Hop til indhold

Recommended Posts

Og det gjorde jeg så. 
kontaktede hende. 
Og må sige, den den gamle Lady Gitte er tilbage. 
Jeg kontaktede hende via mail, og hun vendte hurtig tilbage med svar. Vi lavede en aftale 2 dage senere, og jeg ventede spændt mellem vores mail korrespondance med ønsker og fantasier, og hun nu ville melde afbud.

Men nej, den holdt hele vejen hjem, og det blev et langt og skønt besøg, hvor vi ( nej Gitte ) fik prøvet nogle til af. Latex og anal fyldte som altid meget i vores leg.

Så, den skønne Lady Gitte er tilbage. Skøn som altid, og skøn/nem at snakke med. 
Så håber da ikke det var en engangsforestilling 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lucky Guy skrev, for 36 minutter siden:

Og det gjorde jeg så. 
kontaktede hende. 
Og må sige, den den gamle Lady Gitte er tilbage. 
Jeg kontaktede hende via mail, og hun vendte hurtig tilbage med svar. Vi lavede en aftale 2 dage senere, og jeg ventede spændt mellem vores mail korrespondance med ønsker og fantasier, og hun nu ville melde afbud.

Men nej, den holdt hele vejen hjem, og det blev et langt og skønt besøg, hvor vi ( nej Gitte ) fik prøvet nogle til af. Latex og anal fyldte som altid meget i vores leg.

Så, den skønne Lady Gitte er tilbage. Skøn som altid, og skøn/nem at snakke med. 
Så håber da ikke det var en engangsforestilling 

Måske du skulle ha smidt din anmeldelse under " Anmeldelser og ikke under Efterlysninger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 9 minutter siden:

Måske du skulle ha smidt din anmeldelse under " Anmeldelser og ikke under Efterlysninger

Var egentlig bare en kommentar 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...