Hop til indhold
Rasser7098

Lick Me, Daddy fra København

Recommended Posts

Guest daddyo
SnowmanDK skrev, for 16 timer siden:

Jeg tror at de fleste mænd på SD har været på hende!

altså ca 75000 mænd , så er hun da erfaren. Og du har spurgt alle på sugardad om det, og derfor ved du det. For ellers er det jo bare løvn

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 8 timer siden:

altså ca 75000 mænd , så er hun da erfaren. Og du har spurgt alle på sugardad om det, og derfor ved du det. For ellers er det jo bare løvn

Det en anden måde at sige, at der har været rigtig mange forbi i de sidste 6 år!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
SnowmanDK skrev, for 7 timer siden:

Det en anden måde at sige, at der har været rigtig mange forbi i de sidste 6 år!

og det ved du fordi ?? du har stået udenfor og talt, hm synes ikke du taler pænt om andre , men det siger jo en del om dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 5 timer siden:

og det ved du fordi ?? du har stået udenfor og talt, hm synes ikke du taler pænt om andre , men det siger jo en del om dig

Det kan jo selv en person som dig regne ud at der har været, når profilen har været på siden i mindst 6 år

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
SnowmanDK skrev, for 49 minutter siden:

Det kan jo selv en person som dig regne ud at der har været, når profilen har været på siden i mindst 6 år

den fik du ikke fat i , jeg synes du skulle udtale dig om hvad du ved, og ikke hvad du tror 

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 9 timer siden:

den fik du ikke fat i , jeg synes du skulle udtale dig om hvad du ved, og ikke hvad du tror 

Jeg ved at der har været en del forbi i de sidste 6 år!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
SnowmanDK skrev, for 4 timer siden:

Jeg ved at der har været en del forbi i de sidste 6 år!

tak det lyder da bedre )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...