Nordiskviking 0 Skrevet 11. Februar, 2014 Jeg har flere gange besøgt Wee Thai Wellness i Hørholm. Jeg fik en rigtig god oliemassage som var tilpas hård og ikke bare en gang olie maling. Det er dejligt man kan få et brusebad efter massagen. Tawan kan sit massage kram, og det er dejligt man ikke presses til ekstra, hvor det så mange andre steder nærmest forventes at være en del af massagen. Jeg kommer for at få en god massage. Tawan er desuden en dejlig moden kvinde med godt humør og tilpas snakkesaglig, og hun har 2 søde kollegaer i klinikken. Selvom hun er lidt ældre end de unge piger man møder andre steder er hun en smuk høj pige med langt hår og en flot krop. Om jeg kommer igen - 100% - håber der er mange andre der også vil nyde massage hos Wee Thai Wellness. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tilfreds 0 Skrevet 7. Marts, 2014 Fra mit arbejde med PC og mus har jeg sommetider lidt ondt i hovedet og spændinger i ryg og skuldre. Min tro på at massage kan hjælpe gjorde at jeg opsøgte Wee Thai Wellness i Hørsholm. Lokalerne er pæne, lyse og rene og personalet er flinke og venlige - der er også mandlig massør tilknyttet, og man kan få et bad bagefter. Jeg har foreløbig nu to gange fået olie massage af Tawan og det har allerede hjulpet på mine skavanker fra PC arbejdet. Udover jeg har det meget bedre, er det også en fornøjelse at få en proffessionel massage behandling som man kan mærke går i dybden, specielt hvor jeg havde infiltrationer. Jeg vil gerne anbefale Tawan som massør til at løse op for spændinger, så man får en bedre hverdag. God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marian 0 Skrevet 27. Marts, 2014 Jeg har lige besøgt Wee Thai Wellnes i Hørsholm. Jeg havde en rigtig god oplevelse med en dejlig massage udført af Linda. Linda er ny og er en ung smuk pige som er rigtig god til at give massage - jeg nød hvert minut. Dejligt sted hvor både mænd og kvinder kommer. Stedet er hyggeligt, lyst rent og pænt og med mulighed for et bad. Om jeg kommer igen - YEP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Odin 0 Skrevet 7. Maj, 2014 Nu har jeg også besøgt Wee Thai Wellness. Jeg har prøvet mange steder, men jeg synes der har været for lidt fokus på god massage, og massører har ikke altid været professionelle. Jeg har nu været et par gange hos Wee Thai, og både Tawan og Linda er meget fokuseret på massage og opmærksom på at kunden befinder sig godt. At massagen varer den tid man har betalt for, og at man efter massagen kan få et brusebad er bare ekstra plusser. Tak til Tawan og Linda - fortsæt den gode massage. Kære med-kunder, tag forbi Wee Thai, så vi sikrer der fortsat er en god massage-klinik - Nyd livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg