Hop til indhold
Foto

PAS PÅ!

Recommended Posts

På Annoncelight.dk er der en "pige" med mailen [email protected] (jeg har ikke et link). hun ønskede møde i bilen og var lige flyttet fra Roskilde til Kolding.

På en forespørgelse får jeg dette svar:

Jeg er virkelig ked af at jeg først skriver nu! Der har været nogle komplikationer med mailen! Kommunikation fungerer ikke af et eller andet grund, for når ikke at svare til nogen..
Jeg vil rigtigt gerne ringe til dig og aftale en adresse og præcist tidspunkt, men der jeg kan ikke få mobilen til at due..
Derfor er du er du ikke sød at skrive til mig herinde på 
https://hook-up.dk?al=RlpV1oJao2HE for at aftale det sidste, inden vi ses!
Hvis alt kan lade sig gøre, første gang behøves ikke at koste noget mellem os to, for jeg søger bare noget diskret og fast i sidste ende! Jeg kan ikke holde på mine seksuelle lyster længere!
Jeg hedder Smukkestine der inde så du kan bare søge på mit brugernavn! Har lige lagt flere billeder derinde, så du kan se mig ordenligt!
Jeg glæder mig til at kunne mærke dig snarest!

Så bare ignorer "hende"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske du kunne have nævnt navnet på "pigen" i overskriften så man ikke tror det er noget med en knaldrød gummibåd eller noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, for 9 timer siden:

Screen dump af mailen?

Du får ikke et screendump. Jeg har sendt hele hendes svar. Jeg gider ikke til at censurere inden jeg smider det op

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
Foto skrev, for 4 timer siden:

Du får ikke et screendump. Jeg har sendt hele hendes svar. Jeg gider ikke til at censurere inden jeg smider det op

Så kan det lige så godt være noget, du selv har brygget sammen.
Men fair, at du ikke "gider".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Foto skrev, for 14 timer siden:

På Annoncelight.dk er der en "pige" med mailen [email protected] (jeg har ikke et link). hun ønskede møde i bilen og var lige flyttet fra Roskilde til Kolding.

På en forespørgelse får jeg dette svar:

Jeg er virkelig ked af at jeg først skriver nu! Der har været nogle komplikationer med mailen! Kommunikation fungerer ikke af et eller andet grund, for når ikke at svare til nogen..
Jeg vil rigtigt gerne ringe til dig og aftale en adresse og præcist tidspunkt, men der jeg kan ikke få mobilen til at due..
Derfor er du er du ikke sød at skrive til mig herinde på 
https://hook-up.dk?al=RlpV1oJao2HE for at aftale det sidste, inden vi ses!
Hvis alt kan lade sig gøre, første gang behøves ikke at koste noget mellem os to, for jeg søger bare noget diskret og fast i sidste ende! Jeg kan ikke holde på mine seksuelle lyster længere!
Jeg hedder Smukkestine der inde så du kan bare søge på mit brugernavn! Har lige lagt flere billeder derinde, så du kan se mig ordenligt!
Jeg glæder mig til at kunne mærke dig snarest!

Så bare ignorer "hende"

Tak for meldingen og dem er der efterhånden nogle stykker af :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest matrix
FrækMøstjylland skrev, for 2 timer siden:

Tak for meldingen og dem er der efterhånden nogle stykker af :-(

tja, det er nu nemt

1). Deres telefon / mobil virker ikke

2). Deres mail virker hellere ikke rigtigt, selv man har kommunikeret med dem på mail

3). Men de har en løsning...

alt mønt chat er = scam

Og lav altid en reverse image search, af de billeder de sender på mail

Min erfaring:  Vil de chat på mail = scam

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, den 8.12.2021 at 23:36:

Måske du kunne have nævnt navnet på "pigen" i overskriften så man ikke tror det er noget med en knaldrød gummibåd eller noget.

Sgu den sjoveste kommentar jeg længe har læst! :lol::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...