Hop til indhold

SophiaXXXL big boobs

Featured Replies

Skrevet

Hun skulle nu være at finde i Aarhus. Hvis billederne er af hende, så vil jeg da overveje at kigge forbi hende og begrave mig i de patter. Hold da kæft et sæt!

Skrevet

Kommer SÅ meget til at tænke på bryst bomben Rachel Diva når jeg ser de gigantiske store bryster.......:P;)

Skrevet

billedere er af hende, men har nok nogle år på bagen.. det har hun også ... sidst i 40rene, 100 kg og meget store, men også meget bløde (læs lidt faste) bryster. Hun har til gængæld nogle store dejlige nipples. kommunikationen er en blanding af skole-spansk og google translate, og hun kigger stramt på klokken = efter 29.59 min stopper hun med hvad hun havde gange i. 

Skrevet
( o Y o ) + XXL skrev, for 12 timer siden:

billedere er af hende, men har nok nogle år på bagen.. det har hun også ... sidst i 40rene, 100 kg og meget store, men også meget bløde (læs lidt faste) bryster. Hun har til gængæld nogle store dejlige nipples. kommunikationen er en blanding af skole-spansk og google translate, og hun kigger stramt på klokken = efter 29.59 min stopper hun med hvad hun havde gange i. 

Tak. Du sparede mig lige for en tur.

Skrevet

Skrevet
( o Y o ) + XXL skrev, den 6.12.2021 at 20:31:

Er hendes bryster så slappe og floppy eller der lidt fasthed i dem?

Skrevet
Andybp skrev, for 1 time siden:

Er hendes bryster så slappe og floppy eller der lidt fasthed i dem?

ikke meget. fyld vand i et par 4L fryseposer, så har du en ide :D

• 3 months later...
Skrevet
Ståpik skrev, den 6.12.2021 at 14:20:

Kommer SÅ meget til at tænke på bryst bomben Rachel Diva når jeg ser de gigantiske store bryster.......:P;)

Hende savner jeg godtnok

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.