvervsdrivende skal trues, har de da vist sig at gøre, som der bliver befalet, militæret ligeså. :)

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre
AalborgLook skrev, for 35 minutter siden:

Nå da da... det var da ellers noget af en påstand! 

Påstand? måske du kan fortælle hvordan jeg kan blive smittet, har ellers prøvet alt uden det er lykkedes, har heller aldrig haft alm. influenza.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 1 minut siden:

Ja, når fredelige og lovlydige erhvervsdrivende skal trues, har de da vist sig at gøre, som der bliver befalet, militæret ligeså. :)

Ja og hvis det i eftertiden viser sig at have været forkerte handlinger, så er jeg alligevel glad for at staten med et demokratisk mandat forvalter dets voldsmonopol loyalt.

Vi er for alvor som folk og nation i knibe, hvis den udøvende magt begynder på selv at fortolke hvilke ordrer den vil adlyde eller ikke.

Så må den lovgivende magt efterfølgende stå på mål for, og tage ansvaret for fejl der eventuelt er begået på foranledning af samme.

Ja jeg ved godt at den udøvende magt har pligt til ikke at adlyde ulovlige ordrer.

Så som tortur og drab, men ellers så må de ude i felten kunne regne med at de får lovlige ordrer, og hvis ikke må det efterfølgende få et efterspil.

Jeg synes bare at der har været nogle kedelige tendenser til at sparke nedad, og vaske hænder.

Det er ikke klædeligt og det er ikke acceptabelt!

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er masser af bivirkninger af vaccinerne. Det er bare at gå ind på de forskellige facebook grupper, hvor folk fortæller om grusomme bivirkninger og dødsfald. Dr. Robert Hvad der gør, at så mange tilsyneladende går fri ihvertfald nu gisnes der om. mRNAs teknologiens skaber Robert Malone advarer vist stadig om det her, men de skal vel nok få ham gjort kold på den ene eller anden måde. Du hører det ikke i statsmedierne, for de har fået dejlige tilskud fra systemet i de senere år for at holde kæft. Desværre bliver vi nok alle presset til det her i længden, selvom det er et brud på Nürenberg konventionen at tvinge folk til medicinske eksperimenter. Vi har meget forskelligt immunforsvar, og mange er hoppet på den skæbnesvangre undervitaminisering af danskerne, hvor vi alle angiveligt skal vitaminiseres, som om den kost vi indtager det daglige indeholder lige det vi har brug for. Især mangelfuld D vitamin er et problem. Alt hvad der ikke er kemi indeholder skræmmemærkater. Gennemsnitsalderen på dem der (angiveligt) dør af Corona er omkring de 80, og de lukker samfundet ned for at holde disse mennesker i live lidt længere. 

Redigeret af Jonze
.
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kammerherre skrev, for 27 minutter siden:

Påstand? måske du kan fortælle hvordan jeg kan blive smittet, har ellers prøvet alt uden det er lykkedes, har heller aldrig haft alm. influenza.

Så har vi det nok lidt på samme måde, hvad angår influenza og lignende virus-sygdomme.

Jeg spurgte min praktiserende læge gennem mange år, hvad han ville anbefale.
Han studerede min journal og hørte mig fortælle om eftervirkningerne af min influenza vaccination, og derefter ville han ikke direkte fraråde mig at blive vaccineret, meeeen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 24 minutter siden:

Ja og hvis det i eftertiden viser sig at have været forkerte handlinger, så er jeg alligevel glad for at staten med et demokratisk mandat forvalter dets voldsmonopol loyalt.

Vi er for alvor som folk og nation i knibe, hvis den udøvende magt begynder på selv at fortolke hvilke ordrer den vil adlyde eller ikke.

Så må den lovgivende magt efterfølgende stå på mål for, og tage ansvaret for fejl der eventuelt er begået på foranledning af samme.

Ja jeg ved godt at den udøvende magt har pligt til ikke at adlyde ulovlige ordrer.

Så som tortur og drab, men ellers så må de ude i felten kunne regne med at de får lovlige ordrer, og hvis ikke må det efterfølgende få et efterspil.

Jeg synes bare at der har været nogle kedelige tendenser til at sparke nedad, og vaske hænder.

Det er ikke klædeligt og det er ikke acceptabelt!

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg er enig i en del, ikke mindst din bekymring omkring at vaske hænder og spake nedad :)

Men disse 2 sætninger er jo direkte i modstrid med hinanden

I en ideel verden stemmer det

Fortsat god weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jonze skrev, for 27 minutter siden:

Der er masser af bivirkninger af vaccinerne. Det er bare at gå ind på de forskellige facebook grupper, hvor folk fortæller om grusomme bivirkninger og dødsfald. Dr. Robert Hvad der gør, at så mange tilsyneladende går fri ihvertfald nu gisnes der om. mRNAs teknologiens skaber Robert Malone advarer vist stadig om det her, men de skal vel nok få ham gjort kold på den ene eller anden måde. Du hører det ikke i statsmedierne, for de har fået dejlige tilskud fra systemet i de senere år for at holde kæft. Desværre bliver vi nok alle presset til det her i længden, selvom det er et brud på Nürenberg konventionen at tvinge folk til medicinske eksperimenter. Vi har meget forskelligt immunforsvar, og mange er hoppet på den skæbnesvangre undervitaminisering af danskerne, hvor vi alle angiveligt skal vitaminiseres, som om den kost vi indtager det daglige indeholder lige det vi har brug for. Især mangelfuld D vitamin er et problem. Alt hvad der ikke er kemi indeholder skræmmemærkater. Gennemsnitsalderen på dem der (angiveligt) dør af Corona er omkring de 80, og de lukker samfundet ned for at holde disse mennesker i live lidt længere. 

Ja, MSM er jo som bekendt afhængig af statstilskud, og det er jo rimelig let at gennemskue, hvem der udelukkende får deres meninger fra disse medier. :(

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Jonze

Du er her et udmærket eksempel på hvor skadelige sociale medier er.

Ikke her på ubetydelige lille Eroguide.dk, men facebook har bevist at de hverken kan eller vil tage ansvar for den magt de har.

I min optik har udviklingen vist hvor vigtige konventionelle medier med et redaktionelt ansvar er, og så nødvendigt, men beklageligt nødvendigt public service og mediestøtten er.

Der er ingen sølvpapirshatte og andre konspirations teoretikere, der får et ben til jorden hos professionelle medier, men desværre har de alt for frie tøjler på sociale medier.

Det er simpelthen nødvendigt at der kommer en offentlig censur myndighed helt ind i hjertet af facebook i Danmark.

Med bemyndigelse til at trække stikket til alt og alle, der modarbejder ansvarlige myndigheders bestræbelser på at få alle vaccineret her i landet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Rejsenetværk, du er en tro undersåt, og du har jo lige ræssoneret dig frem til noget værre end 30ernes tilstande. Så er det ligemeget med de forskere og læger, der siger noget anden. Det er da rigtigt, at det er en udfordring, at vi har så adgang til så meget information, modset vore forældre. Lev med det her på vej ud af 2021. Det  kan man ikke bruge i det statskontrollerede samfund, som du tydeligt bekender dig til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 36 minutter siden:

Ja, MSM er jo som bekendt afhængig af statstilskud, og det er jo rimelig let at gennemskue, hvem der udelukkende får deres meninger fra disse medier. :(

Ærlig talt, så burde man undre sig over den ensidige propaganda fra systemet og den meget misinformation fra Slettes pressemøder, som læger og forskere efterfølgend må korrigere. Lyt blot til forskeren Christine Stabell Benn, som er en moderat kritiker af den førte politik. 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 47 minutter siden:

Så har vi det nok lidt på samme måde, hvad angår influenza og lignende virus-sygdomme.

Jeg spurgte min praktiserende læge gennem mange år, hvad han ville anbefale.
Han studerede min journal og hørte mig fortælle om eftervirkningerne af min influenza vaccination, og derefter ville han ikke direkte fraråde mig at blive vaccineret, meeeen.

