Hop til indhold

Recommended Posts

er lidt spændt på placeringen - gågaden i centrum eller en landejendom udenfor Haslev ?

alt er med gummi, også blow.

(Pon i Rønnede giver økoblow til samme pris for ½ time fb - 1000)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, Lige nu:

Venter på du har besøgt, og anmeldt stedet.:)

Jeg har aldrig, som i ALDRIG, prøvet sådan noget her, - så skal ha et langt tilløb, - og hører fra nogen at "det her sted" er godt og ærligt. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
nike10 skrev, for 4 minutter siden:

Er der slet ingen der har taget chancen og set om billederne passer ?

Står de har jule tilbud på fuld pakke ;-))

Så kom afsted

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der 2 gange. Prøvet begge massører.

Det ligger ud til hovedgaden, men det er muligt at komme ind gennem opgangen.

Det er lidt ældre modeller som er der. Den ene er ret buttet, den anden mere slank, men en del mere slidt at se på.ingen er rigtig i min smag, rent seksuelt.

De er, så vidt jeg kunne se, ganske naturlige, og uden kunstige tilsætninger.

Massagen er ikke noget at prale af. Vil sige den er middel. Ret ustruktureret, og man skal ikke besøge dem, hvis man virkelig har brug for massage.

Udover en hånd, kan jeg ikke berette om ekstra, da jeg som skrevet ikke rigtig tændte på dem.

Håndarbejde var fint, uden at være prangende.

 

Jeg kommer der ikke igen. Begge er prøvet, og det er ikke mig. Men andre kan jo godt mene det er lækkert.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om det er dem.

Billederne er plastret til med stickers, så det er ikke til at afgøre.

Du må selv afsted for at afgøre fotos passer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var en tur på hovedgaden i Haslev via andet ærinde. Eneste to steder med thaikøbmanden og så i enden ved stationen thaisportmassage.

Men på dette Link står der at de er ophørt for 7 dage siden.

Skrev til dem og fik pris på juletilbud fp 1 time. Ved ikke om jeg kører forbi hos dem eller tager turen i anden retning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest moden libertiner

har før set siden massageplus.dk. Der er så mange unøjagtigheder at det er en ynk. Den er håbløst uaktuel og arbejder med CVR registrerede massører.

Det er så langt far alle der er CVR registrerede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 8 minutter siden:

har før set siden massageplus.dk. Der er så mange unøjagtigheder at det er en ynk. Den er håbløst uaktuel og arbejder med CVR registrerede massører.

Det er så langt far alle der er CVR registrerede.

Det er Roland som driver siden. Han blev smidt ud herfra en gang, men dukker op igen i ny og næ med nye nicks. Han hader EG, hader mange af brugerne (mig selv inklusive), og virker også til at forfølge mange af klinikkerne og thaipigerne. Et korstog af slagsen mod alt og alle som har med thai at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
moden libertiner skrev, for 40 minutter siden:

Det er så langt far alle der er CVR registrerede.

De fleste steder er CVR registreret, men ikke med det navn klinikken har, og heller ikke adressen. Derfor er Massageplus helt håbløs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay tak skal i have...  må se om jeg tager turen en af dagene. Skal selvfølgelig nok anmelde efterfølgende.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...