Hop til indhold
Kangodtlidemodne

Latex-Merete - helt sublimt!!

Recommended Posts

Besøget var egentlig på Sjælland, men Merete plejer at være i Jylland, så I jyder får nok mest glæde af denne her anmeldelse.

Det gik tilfældigvis op for mig at Merete var på Sjælland i den forgangne weekend. Hun er normalt i Jylland og jeg har mange gange luret på hende.

Jeg fik let booket tid og afgivet ønske om ønsket påklædning ud fra billederne på hendes profil.

Vel ankommet et nydeligt sommerhus blev jeg venligt lukket ind i fuld latexoutfit med hætte, latex korset (med fri store patter) og lange latex strømper og ditto støvler.

Efter betaling gik hun hurtigt i med at kærtegne stående efter jeg havde smidt tøjet. Trods mine små 180 så gik mit ansigt lige ind i et sæt store flotte bløde patter, når hun har høje hæle på.

Hun havde redt op med latexlagen, så det er all-in på latex. Jeg fik lagt hende ned og gav nogle gode bløde dybe tungekys inden at jeg gik igang med at slikke en fantastisk piercet fisse. Hun nød det og stønnede og vred sig fantastisk. Efter god gang finger, fisseslikning, klitstimulering (og et tryktrick), så kom hun i en god sprøjteorgasme. Det var sødt, varmt, blødt og fissen dunkede. Hun nød det!! Det gjorde jeg også.

På med et kondom og hun var klar igen imens vi kyssede dybt, stimulerede patterne og jeg knaldede til udløsning. Hun nød det og var godt med, med intense øjne ud igennem hullerne i masken. Vi tog den i missionær. God fleksibel krop, fast i hud og kød :-)

Så gav jeg hende lidt sorte kys inden hun fik en sprøjteorgasme mere efter samme opskrift som tidligere på ryggen. Der var vådt før, men nu var der for alvor vådt af hendes safter alle vegne på lagnet.

Hun suttede min pik stiv og jeg kneppede hende lidt inden jeg lagde mig på ryggen og hun facesittede mig over skrevs og massede den piercede fisse ned i fjæset på imens jeg spillede til udløsning.

Jeg havde ikke helt styr på om den halve time var gået. Det plejer den at være når jeg har fået to udløsninger, men jeg begynde slikke hende i røven og massere lidt med fingeren (havde ikke købt anal, men hun protesterede ikke mod legen) og lege med fissen imens hun stod på alle fire. Hun nød det, men det er svært at stimulere det hele, når kvinden er på alle fire, så om på ryggen og en tredje sød sprøjteorgasme.

Nu var det hele sjask vådt af hende sprøjteri og vores begges sved i af det hårde arbejde. Hun spurgte høfeligt om hun måtte tage noget af latexen af. Det gav jeg lov til. Det var en var og våd omgang.

Jeg fik et hurtigt bad og vi hyggesludrede lidt imens jeg tog tøj.

1000 ud af 10 stjerner. Det var sublimt!

Skal jeg besøge hende igen: JA!!! Det skal jeg med 1000% garanti.

Er jeg ked af ikke at bo tæt på Merete: JA!!

Value for money: Suveræn oplevelse for en halv time og 1000 kr.!!!!

Anbefaling her: Prøv hende. Hvis du ikke er til latex er hun suveræn. Er du også til latex, så er hun super-suveræn!!!

https://annoncelight.dk/showad/316196

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det gjorde den, da jeg oprettede den, men hun stoppede vist lørdag kl 22 for hendes Sjællands tur. Når du ser hende på annoncelight.dk er du ikke i tvivl. Hun er nok den eneste der hedder Merete og alle 20 billeder er hun iført masser af latex ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
deralte skrev, for 2 timer siden:

Det er så dejligt, at smag og behag er forskellig. For mig er hun slet ikke sexet i det kostume lidt som en grinagtig udklædning til fastelavn, men respekt for dem der synes det er sexet.

Hehehe anmelder vi piger eller var det smagsdommeriet i et modekataloget vi har gang? Det er kun skrevet for at hjælpe jer andre med at bruge pengene på de rigtige. En anmeldelse af personen og oplevelsen. Derfor behøves vi ikke alle sidde og kommentere på om en andens anmeldelse er af en kvinde, der ikke opfylder ens egne preferencer. Så vil 75% af trådene jo bare være fyldt med støj (hvilket de sikkert også er).

Du kan få hende uden latex hvis du vil. Det står også fint beskrevet i annoncen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kangodtlidemodne skrev, 1 time siden:

Hehehe anmelder vi piger eller var det smagsdommeriet i et modekataloget vi har gang? Det er kun skrevet for at hjælpe jer andre med at bruge pengene på de rigtige. En anmeldelse af personen og oplevelsen. Derfor behøves vi ikke alle sidde og kommentere på om en andens anmeldelse er af en kvinde, der ikke opfylder ens egne preferencer. Så vil 75% af trådene jo bare være fyldt med støj (hvilket de sikkert også er).

Du kan få hende uden latex hvis du vil. Det står også fint beskrevet i annoncen.

Enig. Undskyld at jeg bruger en plads i tråden på at udtrykke det, men jeg bliver heller ikke begejstret af folks personlige-præference kommentarer. 

Dejlig anmeldelse iøvrigt, og dejligt der findes kvinder som Latex-Merete :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
deralte skrev, for 8 timer siden:

Det er så dejligt, at smag og behag er forskellig. For mig er hun slet ikke sexet i det kostume lidt som en grinagtig udklædning til fastelavn, men respekt for dem der synes det er sexet.

Hvorfor tror du nogen er interesseret i at høre det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv 2
Advarsel skrev, for 6 timer siden:

Hvorfor tror du nogen er interesseret i at høre det?

Skal det forstås sådan at hvis man ikke lige syntes om så skal man blot holde keje herinde eller hvordan? Vi har vel hver vores P eller må man kun tilfører tråden hvis man har noget positiv at sige, i så fald har jeg ikke yderligere kommentar uden at have besøgt pigen :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tv 2 skrev, for 2 timer siden:

Skal det forstås sådan at hvis man ikke lige syntes om så skal man blot holde keje herinde eller hvordan? Vi har vel hver vores P eller må man kun tilfører tråden hvis man har noget positiv at sige, i så fald har jeg ikke yderligere kommentar uden at have besøgt pigen :huh:

Hmmm… du må da kommenterer hvad du vil i relation til noget, der kan øge andre læseres viden om kvinden, så de kan træffe beslutning på et oplyst grundlag om hvor man bruger sine surt tjent penge bedst (og det gør man hos Merete).

Men at fortælle om ens personlige preferencer som er anderledes end det anmeldte er da fuldstændigt larmende uinteressant for alle andre. Jeg logger jo heller ikke på vegetarklubben.dk og kommentere på alle blomkålsopskrifter “at blomkål er altså en mærkelig spise. Det er slet ikke mig”.

Kan du se pointen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...