fyr9000 335 Skrevet 5. December, 2021 Nogen der har været forbi? https://annoncelight.dk/showad/333118 https://annoncelight.dk/profile/SophiaXXXL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 358 Skrevet 6. December, 2021 Skal du ikke besøge en med lidt større bryster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 185 Skrevet 6. December, 2021 Hun skulle nu være at finde i Aarhus. Hvis billederne er af hende, så vil jeg da overveje at kigge forbi hende og begrave mig i de patter. Hold da kæft et sæt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 211 Skrevet 6. December, 2021 Kommer SÅ meget til at tænke på bryst bomben Rachel Diva når jeg ser de gigantiske store bryster....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
( o Y o ) + XXL 49 Skrevet 6. December, 2021 billedere er af hende, men har nok nogle år på bagen.. det har hun også ... sidst i 40rene, 100 kg og meget store, men også meget bløde (læs lidt faste) bryster. Hun har til gængæld nogle store dejlige nipples. kommunikationen er en blanding af skole-spansk og google translate, og hun kigger stramt på klokken = efter 29.59 min stopper hun med hvad hun havde gange i. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Return of the Mack 52 Skrevet 7. December, 2021 ( o Y o ) + XXL skrev, for 12 timer siden: billedere er af hende, men har nok nogle år på bagen.. det har hun også ... sidst i 40rene, 100 kg og meget store, men også meget bløde (læs lidt faste) bryster. Hun har til gængæld nogle store dejlige nipples. kommunikationen er en blanding af skole-spansk og google translate, og hun kigger stramt på klokken = efter 29.59 min stopper hun med hvad hun havde gange i. Tak. Du sparede mig lige for en tur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Andybp Skrevet 9. December, 2021 ( o Y o ) + XXL skrev, den 6.12.2021 at 20:31: billedere er af hende, men har nok nogle år på bagen.. det har hun også ... sidst i 40rene, 100 kg og meget store, men også meget bløde (læs lidt faste) bryster. Hun har til gængæld nogle store dejlige nipples. kommunikationen er en blanding af skole-spansk og google translate, og hun kigger stramt på klokken = efter 29.59 min stopper hun med hvad hun havde gange i. Er hendes bryster så slappe og floppy eller der lidt fasthed i dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
( o Y o ) + XXL 49 Skrevet 9. December, 2021 Andybp skrev, for 1 time siden: Er hendes bryster så slappe og floppy eller der lidt fasthed i dem? ikke meget. fyld vand i et par 4L fryseposer, så har du en ide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 83 Skrevet 27. Marts, 2022 Ståpik skrev, den 6.12.2021 at 14:20: Kommer SÅ meget til at tænke på bryst bomben Rachel Diva når jeg ser de gigantiske store bryster....... Hende savner jeg godtnok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg