Lucky Guy 42 Skrevet 6. December, 2021 Uagtet tidlige opslag. Er der nogen der ved, om den skønne Lady Gitte i Kolding er tilbage efter “ orlov “ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 6. December, 2021 Lucky Guy skrev, for 42 minutter siden: Uagtet tidlige opslag. Er der nogen der ved, om den skønne Lady Gitte i Kolding er tilbage efter “ orlov “ Hvorfor kontakter du hende ikke selv i stedet for ....? http://ladygitte.dk/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Darksidw Skrevet 6. December, 2021 Lucky Guy skrev, for 1 time siden: Uagtet tidlige opslag. Er der nogen der ved, om den skønne Lady Gitte i Kolding er tilbage efter “ orlov “ Hun har da en annonce på I dag.https://annoncelight.dk/showad/209570 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 8. December, 2021 Så må vi håbe Smeden får kontakt med hende nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucky Guy 42 Skrevet 16. December, 2021 Og det gjorde jeg så. kontaktede hende. Og må sige, den den gamle Lady Gitte er tilbage. Jeg kontaktede hende via mail, og hun vendte hurtig tilbage med svar. Vi lavede en aftale 2 dage senere, og jeg ventede spændt mellem vores mail korrespondance med ønsker og fantasier, og hun nu ville melde afbud. Men nej, den holdt hele vejen hjem, og det blev et langt og skønt besøg, hvor vi ( nej Gitte ) fik prøvet nogle til af. Latex og anal fyldte som altid meget i vores leg. Så, den skønne Lady Gitte er tilbage. Skøn som altid, og skøn/nem at snakke med. Så håber da ikke det var en engangsforestilling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 16. December, 2021 Lucky Guy skrev, for 36 minutter siden: Og det gjorde jeg så. kontaktede hende. Og må sige, den den gamle Lady Gitte er tilbage. Jeg kontaktede hende via mail, og hun vendte hurtig tilbage med svar. Vi lavede en aftale 2 dage senere, og jeg ventede spændt mellem vores mail korrespondance med ønsker og fantasier, og hun nu ville melde afbud. Men nej, den holdt hele vejen hjem, og det blev et langt og skønt besøg, hvor vi ( nej Gitte ) fik prøvet nogle til af. Latex og anal fyldte som altid meget i vores leg. Så, den skønne Lady Gitte er tilbage. Skøn som altid, og skøn/nem at snakke med. Så håber da ikke det var en engangsforestilling Måske du skulle ha smidt din anmeldelse under " Anmeldelser og ikke under Efterlysninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 16. December, 2021 @Lucky Guy velbekomme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucky Guy 42 Skrevet 16. December, 2021 Tak skønne Illona Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lucky Guy 42 Skrevet 16. December, 2021 Madame Illona skrev, for 9 minutter siden: Måske du skulle ha smidt din anmeldelse under " Anmeldelser og ikke under Efterlysninger Var egentlig bare en kommentar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg