spigerne 76 Skrevet 4. December, 2021 Hej Vi er nogle veninder der leger lidt med sugardating/prostitution og også at sælge videoer, snaps og den slags. Vi opdeler det, så vi har en snap til hver ting og forsøger at være klare omkring hvad vi sælger på den ene og den anden snap. Alligevel oplever vi rigtigt mange fyre/mænd der ikke kan respektere det. Mange mænd er ikke seriøse og vil bare lokke billeder ud af os, nogle af dem bruger så billederne til trusler ‘hvis ikke du knepper mig spreder jeg dine billeder på nettet’ og den slags. Mange bliver også skidesure, hvis man siger man ‘bare’ sælger snap og videoer og tror straks man er en fake. Vil ikke noget bestemt med dette oplæg, blot lidt fra os pigers side - heldigvis er der mange søde mænd - men husk på at selvom man snakker sammen over snap, er det rigtige mennesker i den anden ende. 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 4. December, 2021 spigerne skrev, for 4 timer siden: HejVi er nogle veninder der leger lidt med sugardating/prostitution og også at sælge videoer, snaps og den slags. Jow, men jeg aner ikke, hvad "snaps" er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 4. December, 2021 Mesterjacob skrev, for 21 minutter siden: "snaps Sletbare beskeder automatisk på snak-chat, hvor mange mødes eller sælger bla ovenstående reklame med pigerne. Snap er stigende platform for mange unge piger med regulære tutorials ligesom TikTok, hvor de kan sælge/snyde/lokke (nogle) bla via ‘medlemskab’. spigerne skrev, for 4 timer siden: nogle af dem bruger så billederne til trusler Ærgerligt og synd (for Jer) men altid rart at høre pigens vinkel. Ved ikke om klarhed og opdeling er nok til at undgå useriøse og truende tosser. Tvivler. Mange af Jeres indbakker og fortællinger tyder jo ikke på det. Ellers en fin idé I har fået (som også en anden gruppe vist har med fysisk møder), hvor I måske hjælpes og støtter hinanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 5. December, 2021 Mesterjacob skrev, for 1 time siden: Jow, men jeg aner ikke, hvad "snaps" er. 4 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
6500fyr 23 Skrevet 5. December, 2021 Advarsel skrev, for 11 timer siden: og skal nydes ved stue temperatur.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Boost 19 Skrevet 14. Juni, 2022 spigerne skrev, den 4.12.2021 at 19:32: Vi opdeler det, så vi har en snap til hver ting og forsøger at være klare omkring hvad vi sælger på den ene og den anden snap. Hedder den anden så ppigerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg