Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Tv 2
Gladforpir skrev, for 2 timer siden:

Tror det er Ami fra tidligere Spjald. Hende er der en del ret gode erfaringer med :-)

 

Præcis og hun kan alt det de andre ikke kan, men alt det kan du læse om ved blot at søge :rolleyes: hun knepper dig færdig til sidste dråbe har forladt din krop :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972

Det lyder som en kvinde med få grænser, men jeg bliver lidt forbeholden når der tilbydes uden kondom..  Aaahhh... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
klodshans1972 skrev, for 22 timer siden:

men jeg bliver lidt forbeholden når der tilbydes uden kondom..  Aaahhh...

Hvorfor det? Hun tilbyder også med gummi. Det er oven i købet billigere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaaldolmer skrev, for 6 timer siden:

Tag trygt afsted og når du er færdig er du HELT færdig :razz:

Tre timer og seks skud fra hoften, senere, forlod jeg den skønne. Hun er alle pengene værd.

Der røg min selvtillid. Hvordan formåede du at holde gejsten så længe - havde du taget nogle "vækstfremmere"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldfinger skrev, den 20.12.2021 at 11:51:

Der røg min selvtillid. Hvordan formåede du at holde gejsten så længe - havde du taget nogle "vækstfremmere"?

Naturlig virilitet og simpel landbrugsteknik (som min salig bedstefar lærte mig i forbindelse med at få ornen til at makke ret).
Og når pigen så har tre huller der alle er til fri disposition, samt der både er en brusekabine, en seng OG en sofa der kan benyttes,
så løber det jo op undervejs. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Olddick skrev, den 29.12.2021 at 09:31:

Stedet kan nåes med bus fra Vejle eller Tarm. Der er meget begrænsede antal afgange…

Fedt ville være dejligt at vide hvilket by det er for at planlægge en tur der til 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaaldolmer skrev, den 20.12.2021 at 05:18:

Tre timer og seks skud fra hoften, senere, forlod jeg den skønne. Hun er alle pengene værd.

 

kaaldolmer skrev, den 29.12.2021 at 07:11:

Naturlig virilitet og simpel landbrugsteknik (som min salig bedstefar lærte mig i forbindelse med at få ornen til at makke ret).

@kaaldolmer, du burde skrive en bog om Sexteknikker 101 omkring udholdenhed og især færdighederne om de 6 skud fra hoften (på 3 timer) og blive rig på dine erfaringer. Dog bør du nok udelade delen omkring ornen og landbrugsteknikker, hvis det skal blive en bestseller  ;-) 

 

Tilbage til Ammi, hun ser særdeles godt ud (kropsmæssigt) og har gode anmeldelser. Håber hun kommer til Vejle en dag. Ellers må bjerget jo komme til Tarm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MortenJ skrev, for 17 timer siden:

Fedt ville være dejligt at vide hvilket by det er for at planlægge en tur der til 

Mellem Tarm og Hoven - ligger ud til hovedvejen, så vidt jeg husker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...