Hop til indhold
Mr_T

Aghata - Den brændende hede spanske blomst

Recommended Posts

Aghata skrev, for 2 timer siden:

My dear, that profile was created last Friday.

It should be noted that behind that nickname there is a girl. Last night I received messages from a phone number. In these messages they have used very offensive and vulgar words.

I don't know who the girl is, but I will soon find out and so will you.

I don't really care what this person's interest is in making me look like something I'm not, but if it's entertainment for her, I'm glad.

Do not take into account this type of baseness, nobody is so small mentally as one who needs to offend others to feel better about himself.

Many kisses from Aghata. 

I doubt Google Translate could give a reliable translation of those vulgar words, ergo you are an romanian hooker behind other nationality.

Stop pretending you are from Spain, because that is not true.

And stop feeding lies to danish punters.The only reason you avoid customers from Romania, is not that they don't respect you as a romanian national, no, they just don't accept your poor attitude, cheap tricks and, most of all, they don't like the idea of a buffalo sitting/hiding outside in a second hand BMW or in the kitchen.

Don't worry, I am not interested in paying you a visit, as I don't like the idea being watched by your boyfriend/manager.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lockherupnu skrev, for 11 minutter siden:

I doubt Google Translate could give a reliable translation of those vulgar words, ergo you are an romanian hooker behind other nationality.

Bruger ER andmeldt til Admin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest rødebaron
nolan skrev, 1 time siden:

Er der nogen der vide om hun er taget hjem? Har skrevet til hende flere gange men får ikke noget svar :(

Aghata har MEGET travlt, fordi hun er den vildeste oplevelse, man kan tænke sig i denne verden. Jeg selv har tænkt mig at lade Aghata være den sidste glædespige, jeg frekventerer. Jeg kan ikke forestille mig nogensinde at møde en som hende. 

Vær tålmodig og skriv pænt, så skal hun nok vende tilbage. Jeg krydser fingre for dig! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lockherupnu skrev, for 7 timer siden:

Hun er taget hjem, til "Spanien"...:lol::lol::lol:

Hvad er problemet? Selv hvis hun er Rumænsk. Who gives a fuck? Hvad rager det dig? Er du en bagmand der mister kunder til hende eller hvad er meningen? Uanset, så lader det til at du skal til at få dig et liv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lockherupnu skrev, for 19 timer siden:

Stop pretending you are from Spain, because that is not true.

And stop feeding lies to danish punters.The only reason you avoid customers from Romania, is not that they don't respect you as a romanian national, no, they just don't accept your poor attitude, cheap tricks and, most of all, they don't like the idea of a buffalo sitting/hiding outside in a second hand BMW or in the kitchen.

Don't worry, I am not interested in paying you a visit, as I don't like the idea being watched by your boyfriend/manager.

Jeg ved ikke hvem du er @lockherupnu en GP'er som er misundelig på skønne Aghata og hendes succes måske?

Men jeg kan konstatere at du ud over din misundelse i relation til Aghata,  på samme måde er efter en anden højt profileret GF'er med succes i en anden tråd.

Nemlig @Annika.Sofia.A

- som du i General debat på samme måde sviner til. Shame on you.

Ekstremt dyre oplevelser mangler anmeldelser - Side 6 - Generel debat - Eroguide.dk

Jeg forstår ikke dine motiver, men håber at du snart finder en anden fritidsbeskæftigelse, så vores skønne kvinder herinde, ikke skal spilde kræfter på, at forsvare sig over for dine urimelige postulater.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sanook skrev, for 46 minutter siden:

Jeg forstår ikke dine motiver

Gør dig selv en tjeneste og lad være med at forsøge. Det er en troll med flere accounts herinde. Jeg har ham på ignorér 2 gange nu.

God dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest rødebaron
Rasmus Modsat skrev, for 2 minutter siden:

Gør dig selv en tjeneste og lad være med at forsøge. Det er en troll med flere accounts herinde. Jeg har ham på ignorér 2 gange nu.

God dag.

Præcis, den bedste kur mod trolde er ignorance. Don't feed the monster! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sanook skrev, for 2 timer siden:

No sé quién es usted @lockherupnu ¿Un médico de cabecera que envidia a la bella Aghata y tal vez su éxito?

Pero puedo afirmar que, además de su envidia en relación con Aghata, está siguiendo de manera similar a otros GF de alto perfil con éxito en otro hilo.

A saber, @ Annika.Sofia.A

- que ustedes en el debate general juran de la misma manera. Debería darte vergüenza.

Las experiencias extremadamente caras carecen de revisiones - Página 6 - Debate general - Eroguide.dk

No entiendo tus motivos, pero espero que pronto encuentres otra ocupación de ocio, para que nuestras hermosas mujeres aquí no tengan que gastar energía defendiéndose de tus irracionales postulados.

Good morning dear ones.

Mainly I want to thank you for the fact that you have spent a bit of your time responding to this gentleman or young lady or whatever ... I don't care about his gender.

Do not waste your time on that, this person all he needs is a little attention, which he does not deserve.

I had decided not to waste my time and energy trying to defend myself since I don't have to.

I just want to say to this person: Each of us gives to other people what we have inside our hearts.

The fact is evident that it must be horrible for this person to live with himself.

I also sincerely hope that you find another way to channel all that frustration and hatred that you carry within yourself.

P. S. The attempt he made went very wrong.

Contrary to what this person expected, he has made my schedule absolutely complete until my date back home.

Thanks for that.

Os beso a todos con mucho cariño. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der ved hvornår hun kommer tilbage den lille frækkert? Hun har da godt nok også fået sat nogle hjerter i brand :biggrin: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Aghata og har fået det bedste bj uden og den bedste sex. Hun er et varmt menneske sød, rar , serviceminded og er virkelig god til at kommunikere . Jeg håber at hun kommer snart tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
GloomyBear skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen der ved hvornår hun kommer tilbage den lille frækkert? Hun har da godt nok også fået sat nogle hjerter i brand :biggrin: 

Vi snakkede søndag aften og hun sagde engang i januar, men hun sagde også at hun nu skulle have undersøgt ryggen yderligere da den virkelig volder hende alvorlige smerter og selv meget heftige smertestillende piller (og jeg kender dem) kun havde begrænset virkning - og at hun derfor ikke kunne sige præcis hvornår hun er retur.

Helbred kommer altid i første række og så må vores lyster parkeres et andet sted. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aghata er en fantastisk kvinde. Har givet mig nogle af mine bedste oplevelser og bedste sex ever.

Derudover er hendes personlighed i topklasse.

Lad mig give et eksempel. Besøgte skønheden her medio december, hvor vi havde en skøn time (med overtid) samt et enkelt glas bobler (skål) og samtale på et befriende og afslappende niveau. Sex delen vil jeg ikke komme ind på, det er der flere som allerede har tegnet et smukt billede af

(ikke @Mr Sensual :rolleyes:)?

-men jeg glemmer ikke en gestus fra Aghata's side, som viser hvilken sød og givende person hun er.

Efter min dejlige time eller mere, måtte jeg desværre tage afsked med den skønne og beruset ovenpå min dejlige oplevelse og farvel kys,

fik jeg travlt med at komme ned til min bil, før P-vagten opdagede at tiden var overskredet. Jeg slap med skrækken.

Glad, afslappet og på vej hjemad nåede jeg til frihedsstøtten hvor jeg holdt for rødt lys, samtidigt med at jeg stadig sad og glædede mig over min dejlige time med Aghata. Indtil jeg pludselig fik en fornemmelse af noget forkert.

Fik jeg betalt Aghata.....????? rodede i den lomme, hvor jeg i forvejen havde lagt de aftalte penge. De lå der stadig. Jeg var løbet fra betalingen. AV. :-o

Pludselig kunne det ikke gå stærkt nok med at ringe hende op og undskylde mange gange, samt spørge hende om hvordan vi klarede den. En helt rolig Aghata, svarede, at det ordnede vi bare næste gang vi skulle ses. <3

Jeg havde det rigtigt dårligt med min samvittighed og da jeg kom hjem, skrev jeg til Aghata på whats app. at jeg skammede mig og at jeg gerne ville ha' sagen ud af verden.

Jeg lægger her Aghatas imponerende svar til mig ind, så i alle kan se hvilket overskud og tiltro til sine kunder denne kvinde har. Tak Aghta, du er virkelig i en klasse for sig selv <3

Aghata.jpg

Redigeret af sanook
Tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg

My dear gentlemen

I hope you are all very well and enjoying very good health.

Mainly I want to thank you for your messages with such nice words and your interest in my health.

Thank you all again.

I also wish to apologize for not having replied to each of you in particular, although I would have liked to have done so.

My back is getting better, however I continue to go to rehab and continue with medical treatment.

I hope that over the next few weeks she will be fully recovered.

In this case, I plan to return to Copenhagen on February 10, if my physical conditions are good.

I will give you news about my possible return very soon.

Take care of yourselves, take care of your health and be happy.

Soft kisses from Aghata

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kajakfisker skrev, for 16 minutter siden:

Buenas noticias, espero que te recuperes por completo y te cuides. La parte de atrás no es para jugar, lo mejor para ti. 

Thank you, beautiful gentleman. 

Soft kisses.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aghata skrev, for 3 timer siden:

My dear gentlemen

I hope you are all very well and enjoying very good health.

Mainly I want to thank you for your messages with such nice words and your interest in my health.

Thank you all again.

I also wish to apologize for not having replied to each of you in particular, although I would have liked to have done so.

My back is getting better, however I continue to go to rehab and continue with medical treatment.

I hope that over the next few weeks she will be fully recovered.

In this case, I plan to return to Copenhagen on February 10, if my physical conditions are good.

I will give you news about my possible return very soon.

Take care of yourselves, take care of your health and be happy.

Soft kisses from Aghata

Good to hear that you are getting better .

Hope to see u again soon!

best regards

Del dette indlæg

Link til indlæg

Thank you Aghata for the good news.
Hope your health progress will continues. We look forward, to having you back with us in good condition soon.:wub:

<3/sanook

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
sanook skrev, for 2 timer siden:

Thank you Aghata for the good news.
Hope your health progress will continues. We look forward, to having you back with us in good condition soon.:wub:

<3/sanook

Yes, confirmed by

Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aghata skrev, den 27.1.2022 at 09:40:

Looking forward seeing you in good health my dear Aghata. See you soon 

Best regards 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...