Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte onsdag aften denne uge kvinde, på et kendt sted nær Vesterbro Torv. Bestilte 1 time massage med FP

Hana er en ung, slank (nærmest tynd) og ikke særlig snaksaglig kvinde. Små bryster med store brystvorter. 

Massagen var ikke prangende. Vil gerne have der lægges kræfter i, og det virkede ikke som om, der var noget system i massagen. Her og så der og tilbage igen. 
Da jeg “blev vendt” handlede det straks om mine brystvorter og pikken. Der blev kildet og let massage og effekten udeblev ikke. På med gummi og så en meget hurtig ridetur.
Måtte lige stoppe op og bede om at tempoet blev sat ned. Ville gerne smage på varen. Efter sex i et par stillinger afsluttede hun mig med et ok hj. 

Tiden passede fint, og synes jeg fik, hvad jeg havde betalt de 1.200,- for, men nok ikke en jeg vender tilbage til. 

https://annoncelight.dk/showad/332411 

Skrevet
Livsnyder69 skrev, for 1 minut siden:

Ved ikke lige hvorfor linket ikke virker ?

Here you go

Skrevet

Hun er da meget smilende på billederne. ;)

Skrevet

Der findes en del anmeldelser af pigen under navnet Rose-Vejle. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har oplevet et par stk. af thai pigerne der bruger mundbind/maske under fornøjelighederne, gør Hana også det?

ligner hun billederne?

Skrevet
  • Author
Ham der gutten skrev, den 11.12.2021 at 22:45:

Jeg har oplevet et par stk. af thai pigerne der bruger mundbind/maske under fornøjelighederne, gør Hana også det?

ligner hun billederne?

Kroppen kan sagtens være hende. Hun er meget slank, og med små bryster, som på foto 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.