Hop til indhold
Fedtøre

Advarsel: Falske billeder!

Recommended Posts

ESBJERG C Samantha

https://annoncelight.dk/super_ad/show/327871

Så blev det desværre min tur!

Jeg så en dejlig pige på AL, og fik skrevet til den unge dame. 1.500 kr for en time, som skulle inkludere megafransk.

Da jeg blev lukket ind, så jeg straks at det ikke var pigen på billederne, hvilket jeg konfronterede hende med. Hun valgte at sige, at det VAR hende, og at det bare var fordi at billederne var fra et photoshoot, at hun var meget mørkere. (Fullblown Afrikanermørk!) Havde det ikke været ukorrekt, havde jeg nok skrevet neger. Jeg lod mig overtale af den lille djævel i mine bukser, og vi smed tøjet. I lidt skarpere lys, så jeg at hun havde en del akne i ansigtet, og bestemt IKKE lignede den skønhed jeg havde håbet at møde. Men hvad, et blow er vel et blow troede jeg.

Hun ville give mig kondom på, selvom jeg jo havde bestilt megafransk, men da jeg protesterede sagde hun at hun ikke kunne lide duften. Vel at mærke duften af en nybadet pik, som ovenikøbet var blevet vasket foran hende, 2 minutter før! Jeg skal lige fortælle, at jeg er mega renlig, og ALDRIG har fået klager i den retning før! Sætter en stor ære i at møde nybadet op, og som en ekstra sikkerhed lige vaske kalorius på stedet! Jeg fik afmonteret kondomet med det samme, og fik efter en længere palaver mine penge tilbage!

Ville sgu være rart hvis vi kunne stoppe svindelen!

Redigeret af Fedtøre
Link

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skriv NAVN OG HVOR i annoncen (selv om det ofte skifter/falske navne især hvis de læser herinde). At en advarsel om 2 uger ligger på side 67 hjælper ikke meget især når så mange stadig ikke bruger 5 min på research herinde eller på selve annoncen

Fedtøre skrev, for 9 timer siden:

Ville sgu være rart hvis vi kunne stoppe svindelen

Tja. Med 90% kunder ikke på EG og 9 af 10 aldrig vendende om = utopi og umuligt. Godt du turde sige fandme nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, den 7.12.2021 at 06:45:

Skriv NAVN OG HVOR i annoncen (selv om det ofte skifter/falske navne især hvis de læser herinde). At en advarsel om 2 uger ligger på side 67 hjælper ikke meget især når så mange stadig ikke bruger 5 min på research herinde eller på selve annoncen

Tja. Med 90% kunder ikke på EG og 9 af 10 aldrig vendende om = utopi og umuligt. Godt du turde sige fandme nej.

Skriv også telefonnummeret på annoncen. Det gør det muligt at søge på det også.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...