Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde en feriedag i sidste uge og da vejret var koldt og ubehageligt tænkte jeg - hvordan gør jeg det lige varmere og behageligt for mig selv.

Så jeg kikkede lidt annoncer og faldt over Mettes annonce:

Desværre er der så mange fake annoncer med mailadresser at jeg normalt springer uden om disse, men der var et eller andet her der måske skulle have en chance, så jeg skrev en mail og havde ikke ventet at høre noget, men jeg fik et pænt svar og blev ikke henvist til en eller andet hjemmeside hvor vi kunne snakke.

Hun holdt til i udkanten af Amager og vi lavede en aftale

Parkering var relativt nemt og jeg fandt en parkeringsplads i nærheden og gik mod adressen - adressen var naturligvis ikke den rigtige, men det er vi jo vant til og ikke det store problem - alligevel pænt diskret

Jeg gik op ad trappen og en dør blev åbnet - og hvad nu, jeg gik ind og vendte mig om og minsandten om det ikke var pigen på billederne der dukkede op :D

Det er nu dejligt med de amatørbilleder hvor man faktisk kan se lidt mere og i dette tilfælde også lidt af pigen og hendes ansigt og det så faktisk er hende

Jeg blev budt velkommen og bedt om at lægge tøjet og herefter mit legeme på sengen,-  Mette havde en let sag på og et bh sæt inden under og så dejlig ud

Hun startede med at give mig lidt massage, mens hun undersøgte min krop, det var dejligt - og hun kælede også for min brystvorter, med læber, tunge og tænder - det kan jeg rigtigt god lide, så humøret var højt.

Jeg fik leget lidt med hendes bryster og så kommer vi til den mere alvorlige del af sagen - et dejligt blow, en skøn slikke tur og igennem resten af repertoiret, sluttende med en dejlig afslutning i munden på hende og hun slugte pænt hver en dråbe  ;)

God tid til lidt pillowtalk og så på med tøjet og ud i det sure vejr igen

Jeg havde parkeret ved en smørrebrødsforretning, og da sulten i den ene del af hjerne nu var mættet - var det sulten i den anden del af der nu skulle mættes - og tak for det hr. slagter - dejlig frokost :)

2 fluer på en gang ;)

https://annoncelight.dk/showad/315239

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, den 9.12.2021 at 06:41:

Det kunne se ud som om at hendes bryster har været under kniven, måske reduceret i størrelse. Hvad er din mening om dette?

Jeg tror det primært en et brystløft hvor tingene er blevet stuvet lidt sammen - syntes det er svært at vurdere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rolias skrev, den 9.12.2021 at 03:40:

Jeg fik leget lidt med hendes bryster og så kommer vi til den mere alvorlige del af sagen - et dejligt blow, en skøn slikke tur og igennem resten af repertoiret, sluttende med en dejlig afslutning i munden på hende og hun slugte pænt hver en dråbe  ;)

Var det uden gummi ?… for der er en antydning i hendes annonce, hvor hun skriver at man kan slikke hende ren for en andens sperm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

HA, HA, - der tog jeg sgu ikke hen ;-)

""Hvis du er heldig kan du slikke mig ren for en andens sperm.""

:D :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milner skrev, for 5 timer siden:

HA, HA, - der tog jeg sgu ikke hen ;-)

""Hvis du er heldig kan du slikke mig ren for en andens sperm.""

:D :D 

Jeg skulle hilse fra din kæreste og sige at det har du faktisk prøvet. Du ved det bare ikke. Men tak for lån. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Happy guy skrev, den 11.12.2021 at 12:18:

Hun er også på sugardaters og der er hun 42 år gammeL

men ser meget fræk ud 

Hvad hedder hun på SD?

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, for 40 minutter siden:

Hvad hedder hun på SD?

Missfemina79 https://sugardaters.com/da/profile/NBRmkgGAW-

Del dette indlæg

Link til indlæg
XCCX skrev, for 2 minutter siden:

Missfemina79 https://sugardaters.com/da/profile/NBRmkgGAW-

Har bare læst andet sted at det ikke er den samme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blue man skrev, den 11.12.2021 at 11:43:

Var det uden gummi ?… for der er en antydning i hendes annonce, hvor hun skriver at man kan slikke hende ren for en andens sperm.

Ja, jeg læste det godt og tænkte jeg ville spørge ind til det og glemte det - jeg elsker at slikke fisse, men ikke hvis der er en efterladt gammel kage af ukendt oprindelse..., og  ja der var heldigvis ikke noget jeg ikke kunne lide og jeg efterlod ikke noget til næste :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der ved om Mette har forladt branchen for good? :(

Hun havde skrevet, at hun skulle på ferie og havde mulighed for at ses, når hun var tilbage igen. Hendes annoncer forsvandt imidlertid og hun har ikke svaret på mine mails efterfølgende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
vovse skrev, 1 time siden:

Jeg følger lige med her…

Der er lavet en “knap” til dette, som sidder lige under sidste indlæg i tråden. 
Blot en hjælp til næste gang du vil følge et indlæg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, for 11 minutter siden:

Der er lavet en “knap” til dette, som sidder lige under sidste indlæg i tråden. 
Blot en hjælp til næste gang du vil følge et indlæg. 

Det kommer vist an på browseren, for hos mig sidder knappen foroven ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende for et par måneder siden efter at have fundet hende på annoncelight, har dog ikke set hende aktiv der siden. Desværre, for hun var sgu ret fræk!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...