Hop til indhold
Ronaldo

MM Thaimassage, Herning

Recommended Posts

Jeg har i den grad taget én for holdet, så I brødre skylder en kold ved lejlighed.

Jeg har været en tur i Herning, og fik lyst til lidt god thaimassage. Jeg undersøgte lidt udvalget herinde, hvor det mest var en sød pige i Ikast som blev fremhævet og anbefalet. Jeg besøgte hende sidst jeg var her, og kan da også kun fortryde at jeg ikke besøgte hende igen. 
Men nysgerrigheden efter at prøve noget nyt vandt og jeg ville prøve http://mmthaimassage.dk som har en flot hjemmeside men ingen adresse nævnt. De er også at finde med en annonce på AL https://annoncelight.dk/showad/309453 . Jeg ringede derfor til dem og fik at vide at de havde tid, og jeg bare kunne komme. Hun var lidt svær at forstå i telefonen, så jeg bad om at få adressen på SMS. Det viste sig så at være i Snejbjerg udenfor Herning, men jeg kørte derud. Et rækkehus uden skilte mødte mig, hvilket jeg så tænkte at der jo så med stor sandsynlighed ville være mulighed for mere end massagen.

det var så en gammel japansk dame der åbnede. Jeg vil skyde hende til at være 70+ og jeg burde nok være gået igen allerede der. Men tænkte at det jo ofte er sådan at de ældre og erfarne giver den bedste massage og også ofte en god håndtrold., så jeg ville give det chancen.

Vi aftalte massage og HJ for 600.- og vi afregnede med det samme. Hun skulle se coronapas, hvilket jeg nok også burde have set fra hende, for hun hostede og nøs hele tiden. Massagen var aldeles ligegyldig og meget tilfældig. Hun snakkede hele tiden om hvor travlt hun havde og om alle de mænd der kom til hende. Jeg glædede mig bare til at blive færdig og håbede at håndtrolden ville være bedre… Det kan jeg så afsløre at det var den ikke. Hun klemte så hårdt og kørte i et afsindigt tempo, så jeg til sidst måtte bede hende stoppe, og tage mit tøj på og gå med uforrettet sag. Der var kun gået ca. 35-40 minutter, men jeg havde fået nok.

Så medmindre man er til granny massage, vil jeg fraråde at blive lokket af den flotte hjemmeside. Der var ikke andre i rækkehuset, og der rodede gevaldigt overalt.

Redigeret af Ronaldo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har så lige fundet nogle andre tråde herinde jeg ikke havde opdaget inden jeg tog derud. De beretter alle undtagen én om samme behandling som jeg har haft. Så jeg kan så godt se at jeg ikke tog én for holdet, men var dum ikke at søge længe nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ronaldo skrev, for 20 timer siden:

Hun klemte så hårdt og kørte i et afsindigt tempo, så jeg til sidst måtte bede hende stoppe

Du må nok en tur forbi den lokale "døgner" for at tømme køledisken for frosne ærter. Du har min medfølelse:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...