Rejsenetværk 9749 Skrevet 3. December, 2021 Det er påfaldende hvilket et hemmelighedskræmmeri der hersker omkring Privat Diskret adresser, modsat massageklinikker der er beliggende på de samme kendte adresser i årtier. Skyldes dette primært et ønske om anonymitet, både hos de piger der virker som Privat Diskret, og de udlejere der udlejer lejemål til formålet. Eller kan det mon også i nogle tilfælde skyldes, at mutter på de gamle klinikker har knækket koden sammen med udlejer, og har fundet en formel der gør at det kan fungere uden at komme i konflikt med gråzone lovgivningen omkring prostitution. Kan det måske være et spørgsmål om manglende erfaring med at leje ud til branchen, fravær af viden om, og adgang til kyndig rådgivning som udlejer af lejemål til prostitution? Og kunne det måske tænkes at flere både piger der lejer lejemål til Privat Diskret, og udlejere der lejer ud til samme. De ville acceptere at deres adresser er offentligt kendte, hvis de havde samme viden om de samme muligheder som de erfarne mutre på klinikkerne har. Nu ved jeg godt at alene Privat Diskret indikerer hvorfor adressen er anonym, men jeg prøver bare at udfordre at det konsekvent behøver at være sådan. Altså kunne flere lejemål uden faste bordeller, i princippet lejes ud til skiftende lejere? Lige så problemfrit som det er at leje ud til faste bordeller på kendte adresser. Jeg tror at det vil kunne udgøre et aktiv i mange større byer for både piger og mænd, hvis der blev annonceret åbent med flere adresser til Privat Diskret. Men der er nok behov for ikke at gøre det i mindre lokal samfund. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 359 Skrevet 3. December, 2021 Hvis alle kendte adressen er den jo ikke særlig diskret mere 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 3. December, 2021 Jeg har svært ved at se en offentligt tilgængelig adresse fungere på de adresser, hvor pigen sidder alene. Der er flere overvejelser. For det første, at man ikke vil komme i kambulage med naboer, og for at være diskret, så alle ikke kan regne ud hvad Egon skal i den opgang. Men også rent praktisk. Hvis man sidder alene på adressen er det ret upraktisk, hvis der hele tiden kommer nogen og ringer og banker på døren - og tro mig, det ville der være. Det ville være et meget forstyrrende element, når man er i gang med at rynke lagnerne. Også i forhold til at forebygge røverier og andre ubehageligheder. Ikke alle har dørmænd. Men jeg er enig i, at det ville være super, hvis flere udlejere følte, at de frit kunne tilbyde steder til prostituerede, og vi kunne få en faktura, så det hele var officielt, frem for tilbud om 1000 kr. i en postkasse/døgn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 3. December, 2021 (edited) Frederik82 skrev, for 16 minutter siden: Hvis alle kendte adressen er den jo ikke særlig diskret mere Det er jo sandt, men jeg tænker bare om der måske er flere af de piger der i deres annoncer skriver at de har stedet, men uden at de oplyser adressen. Om både nogle af de piger, og dem der lejer ud til dem måske gerne ville have at adressen den kunne være offentlig. Men de oplyser måske ikke adressen af andre grunde, end at grunden er at de ønsker at adressen skal være hemmelig. Her er det så at jeg forestiller mig at de gamle kendte bordeller simpelthen er mere professionelle omkring drift og lejemål, end aktørerne er det indenfor Privat Diskret? Viden og erfaring er guld værd, og meget kan måske lade sig gøre fordi nogle ved bedre end andre, og derfor kan agere efter det. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 3. December, 2021 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14135 Skrevet 3. December, 2021 Rejsenetværk skrev, for 32 minutter siden: Jeg tror at det vil kunne udgøre et aktiv i mange større byer for både piger og mænd, hvis der blev annonceret åbent med flere adresser til Privat Diskret. Men der er nok behov for ikke at gøre det i mindre lokal samfund. P/D privat/diskret har været udsat for en inflation, således at også almindelige bordeller er begyndt at bruge konceptet for at tiltrække kunder, som forledes til at tro at pigen, de laver en aftale med arbejder fra en adresse, som ikke alle i byen kender, så de næsten ubemærket kan besøge stedet - når de så kommer frem/eller søger lidt på adressen finder de hurtigt ud af at det er et gammel kendt sted, der smykker sig med lånte fjer ;-( 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manfredo 157 Skrevet 3. December, 2021 Rejsenetværk skrev, for 1 time siden: Det er påfaldende hvilket et hemmelighedskræmmeri der hersker omkring Privat Diskret adresser, modsat massageklinikker der er beliggende på de samme kendte adresser i årtier. Skyldes dette primært et ønske om anonymitet, både hos de piger der