Milner 534 Skrevet 6. December, 2021 (edited) Lyder måske utroligt, - i min alder, - aldrig ha været bare i nærheden af den slags her. Men, hvad betyder "FP" i alle sammen efterspørger hos Thai massagerne ? Og hvad med rimming.? Redigeret 6. December, 2021 af Milner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 357 Skrevet 6. December, 2021 Full pack inklusiv sex med samleje. Rimming lick ass 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 6. December, 2021 Søg google Sex expressions (udtryk) DP GFE FP Alt eller det meste er engelske udtryk som COB fx Okey dokey Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 534 Skrevet 6. December, 2021 Takker, - har faktisk googlet FP, - kom frem til Flappy penis :-D :-D 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 749 Skrevet 6. December, 2021 Milner skrev, for 4 timer siden: Takker, - har faktisk googlet FP, - kom frem til Flappy penis :-D :-D Det hænder også man kan få det på thai-klinik, også uden at få den rigtige FP. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 7. December, 2021 Milner skrev, den 6.12.2021 at 13:05: Lyder måske utroligt, - i min alder, - aldrig ha været bare i nærheden af den slags her. Men, hvad betyder "FP" i alle sammen efterspørger hos Thai massagerne ? Og hvad med rimming.? FP var et udtryk som Dansk folkeparti fandt på under krisen i partiet, som vidst nok var noget med Fuld medlem af Partiet, husker dog ej helt hvad det gik ud på, Rimming var vist nok noget som opstod ifbm. Tulle frier til Mette en dag hvor hun havde husket mundbind så vidt jeg husker, gik det helt i Kage og senere gik de vist nok i hver sin retning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg