Joan 124 Skrevet 7. December, 2021 halløjsa gutter nogen erfaringer af hende her: https://annoncelight.dk/showad/321715 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 7. December, 2021 Søg og du skal finde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montesquieu 93 Skrevet 7. December, 2021 issen skrev, for 24 minutter siden: Søg og du skal finde Det er altså ikke helt fair at svare overfor spørgeren. Har du set, hvor mange tråde, der dukker op, når du søger på “Samantha”? Og nej - det hjælper ikke at tilføje Middelfart”. I stedet for din lettere nedladende one-liner, burde du enten tie helt eller i det mindste smide et link. Det ville vidne om mere format og i højere grad være i dette forums ånd: At formidle viden om GP og efterspørge samme. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1803 Skrevet 7. December, 2021 Montesquieu skrev, for 16 minutter siden: Det er altså ikke helt fair at svare overfor spørgeren. Har du set, hvor mange tråde, der dukker op, når du søger på “Samantha”? Og nej - det hjælper ikke at tilføje Middelfart”. I stedet for din lettere nedladende one-liner, burde du enten tie helt eller i det mindste smide et link. Det ville vidne om mere format og i højere grad være i dette forums ånd: At formidle viden om GP og efterspørge samme. Man kan faktisk sagtens finde den rigtige Samantha, hvis man søger på 321715 som er annoncenummer eller på samanthawild i et ord. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glad dreng 4 Skrevet 7. December, 2021 Mr1time skrev, 1 time siden: Man kan faktisk sagtens finde den rigtige Samantha, hvis man søger på 321715 som er annoncenummer eller på samanthawild i et ord. Problemet er bare atsøgning på samanthawild lander i den her tråd :( og 321715 er jo det nummer på annoncen som spørgeren selv linker til . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr88 184 Skrevet 7. December, 2021 Uden selv at have været forbi hende, kan jeg fortælle hun er ægte. Der har været organiseret flere gangbangs med hende, og hendes veninde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1803 Skrevet 7. December, 2021 Det virker da fint, det jeg siger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montesquieu 93 Skrevet 8. December, 2021 Mr1time skrev, den 7.12.2021 at 12:05: Man kan faktisk sagtens finde den rigtige Samantha, hvis man søger på 321715 som er annoncenummer eller på samanthawild i et ord. Fair nok. Var faktisk ikke klar over, at det var muligt at søge på annonce-id. Og ja - “samanthawild” er nok et mere specifik søgeord, end det mere gængse “samatha”. Min pointe var blot, at en intetsigende one-liner ikke var en særlig imødekommende måde at besvare trådstarteren på Det kunne jo tænkes, at vedkommende var ligesom jeg: Ikke den hurtigste knallert på havnen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 9. December, 2021 Montesquieu skrev, for 14 timer siden: Det kunne jo tænkes, at vedkommende var ligesom jeg: Ikke den hurtigste knallert på havnen. Skidt med man ikke er den hurtigste knallert på havnen... Bare man er den stiveste pik i horehuset.... 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 178 Skrevet 21. Februar, 2022 Er der nogen, som ved, om SamanthaWild er stoppet? Hendes AL profil har ikke været opdateret siden midt januar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg