Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt hende tidligere da hun var på Hvidovrevej, og selvom der er gået et par år siden sidst er hun godt nok stadig en smuk lille sag. 

Bestilte en times oliemassage og HJ  lad mig sige det med samme så fortrød jeg ikke massagen for den var som massager er flest, men en times massage  bliver noget langtrukket når hovedformålet er HJ. 

Lokalerne på Hvidovrevej var langt bedre end det lille rum i Vanløse hvor hun hersker nu, der var nærmest ikke plads til briksen i rummet hvor hovedgærdet er skubbet helt op af væggen . 

Der lugtede meget indelukket i rummet, ja nærmest surt .Derfor er jeg også i tvivl om jeg kommer igen for jeg ved heller ikke om det var madrassen eller håndklæderne der også "duftede" surt ? 

Mimi er lækker, og skulle jeg vende tilbage blev det kun for en halv time, alt andet er tidsspilde .

Jeg kan ikke finde ud af at links fra min mobil ? 

Skrevet
Testeren2000 skrev, for 5 timer siden:

Jeg har besøgt hende tidligere da hun var på Hvidovrevej, og selvom der er gået et par år siden sidst er hun godt nok stadig en smuk lille sag. 

Bestilte en times oliemassage og HJ  lad mig sige det med samme så fortrød jeg ikke massagen for den var som massager er flest, men en times massage  bliver noget langtrukket når hovedformålet er HJ. 

Lokalerne på Hvidovrevej var langt bedre end det lille rum i Vanløse hvor hun hersker nu, der var nærmest ikke plads til briksen i rummet hvor hovedgærdet er skubbet helt op af væggen . 

Der lugtede meget indelukket i rummet, ja nærmest surt .Derfor er jeg også i tvivl om jeg kommer igen for jeg ved heller ikke om det var madrassen eller håndklæderne der også "duftede" surt ? 

Mimi er lækker, og skulle jeg vende tilbage blev det kun for en halv time, alt andet er tidsspilde .

Jeg kan ikke finde ud af at links fra min mobil ? 

Ja trist hun er flytte fra Hvidovre. Har godt nok nydt hendes massage og erotiske behandling. Lyder ikke godt der hvor hun er.

Besøger ikke hende før hun finder nyde lokaler.

Skrevet

Den sure lugt kommer sikkert fra lufttørring af våde håndklæder og lign i et lille rum uden luftcirkulation.

Jeg har det samme problem hvis ikke jeg åbner vinduet til mit bryggers når jeg har hængt tøj til tørre. Den sure luft er klam og tøjet skal vaskes igen.

Det er bare en mulig forklaring, selv vil jeg ikke besøge sådan et sted.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.