Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Pli - vejen til skønne øjeblikke med pigerne

Recommended Posts

Guest Mr. Sensual

Pli.

Lyder gammeldags. Er gammeldags. Men det virker hver gang. Gør pigerne glade og trygge. Giver god sex. Hvis du er sød, får du ofte det dobbelte igen.

Varm hilsen fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næsten hver gang.

Havde en oplevelse med en pige i den dyre ende som af egen fri vilje (og uden at spørge on det var okay) valgte at bruge en halvtime ekstra på mig, plus sagde at næste gang var gratis. I en kort tid tænkte jeg at det havde betalt sig at behandle hende pænt, indtil et par dage senere hvor hun tydeligvis havde fortrudt og skrev at der ikke var nogen ekstra fri tid næste gang. Har intet problem med at hun ombestemmer sig, så kan hun egentlig bare skrive det. Men her pisser fremgangsmåden mig af fordi jeg hverken havde bedt om ekstra tid eller brug for det, det var noget hun 100% selv valgte, og noget jeg naturligvis satte pris på selvom jeg næsten kom for sent til min næste aftale. Men stadig når jeg betaler i et bestemt pris leje så vil jeg også gerne have lov til at beholde den fantasi jeg har fået :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 2 timer siden:

Pli.

Lyder gammeldags. Er gammeldags. Men det virker hver gang. Gør pigerne glade og trygge. Giver god sex. Hvis du er sød, får du ofte det dobbelte igen.

Kunne du ikke ændre dit navn til Mr. Obvious?

Og er det endnu et slesk indlæg henvendt til de lyserøde herinde? Keder du dig her i weekenden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Mr. Sensual skrev, for 13 timer siden:

Pli.

hmmm...lyder mest som du har en manglende erfaring inden for dette område, at generalisere er helt ude i hegnet...lige som dem som tror at størrelsen på beløbet som ligges i godtgørelse, bliver oplevelsen også derefter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pudsigt. Jeg er en dårligt opdraget uhygiejnisk bad-boy uden manerer og respekt for kvinder, som ikke aner hvordan man staver til gendelmain....gentellman...ganttle....pokkers. 

Kvinderne falder på stribe for mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, 1 time siden:

Pudsigt. Jeg er en dårligt opdraget uhygiejnisk bad-boy uden manerer og respekt for kvinder, som ikke aner hvordan man staver til gendelmain....gentellman...ganttle....pokkers. 

Kvinderne falder på stribe for mig. 

Måske fordi du bag dit bad boy look har pli og ved hvordan man gør pigerne glade. Man kan sagtens være “ bad boy “ med charme 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Røvslikker skrev, for 7 timer siden:

hmmm...lyder mest som du har en manglende erfaring inden for dette område, at generalisere er helt ude i hegnet...lige som dem som tror at størrelsen på beløbet som ligges i godtgørelse, bliver oplevelsen også derefter.

Den ene dag bliver man kritiseret for at bolle for meget ved siden af. Den anden dag for at gøre det for lidt. Livet herinde er en fest. 

Mange hilsener Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, den 3.12.2021 at 22:33:

Pli.

Yeps . Giver dig ret i dette. Jeg bruger Gentleman metoden og hilser pænt hver gang. Det har godt nok lukket et par døre op og givet extra bonus på lagnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Mr. Sensual skrev, for 14 timer siden:

Den ene dag bliver man kritiseret for at bolle for meget ved siden af. Den anden dag for at gøre det for lidt. Livet herinde er en fest. 

Mange hilsener Mr. Sensual

yeps...og ethvert Cirkus har sine klovne

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...