Hop til indhold
Guest Bommer

Sexy Nina Vejle.

Recommended Posts

Guest Bommer
exostar skrev, for 4 timer siden:

Hvor ca holder hun til?

Tæt på bredballe Centeret som også er det sted jeg vil anbefale at man parkerer, da man ikke må parkere på stedet hvor hun holder til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bommer
T28 skrev, for 23 timer siden:

Hvordan er diskretionen ved stedet?

Det er et privat hus på en villavej, men ved selvfølgelig ikke om naboerne ved hvad der foregår der ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
ts026 skrev, for 37 minutter siden:

Håber virkelig snart at Nina lægger turen forbi København. Nu er det tredje tur i Jylland. 

I har så mange dejlige damer i København, jeg synes godt i kunne lade os jyder have lidt for os selv :P:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bommer
Tv 2 skrev, den 9.12.2021 at 20:23:

Sure :huh:

Mærkelig kommentar som du jo åbenbart ikke er mand nok til at uddybe hvad du mener med ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv 2
Bommer skrev, for 21 minutter siden:

Mærkelig kommentar som du jo åbenbart ikke er mand nok til at uddybe hvad du mener med ;)

Øh, som sådan ikke da jeg blot stillede spørgsmål om hvorvidt John 41 havde tænkt sig at besøge hende, mere var der ikke i det, så videre til næste og husk at træk vejret :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest John41
Tv 2 skrev, for 44 minutter siden:

Øh, som sådan ikke da jeg blot stillede spørgsmål om hvorvidt John 41 havde tænkt sig at besøge hende, mere var der ikke i det, så videre til næste og husk at træk vejret :P

Var det et spørgsmål til mig??

Jeg kan fortælle at jeg var forbi.. Da jeg ikke synes jeg oplevede det anderledes end trådstarter beskrev, så mente jeg ikke at der var grund til yderligere kommentarer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bommer
Tv 2 skrev, 1 time siden:

Fair nok, men så skulle du måske have gjort det mere tydeligt at det var hans indlæg du reagerede på ;) Jeg opfattede ærlig talt dit indlæg som om du mente at min anmeldelse var falsk, hvilket jeg indrømmer at jeg var lidt fornærmet over ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest John41
Bommer skrev, for 3 minutter siden:

Fair nok, men så skulle du måske have gjort det mere tydeligt at det var hans indlæg du reagerede på ;) Jeg opfattede ærlig talt dit indlæg som om du mente at min anmeldelse var falsk, hvilket jeg indrømmer at jeg var lidt fornærmet over ;)

Tag ikke den trold alvorlig ;) På fyn kalder man en trold for "klaphat"... Men det er vist forbudt at kalde nogen her.. Men det er vist okay med "trold" :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...