Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende tidligere da hun var på Hvidovrevej, og selvom der er gået et par år siden sidst er hun godt nok stadig en smuk lille sag. 

Bestilte en times oliemassage og HJ  lad mig sige det med samme så fortrød jeg ikke massagen for den var som massager er flest, men en times massage  bliver noget langtrukket når hovedformålet er HJ. 

Lokalerne på Hvidovrevej var langt bedre end det lille rum i Vanløse hvor hun hersker nu, der var nærmest ikke plads til briksen i rummet hvor hovedgærdet er skubbet helt op af væggen . 

Der lugtede meget indelukket i rummet, ja nærmest surt .Derfor er jeg også i tvivl om jeg kommer igen for jeg ved heller ikke om det var madrassen eller håndklæderne der også "duftede" surt ? 

Mimi er lækker, og skulle jeg vende tilbage blev det kun for en halv time, alt andet er tidsspilde .

Jeg kan ikke finde ud af at links fra min mobil ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Testeren2000 skrev, for 5 timer siden:

Jeg har besøgt hende tidligere da hun var på Hvidovrevej, og selvom der er gået et par år siden sidst er hun godt nok stadig en smuk lille sag. 

Bestilte en times oliemassage og HJ  lad mig sige det med samme så fortrød jeg ikke massagen for den var som massager er flest, men en times massage  bliver noget langtrukket når hovedformålet er HJ. 

Lokalerne på Hvidovrevej var langt bedre end det lille rum i Vanløse hvor hun hersker nu, der var nærmest ikke plads til briksen i rummet hvor hovedgærdet er skubbet helt op af væggen . 

Der lugtede meget indelukket i rummet, ja nærmest surt .Derfor er jeg også i tvivl om jeg kommer igen for jeg ved heller ikke om det var madrassen eller håndklæderne der også "duftede" surt ? 

Mimi er lækker, og skulle jeg vende tilbage blev det kun for en halv time, alt andet er tidsspilde .

Jeg kan ikke finde ud af at links fra min mobil ? 

Ja trist hun er flytte fra Hvidovre. Har godt nok nydt hendes massage og erotiske behandling. Lyder ikke godt der hvor hun er.

Besøger ikke hende før hun finder nyde lokaler.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den sure lugt kommer sikkert fra lufttørring af våde håndklæder og lign i et lille rum uden luftcirkulation.

Jeg har det samme problem hvis ikke jeg åbner vinduet til mit bryggers når jeg har hængt tøj til tørre. Den sure luft er klam og tøjet skal vaskes igen.

Det er bare en mulig forklaring, selv vil jeg ikke besøge sådan et sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...