Eller som jeg hører "det vil jeg ikke sige noget om" :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det helt morsomme er jo, at nu flere de vaccinerer, nu flere får corona. Og så satme om der ikke er tidsbegrænsning på vaccinerne, så vaccinerede bliver registreret som uvaccinerede. Nå vi har de politikkere vi fortjener, bare synd med børnene. Dixi.

• Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerStang
Rejsenetværk skrev, den 10/12/2021 at 11:10:

Jeg er 56 år gammel, og har lige som fuldt vaccineret oplevet en symptomfri gennembruds infektion, og kom i hjemmeisolation.

Jeg har ingen senfølger.

Pt har jeg nu et Coronapas både som fuldt vaccineret, og med immunitet.

Men med Omikron varianten er det jo blevet et kapløb med tiden, at få alle givet det tredje stik.

Hidtil har de sårbare allerede fået tredje stik, og dem over 65 bliver løbende inviteret til at få det.

Jublende læser jeg nu denne nyhed :)

Myndighed vil fremrykke tredje stik for folk over 40 år

Sundhedsstyrelsen forventer at komme med nye anbefalinger om revaccination i starten af næste uge.

https://jyllands-posten.dk/indland/ECE13545902/myndighed-vil-fremrykke-tredje-stik-for-folk-over-40-aar/

Jeg synes at det er stort hvis det lykkes, og personligt glæder jeg mig som et lille barn til at det bliver min tur til, ser det ud til før tid at få mit tredje stik :)

Måske når jeg det inden årsskiftet, og så vil mit gyldige Coronapas være endnu mere sikker, jeg med en stærkt øget modstandsdygtighed også måd Omnikron varianten!

Så kære venner se det som en tidlig julegave i år, og se at komme af sted lige så snart I får en invitation til det tredje stik.

De seneste skærpede restriktioner er kun indført med det formål at vinde tid til at vinde kapløbet med Omnikron, og for at kunne undgå helt at lukke ned som under de forrige ned lukninger.

Det skal lykkes, jeg er led og ked af det, bare de begrænsninger jeg nu igen er underlagt:(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Du skriver 56 år gammel, tænk jeg troede du var meget ældre, du virker meget gammeldags i dine opslag og lidt ensom, måske du skulle købte dig en hund, nu du kan komme ud i samfundet igen med dine 3 stik :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 7 minutter siden:

Du skriver 56 år gammel, tænk jeg troede du var meget ældre, du virker meget gammeldags i dine opslag og lidt ensom, måske du skulle købte dig en hund, nu du kan komme ud i samfundet igen med dine 3 stik :lol:

Hvis du tror at du kan ramme mig på mit selvværd, og gøre mig ked af det, ved at udstille og latterliggøre mig i andres øjne.

Så tager du rigtig meget fejl!

Jeg er en enspænder, og ja jeg har kun meget få rigtige venner, det må du gerne få bekræftet.

Så kan du glæde dig over det.

Men jeg er god til at være alene, og jeg trives alene.

Men jeg sætter pris på kvalitets tid sammen med mine få rigtige venner.

Men modgang knækker mig ikke, den møder jeg og har jeg altid mødt med trods.

Så dit udfald siger mere om dig, end det gør om mig.

Tror mig, der er dem der kender mig, og i deres øjne falder din smartass i en fart tilbage på dig, og ikke på mig.

Jeg har haft megen modgang, og jeg har hver gang rejst mig ved egen kraft når jeg er faldet dybest.

Mig kan du ikke knække på skrift eller på anden vis i forum på EG.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vist på tide at flytte til Sverige. Nå nej de er jo døde derovre :D, ej ok så meget kan vi altså ikke manipulere med tallene, men lidt døde er de :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerStang
Rejsenetværk skrev, for 45 minutter siden:

Hvis du tror at du kan ramme mig på mit selvværd, og gøre mig ked af det, ved at udstille og latterliggøre mig i andres øjne.

Så tager du rigtig meget fejl!

Jeg er en enspænder, og ja jeg har kun meget få rigtige venner, det må du gerne få bekræftet.

Så kan du glæde dig over det.

Men jeg er god til at være alene, og jeg trives alene.

Men jeg sætter pris på kvalitets tid sammen med mine få rigtige venner.

Men modgang knækker mig ikke, den møder jeg og har jeg altid mødt med trods.

Så dit udfald siger mere om dig, end det gør om mig.

Tror mig, der er dem der kender mig, og i deres øjne falder din smartass i en fart tilbage på dig, og ikke på mig.

Jeg har haft megen modgang, og jeg har hver gang rejst mig ved egen kraft når jeg er faldet dybest.

Mig kan du ikke knække på skrift eller på anden vis i forum på EG.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg er ikke ude på at knække dig, men at oprette en tråd om du skal have 3 stik, ( hvad rager det andre ) andet at du er med til at skabe mere splid, præcis som det foregår i samfundet, det er direkte modbydeligt den hetz som ikke vaccinerede er udsat for og jo jeg har selv fået vaccinen, men har ikke behov for at fortælle andre det, når det er så ømt et emne for mange .

Del dette indlæg

Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 2 minutter siden:

men har ikke behov for at fortælle andre det, når det er så ømt et emne for mange .

Fuldstændig uenig!

Derfor skal de have det at vide igen og igen, at de svigter samfundet når de ikke vil vaccineres.

Og at de nyder de samme rettigheder som vi der er blevet vaccineret, på ryggen af at vi er blevet det.

Uden os led også de uvaccinererede samme skæbne som alle lider i Rumænien.

Det er angsten for folkestemningen der til nu har holdt vaccine tvangen fra døren.

Jo mere det syner at folkestemningen vender sig mod vaccine nægterne, des mere flyttes der grænser, og desto nærmere kommer vi vaccine pligt.

Så det giver bestemt mening at presse vaccine nægterne.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 17 minutter siden:

Fuldstændig uenig!

Derfor skal de have det at vide igen og igen, at de svigter samfundet når de ikke vil vaccineres.

Og at de nyder de samme rettigheder som vi der er blevet vaccineret, på ryggen af at vi er blevet det.

Uden os led også de uvaccinererede samme skæbne som alle lider i Rumænien.

Det er angsten for folkestemningen der til nu har holdt vaccine tvangen fra døren.

Jo mere det syner at folkestemningen vender sig mod vaccine nægterne, des mere flyttes der grænser, og desto nærmere kommer vi vaccine pligt.

Så det giver bestemt mening at presse vaccine nægterne.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Bundløst og hadsk vrøvl mod anderledes tænkende!!

Rejsenetværk skrev, 1 time siden:

Det her kan jeg genkende. :)

En næsten nabo og fjern bekendt spurgte mig, hvor mange venner jeg har.

Jeg svarede 3, nej 2, for den allerbedste er død.

Det var ikke mange, svarede han.

Hvor mange har du da

Han nævnte et 3-cifret tal.

Jeg spurgte så, hvad kan brugte disse venskaber til

Han svarede, at de likede hans opslag

Så gik der et lys op for mig, han talte om Fjolsbog

Så jeg fortsatte, at når/hvis jeg stod klokken midt om natten i lort til halsen, så kunne jeg ringe til dem begge, for jeg er helt sikker på, at de vil stå ud af sengen for at hjælpe mig. Og den anden vej er det ligeså. Hvor mange af dine likere kan du sige det samme om?

Han blev lidt flakkende i blikket!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 24 minutter siden:

Fuldstændig uenig!

Derfor skal de have det at vide igen og igen

Jeg mener også det er bedst at så mange som muligt tager imod vaccinen, men jeg tror denne form graver grøfterne dybere.

Nogen gange kan man også tale/skrive tingene ihjel.

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kammerherre skrev, for 4 timer siden:

Jeg er immun overfor corona, 

Du må hellere ringe til nogle forskere, for det tror jeg gerne de vil vide mere om ;) 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre
Elprebsi skrev, for 34 minutter siden:

Du må hellere ringe til nogle forskere, for det tror jeg gerne de vil vide mere om ;) 

Ja det vil de gerne vide mere om, jeg har også fået en mail om jeg ville deltage i en undersøgelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...