Hop til indhold
Johnnybenasty

Rung-raueng på Frederiksberg - No go

Recommended Posts

Det var lørdag og jeg havde lidt tid til lidt fornøjelse.

Måske lidt massage - JAAAAAAAAAAA

Men hvor???????? Et af stamstederne eller hvad.

Så huskede jeg nogle dejlige stunde sidste år hos:

http://rung-raueng.dk

Det var en sød dame slut 30'erne eller start 40'erne. God massage og rigtig god krop og super XXX.

Men hun boede i Sverige og var kun på "besøg" og stoppede så. Startede vist egen butik i Sverige.

Når men der var måske nyt held der!!!!! Who knows.

Ringede på og blev mødt at top pæne piger - en petit og en ikke så petit (dog uden at være buttet eller fed - med pæne men sandsynligvis fixet).

Jeg valgte den petit med kønt ansigt 8-)

Jeg bestilte i første omgang en times almindelig massage - men hun spurgte som om der skulle være mere!!!!!!

Jeg spurgte hvad mere var og pris!!!!! 300 for HJ....

Jeg spurgte så om der var mulighed for MERE???????? Hun blev lidt usikker........og jeg sagde så ALT - massage, HJ, BJ og sex i 1 time.

Hun blev usikker og måtte spørge den anden.........nok dagens boss (ingen af dem er afbilledet på hjemmesiden). Den anden kom ind og jeg måtte forklare ønsket og tilbød 1000 kr.

Ok sagde hun og der blev afregnet.

Jeg af med tøjet og op på briksen.

Pigen kom ind og gjorde klar til massage.

Massagen var ok - ikke for hård og ikke for blød - lidt for meget olie efter min smag men ok.

Jeg blev vendt om og massageret stille og roligt mens hendes hænder langsomt søgte junior. Og han var klar :lol:

Godt med olie på junior og ok HJ. Jeg fik lov til at pille lidt......På med gummi og så gik det lidt ned af bakke.

BJ var intetsigende og uden indlevelse og mega kort.

Overgang fra BJ til næste akt var udelukkende på mit initiativ. Hun blev lagt ned til en gang slik fra min side - love it - ung "gina" med minimal behåring er super. Men det sagde vist ikke hende noget. Har ellers haft en del succes med det og piger 8-) men ikke i dag :cry:

Der var sgu ikke meget gang i hende.

Nå men op i hende skulle junior men her var hun heller ikke med.

Affyring ud over maven på hende - hurtig brus og på med tøjet.

Jeg ved ikke hvad der gik galt men ikke god afslutning på en ok massage.

Pigen ser pæn ud med en ok krop og naturlige bryster og ok til massage.

Men enten var hun meget ny og usikker på andet ud over HJ - måske var jeg den første der spurgte!!!!!

Men godt var det ikke og uden nærvær o.l. fra hendes side.

Ellers var det bare en off-day fra hendes side.

Og jeg glemte helt at spørge efter navn ifb med denne lidt nedtursagtige seance.

Nå men fuck det - jeg overlever.

God massage til alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hmm, Jeg har også været der en enkelt gang ved årsskiftet.

Fik en gang olie af hende der står til højre på billedet af de to piger. (under punktet "pigerne" i menu bjælken)

Hun var ganske sød og nem at snakke med (engelsk), men massagen var hverken fugl eller fisk :roll:

Synes ikke rigtigt at der var nogen opbygning/pirring. :(

Da der manglede ca. 5-10 min. sad hun på sengen og spurgte, med hænderne foldet i skødet, om jeg var intresseret i HJ. Hun kunne såmænd lige så godt ha spurgt; "vil du have et glas vand nu eller om 5 min??"

Jeg takkede dog jatak til HJ, der blev afviklet noget rutinemæssigt synes jeg. :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...