virker som Privat Diskret, og de udlejere der udlejer lejemål til formålet. Eller kan det mon også i nogle tilfælde skyldes, at mutter på de gamle klinikker har knækket koden sammen med udlejer, og har fundet en formel der gør at det kan fungere uden at komme i konflikt med gråzone lovgivningen omkring prostitution. Kan det måske være et spørgsmål om manglende erfaring med at leje ud til branchen, fravær af viden om, og adgang til kyndig rådgivning som udlejer af lejemål til prostitution? Og kunne det måske tænkes at flere både piger der lejer lejemål til Privat Diskret, og udlejere der lejer ud til samme. De ville acceptere at deres adresser er offentligt kendte, hvis de havde samme viden om de samme muligheder som de erfarne mutre på klinikkerne har. Nu ved jeg godt at alene Privat Diskret indikerer hvorfor adressen er anonym, men jeg prøver bare at udfordre at det konsekvent behøver at være sådan. Altså kunne flere lejemål uden faste bordeller, i princippet lejes ud til skiftende lejere? Lige så problemfrit som det er at leje ud til faste bordeller på kendte adresser. Jeg tror at det vil kunne udgøre et aktiv i mange større byer for både piger og mænd, hvis der blev annonceret åbent med flere adresser til Privat Diskret. Men der er nok behov for ikke at gøre det i mindre lokal samfund. Venlig hilsen Rejsenetværk Både ja. Og nej. //Manfredo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest numsekenderen Skrevet 3. December, 2021 Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden: Det er påfaldende hvilket et hemmelighedskræmmeri der hersker omkring Privat Diskret adresser, modsat massageklinikker der er beliggende på de samme kendte adresser i årtier. Skyldes dette primært et ønske om anonymitet, både hos de piger der virker som Privat Diskret, og de udlejere der udlejer lejemål til formålet. Eller kan det mon også i nogle tilfælde skyldes, at mutter på de gamle klinikker har knækket koden sammen med udlejer, og har fundet en formel der gør at det kan fungere uden at komme i konflikt med gråzone lovgivningen omkring prostitution. Kan det måske være et spørgsmål om manglende erfaring med at leje ud til branchen, fravær af viden om, og adgang til kyndig rådgivning som udlejer af lejemål til prostitution? Og kunne det måske tænkes at flere både piger der lejer lejemål til Privat Diskret, og udlejere der lejer ud til samme. De ville acceptere at deres adresser er offentligt kendte, hvis de havde samme viden om de samme muligheder som de erfarne mutre på klinikkerne har. Nu ved jeg godt at alene Privat Diskret indikerer hvorfor adressen er anonym, men jeg prøver bare at udfordre at det konsekvent behøver at være sådan. Altså kunne flere lejemål uden faste bordeller, i princippet lejes ud til skiftende lejere? Lige så problemfrit som det er at leje ud til faste bordeller på kendte adresser. Jeg tror at det vil kunne udgøre et aktiv i mange større byer for både piger og mænd, hvis der blev annonceret åbent med flere adresser til Privat Diskret. Men der er nok behov for ikke at gøre det i mindre lokal samfund. Venlig hilsen Rejsenetværk anmeldt... plat reklame Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. December, 2021 numsekenderen skrev, for 8 minutter siden: anmeldt... plat reklame Æhhhhhh? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 3. December, 2021 Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden: Det er jo sandt, men jeg tænker bare om der måske er flere af de piger der i deres annoncer skriver at de har stedet, men uden at de oplyser adressen... Men de oplyser måske ikke adressen af andre grunde, end at grunden er at de ønsker at adressen skal være hemmelig. Her er det så at jeg forestiller mig at de gamle kendte bordeller simpelthen er mere professionelle omkring drift og lejemål, end aktørerne er det indenfor Privat Diskret? Det er ikke usædvanligt, at flere piger deler en p/d-adresse. Er der to, skal huslejen deles i to, og er de tre, skal den deles i tre. Årsagen til hemmelig adresse kan f.eks være, at stedet er en almindelig lejlighed i et alment boligbyggeri, som pigen har fremlejet, og at en bortrejst ejer ikke må vide noget. Det kan da godt være, at kendte bordellers administrative færdigheder overgår den enkelte p/d-piges, men bordeller med kendt adresse er jo også udsat for razziaer fra både politi og Skat. Jeg er således vidende om et tilfælde, hvor en bordelpige gik p/d efter en razzia, hvor politiet interesserede sig stærkt for den vagtplan, der hang på opslagstavlen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 3. December, 2021 Manfredo skrev, for 46 minutter siden: Både ja. Og nej. //Manfredo Uddyb venligst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. December, 2021 Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden: Det er påfaldende hvilket et hemmelighedskræmmeri der hersker omkring Privat Diskret adresser, modsat massageklinikker der er beliggende på de samme kendte adresser i årtier Jeg tror den væsentligste årsag er pigen sikkerhed. En GP vil jo efter nogle timer med kunder ligge inde med et pænt beløb. Dette kunne friste personer med en anløben moral til at komme og nappe pengene. Det er jo også sådan at mange PD piger er alene på stedet, så hemmelig adresse er en måde at beskytte sig mod overfald og uønskede henvendelser fra pimps og rockerer mv. Endelig er der diskretionen, både mht udlejer og mht til kunderne som ikke ønsker at gå ind et sted der er kendt som et sted man kan få cremet bananen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 3. December, 2021 Mesterjacob skrev, for 2 minutter siden: Det er ikke usædvanligt, at flere piger deler en p/d-adresse. Er der to, skal huslejen deles i to, og er de tre, skal den deles i tre. Årsagen til hemmelig adresse kan f.eks være, at stedet er en almindelig lejlighed i et alment boligbyggeri, som pigen har fremlejet, og at en bortrejst ejer ikke må vide noget. Det kan da godt være, at kendte bordellers administrative færdigheder overgår den enkelte p/d-piges, men bordeller med kendt adresse er jo også udsat for razziaer fra både politi og Skat. Jeg er således vidende om et tilfælde, hvor en bordelpige gik p/d efter en razzia, hvor politiet interesserede sig stærkt for den vagtplan, der hang på opslagstavlen. Et rigtigt godt indlæg til at blive klogere af. Det giver så nogle meget gode forklaringer på hvorfor nogle ikke kan annoncere åbent med adresser. Det er så stadig interessant at der er dem der kan, og som tilsyneladende annoncerer problemfrit med den samme adresse det samme sted i årevis. Også i beboelses ejendomme. Hvis man ikke ønsker at annoncere åbent med adressen, selvom man måske godt kunne vælge at gøre det, ja så er det helt uaktuelt at overveje hvordan man ville kunne gøre det. Men hvis man ikke annoncerer åbent med adressen, men dybest set gerne vil kunne gøre det, ja så kunne det måske være interessant at vide hvordan man måske vil kunne gøre det? Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 3. December, 2021 Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden: Jeg tror den væsentligste årsag er pigen sikkerhed. En GP vil jo efter nogle timer med kunder ligge inde med et pænt beløb. Dette kunne friste personer med en anløben moral til at komme og nappe pengene. Det er jo også sådan at mange PD piger er alene på stedet, så hemmelig adresse er en måde at beskytte sig mod overfald og uønskede henvendelser fra pimps og rockerer mv. Endelig er der diskretionen, både mht udlejer og mht til kunderne som ikke ønsker at gå ind et sted der er kendt som et sted man kan få cremet bananen. Ok det lyder rigtigt fornuftigt! Så begynder vi måske at nærme os en begrundelse, som består i en grundlæggende forskel på PD og bordel? Altså at PD er mere udsat og mere alene end piger er med vagter og teledame på et bordel, og måske med et sikkerhedsmæssigt setup der gør det mere trygt at arbejde på bordel. Men jeg har da læst indlæg om at der er PD steder der er så store, med flere piger, med eller uden teledame som på bordel, at de dybest set bliver drevet som et bordel. Men blot med hemmelig adresse. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 3. December, 2021 Rejsenetværk skrev, for 3 minutter siden: Men hvis man ikke annoncerer åbent med adressen, men dybest set gerne vil kunne gøre det, ja så kunne det måske være interessant at vide hvordan man måske vil kunne gøre det? Det er såre simpelt, og du kan allerede læse det i mange annoncer. F.eks er det ikke ualmindeligt at møde vendinger som: "... beliggende på stille sidevej nær Kildegårds Plads med gode parkeringsmuligheder". Se, det er en meget informativ annonce, idet man kan komme dertil både med bil og bus + gåben. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 3. December, 2021 Det er ikke alle ejendomme, hvorfra der må drives erhverv. Ved hemmelig adresse er det kunden, der har bøvlet, i stedet for pigen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. December, 2021 Rejsenetværk skrev, for 14 minutter siden: Men jeg har da læst indlæg om at der er PD steder der er så store, med flere piger, med eller uden teledame som på bordel, at de dybest set bliver drevet som et bordel. Ja, der er mange varianter over det tema. Hvis der er mange piger PD, så er det min overbevisning at det blot er et lettere skjult pimp bordel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 3. December, 2021 Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden: ... Men jeg har da læst indlæg om at der er PD steder der er så store, med flere piger, med eller uden teledame som på bordel, at de dybest set bliver drevet som et bordel ... OK, men så er vi altså også ude i definitionsspørgsmål, grænsende til flueknepperi. Hvor går grænsen imellem P/D og bordel? Skal der f.eks være over tre piger, før det kan betegnes som bordel, og er under tre så P/D? Eller hvor ligger grænsen? Nej, i min optik er det ikke antallet, der afgør forskellen bordel - p/d. Det er selve mødeformen, diskretionen og omgivelserne i form af en fuldt udstyret lejlighed, som glædespigen faktisk godt selv kunne have beboet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. December, 2021 Mesterjacob skrev, for 19 minutter siden: Hvor går grænsen imellem P/D og bordel? Grænsen går for mig hvor der er pimp ind over. Vi kommer jo nok ikke uden om at de lejligheder hvor der suser 3-4 blondeklædte brintede blondiner rundt, ikke er drevet af pigerne selv. Disse steder vil jeg kalde et bordel, altså småhemmeligt bordel. PD er for mig én pige i en lejlighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kuk-kuk 115 Skrevet 5. December, 2021 En anden vinkel er at når der ikke længere drives GP virksomhed fra en adresse, ville det være ret irriterende for de nye beboere af stedet at der er en konstant strøm af folk der banker på døren i søgen efter en GP. Tænker der er en del der laver den der med, hey der er et bordel her, men jeg har godtnok ikke været der i X tid, lad mig lige stikke snuden ind og se hvad der er på menuen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 5. December, 2021 Aarhuselsker skrev, den 3.12.2021 at 20:58: Vi kommer jo nok ikke uden om at de lejligheder hvor der suser 3-4 blondeklædte brintede blondiner rundt, ikke er drevet af pigerne selv. Der findes steder med fx tre værelser, hvor man lejer et værelse for en dag eller en periode. Sådan et sted, kan der sagtens være flere piger på samme tid, men uden de har noget med hinanden at gøre, udover alm hyggesnak mellem kunder. Det er stadig p/d når adressen ikke oplyses, selvom der kan være mere end en pige på stedet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 5. December, 2021 Rejsenetværk skrev, den 3.12.2021 at 14:11: Det er påfaldende hvilket et hemmelighedskræmmeri der hersker omkring Privat Diskret adresser, modsat massageklinikker der er beliggende på de samme kendte adresser i årtier. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 5. December, 2021 Mesterjacob skrev, den 3.12.2021 at 16:44: men bordeller med kendt adresse er jo også udsat for razziaer fra både politi og Skat. Politi og skat skal være mere end velkomne, modsat uinviterede gæster, røvere, psykopater mv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDarkKnightII 0 Skrevet 5. December, 2021 (edited) De her indlæg giver jo ikke mening? Der er jo tale om punkt 1) større bordeller, hvor der er telefondame og piger typisk arbejder sammen under trygge rammer. Så der er større sikkerhed (dvs. adressen kan frit deles). Punkt 2) Privat så er der typisk tale om udenlandske piger (typisk med psykopat-pimps). Her kan der være en frygt for både politi og myndigheder. Det samme gælder selvfølgelig for psykopat-klienter og lignende. God aften /TheKnight. Redigeret 5. December, 2021 af TheDarkKnightII Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 5. December, 2021 TheDarkKnightII skrev, for 43 minutter siden: De her indlæg giver jo ikke mening? Der er jo tale om punkt 1) større bordeller, hvor der er telefondame og piger typisk arbejder sammen under trygge rammer. Så der er større sikkerhed (dvs. adressen kan frit deles). Tak det synspunkt er taget til efterretning! Men jeg tillader mig blot at udfordre en konsensus om, at det ikke kan være anderledes, end at der ikke kan annonceres med adresser offentligt. Jeg har spottet 16 bordeller med danske piger, der har ligget de samme steder i mange år, og som annoncerer åbent med deres adresser. Det tror jeg på at de kan fordi at lejer og udlejer at har fundet en formel, hvor myndighederne har så meget tillid til dem, at de ingen grund ser til bruge krudt på dem. Myndighederne derfor rent fornuftmæssigt kan bruge deres ressourcer på at fokusere på andre dele af branchen. Det naturlige spørgsmål at stille er derfor efter min mening, kunne flere gøre som de 16 gamle bordeller med danske piger? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 5. December, 2021 Rejsenetværk skrev, for 32 minutter siden: Det naturlige spørgsmål at stille er derfor efter min mening, kunne flere gøre som de 16 gamle bordeller med danske piger? Det naturlige spørgsmål er efter min mening; har flere lyst til at reklamere med adressen? Måske de piger, der ønsker mænd til døren arbejder på kendte adresser, og resten foretrækker privat diskret? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg