Hop til indhold
Servciesboy

Ny pige Hobro Landevej Nr. Vinge

Recommended Posts

Så er der patter så der batter i Nr. Vinge, hun ser sgu godt ud, hvem springer på hende? Jeg fik tømt både lille pung og store pung i får, så jeg kan ikke de første par dage

knus og giv lyd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Intet link, intet navn, ingen aner hvem du snakker om.

Edit: Kan se at du fik sat et link på i den anden tråd, du har lavet om den samme pige. En anden gang kan du bare redigere dit første indlæg i stedet for at lave et nyt identisk et. 

Redigeret af Emptyman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emptyman skrev, 1 time siden:

Intet link, intet navn, ingen aner hvem du snakker om.

Edit: Kan se at du fik sat et link på i den anden tråd, du har lavet om den samme pige. En anden gang kan du bare redigere dit første indlæg i stedet for at lave et nyt identisk et. 

Ja undskyld jeg kom til at lægge op to gange det var en fejl, og jeg kunne ikke slette det ene opslag,  prøvede flere gange fordi jeg vidste det ville genere jer

god dag

Del dette indlæg

Link til indlæg

2 enslydende indlæg og i efterlysninger, hvor den anden lyder som om du har været der? Forstår nada af dit skriv. Har du søgt på fotos, navn, by/landevej, annoncenr eller prøvet at kontakte GP’en fx via wa? Måske lidt mere klar overskrift og tekst vil give dig brugbare svar. Evt kan folk spørge sig selv, om de scroller EG dagligt og klikker ind og åbner alle efterlysninger med ‘hobro’, ‘hende her’ og lign lidt diffuse skriv. Fotos er ret ‘polerede’ uden det betyder falsk (er det dog tit). Og sammenholdt med stedets ry herinde (bla dit egne 3 mdr gamle, fine anmeldelse) ville jeg nok holde mig væk. Også selv om man umiddelbart ikke kan finde hendes fotos (og anden annonce fra samme adr?) på 3-4 søgemaskiner. 

hvem springer på hende? Jeg fik tømt både lille pung og store pung i får,

Kan se du selv har været på adressen. Tænker du det bliver bedre denne gang? Altså en pimp kendt for falske fotos og elendig service iflg de fleste anmeldelser herinde, skulle pludselig gøre det stik modsatte….

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=Vinge&search_and_or=or

Redigeret af Bruneøjne76

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 10 timer siden:

Så er der patter så der batter i Nr. Vinge, hun ser sgu godt ud, hvem springer på hende? Jeg fik tømt både lille pung og store pung i får, så jeg kan ikke de første par dage

knus og giv lyd

Så, du vil have andre til at spendere penge et sted, hvor du selv tidligere er blevet tørret - men kan godt forstå dig efter utallige dårlige oplevelser med mørke piger, der forlanger: "More money more funny", såsnart man er kommet lidt igang - og betaler man ikke mere - så får man en elendig service - og betaler man mere - så har de set pungen kan åbnes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 1 time siden:

2 enslydende indlæg og i efterlysninger, hvor den anden lyder som om du har været der? Forstår nada af dit skriv. Har du søgt på fotos, navn, by/landevej, annoncenr eller prøvet at kontakte GP’en fx via wa? Måske lidt mere klar overskrift og tekst vil give dig brugbare svar. Evt kan folk spørge sig selv, om de scroller EG dagligt og klikker ind og åbner alle efterlysninger med ‘hobro’, ‘hende her’ og lign lidt diffuse skriv. Fotos er ret ‘polerede’ uden det betyder falsk (er det dog tit). Og sammenholdt med stedets ry herinde (bla dit egne 3 mdr gamle, fine anmeldelse) ville jeg nok holde mig væk. Også selv om man umiddelbart ikke kan finde hendes fotos (og anden annonce fra samme adr?) på 3-4 søgemaskiner. 

hvem springer på hende? Jeg fik tømt både lille pung og store pung i får,

Kan se du selv har været på adressen. Tænker du det bliver bedre denne gang? Altså en pimp kendt for falske fotos og elendig service iflg de fleste anmeldelser herinde, skulle pludselig gøre det stik modsatte….

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=Vinge&search_and_or=or

Dette er op af bakke, i kære hul svogere, i er snart være end de væresteFB,krigerne, negativ, mistroisk, gisne på mulige motiver, osv alt negativt.

kig her, så er det galt med overskriften, den kunne være mere præcist beskrevet, Æh prøv selv og lave en korekt overskrift.som jeg kan bruge som skabelon næste gang.

Jeg har været på adressen før, og fået en fin behandling af en anden pige, har ikke link på hende, men jeg har også besøgt hende på Tjørnevej.

Den nuværende pige på adressen synes jeg har nogle gode patter, og når jeg spørger om nogen har været skyldtes det simpelthen, at jeg i mandags var i København, og der blev jeg sådan rigtig tømt for alvor, - har ikke haft rejsningen siden, jeg gider ikke anmelde hende, grundet jeres negative kommentare, og jeg kan mærke der går nogle dage inden jeg - gamle mand er klar igen, 

Jeg er altid på udkig efter gode piger, derfor spørger jeg, om en af jer tager en for holdet, - ja det er også galt jeg spørger, kæft i er bare negative

ha en god dag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...