Guest Mr. Sensual Skrevet 3. December, 2021 Pli. Lyder gammeldags. Er gammeldags. Men det virker hver gang. Gør pigerne glade og trygge. Giver god sex. Hvis du er sød, får du ofte det dobbelte igen. Varm hilsen fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dhnmdst 2463 Skrevet 3. December, 2021 Altid en god ide ar være sød ved piger og have pli Lidt komplimenter plejer også at have god effekt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
@beautifulme 168 Skrevet 4. December, 2021 Næsten hver gang. Havde en oplevelse med en pige i den dyre ende som af egen fri vilje (og uden at spørge on det var okay) valgte at bruge en halvtime ekstra på mig, plus sagde at næste gang var gratis. I en kort tid tænkte jeg at det havde betalt sig at behandle hende pænt, indtil et par dage senere hvor hun tydeligvis havde fortrudt og skrev at der ikke var nogen ekstra fri tid næste gang. Har intet problem med at hun ombestemmer sig, så kan hun egentlig bare skrive det. Men her pisser fremgangsmåden mig af fordi jeg hverken havde bedt om ekstra tid eller brug for det, det var noget hun 100% selv valgte, og noget jeg naturligvis satte pris på selvom jeg næsten kom for sent til min næste aftale. Men stadig når jeg betaler i et bestemt pris leje så vil jeg også gerne have lov til at beholde den fantasi jeg har fået Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1166 Skrevet 4. December, 2021 Mr. Sensual skrev, for 2 timer siden: Pli. Lyder gammeldags. Er gammeldags. Men det virker hver gang. Gør pigerne glade og trygge. Giver god sex. Hvis du er sød, får du ofte det dobbelte igen. Varm hilsen fra Mr. Sensual Kunne du ikke ændre dit navn til Mr. Obvious? Og er det endnu et slesk indlæg henvendt til de lyserøde herinde? Keder du dig her i weekenden? 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 4. December, 2021 Mr. Sensual skrev, for 13 timer siden: Pli. Lyder gammeldags. Er gammeldags. Men det virker hver gang. Gør pigerne glade og trygge. Giver god sex. Hvis du er sød, får du ofte det dobbelte igen. Varm hilsen fra Mr. Sensual hmmm...lyder mest som du har en manglende erfaring inden for dette område, at generalisere er helt ude i hegnet...lige som dem som tror at størrelsen på beløbet som ligges i godtgørelse, bliver oplevelsen også derefter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 4. December, 2021 Pudsigt. Jeg er en dårligt opdraget uhygiejnisk bad-boy uden manerer og respekt for kvinder, som ikke aner hvordan man staver til gendelmain....gentellman...ganttle....pokkers. Kvinderne falder på stribe for mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1536 Skrevet 4. December, 2021 underdog40 skrev, 1 time siden: Pudsigt. Jeg er en dårligt opdraget uhygiejnisk bad-boy uden manerer og respekt for kvinder, som ikke aner hvordan man staver til gendelmain....gentellman...ganttle....pokkers. Kvinderne falder på stribe for mig. Måske fordi du bag dit bad boy look har pli og ved hvordan man gør pigerne glade. Man kan sagtens være “ bad boy “ med charme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 4. December, 2021 Røvslikker skrev, for 7 timer siden: hmmm...lyder mest som du har en manglende erfaring inden for dette område, at generalisere er helt ude i hegnet...lige som dem som tror at størrelsen på beløbet som ligges i godtgørelse, bliver oplevelsen også derefter. Den ene dag bliver man kritiseret for at bolle for meget ved siden af. Den anden dag for at gøre det for lidt. Livet herinde er en fest. Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 873 Skrevet 4. December, 2021 Mr. Sensual skrev, den 3.12.2021 at 22:33: Pli. Lyder gammeldags. Er gammeldags. Men det virker hver gang. Gør pigerne glade og trygge. Giver god sex. Hvis du er sød, får du ofte det dobbelte igen. Varm hilsen fra Mr. Sensual Yeps . Giver dig ret i dette. Jeg bruger Gentleman metoden og hilser pænt hver gang. Det har godt nok lukket et par døre op og givet extra bonus på lagnet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 5. December, 2021 (edited) Mr. Sensual skrev, for 14 timer siden: Den ene dag bliver man kritiseret for at bolle for meget ved siden af. Den anden dag for at gøre det for lidt. Livet herinde er en fest. Mange hilsener Mr. Sensual yeps...og ethvert Cirkus har sine klovne Redigeret 5. December, 2021 af Røvslikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg