Hop til indhold
PoulPik

Sexy pige sutte dig med hofteholder

Recommended Posts

Guest Anders-and
Jogge skrev, for 14 timer siden:

Du skal vel bare have hofteholder på mens hun sutter på dig. 

Ja men det allerbedste i dette tilfælde er at blive væk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende i Ryvangen 2 gange. Latina /Dansk. Pæn og ren, snakker meget og hurtigt (dansk med accent) og så er hun vildt god i sengen. Hold da op.

Havde købt 30 minutter og fik en super behandling. Sex-delen var til top karakter. 

Der blev ikke kigget på klokken. Men igen, det er som altid et spørgsmål om kemi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and
TysTys skrev, for 5 minutter siden:

Har besøgt hende i Ryvangen 2 gange. Latina /Dansk. Pæn og ren, snakker meget og hurtigt (dansk med accent) og så er hun vildt god i sengen. Hold da op.

Havde købt 30 minutter og fik en super behandling. Sex-delen var til top karakter. 

Der blev ikke kigget på klokken. Men igen, det er som altid et spørgsmål om kemi. 

Ja rygtet går hun kan være god i sengen. Det er bare slet ikke hende på billederne og hun er super ustabil og overfuser tilfældige kunder så det er nok mest kemien inde i hendes hoved det afhænger af :) nogle dage er det vare sur røv st være kunde ved hende :) jeg har faktisk som regel virkeligt skønne møder med piger når jeg går på besøg :) men engang imellem er der en der er off - og hende her er et eksempel. Men jeg indrømmer jeg nok lignede et stort spørgsmålstegn da hun åbnede døren :)) det var jo slet ikke hende på billederne som hun ellers havde bekræftet. Og jeg indrømmer også at det måske er træl for hende at jeg gik igen, men helt ærligt så havde jeg ikke noget valg. Den slags billedesvindel er et turnoff for Mig. Og jwg synes det er helt urimeligt st nogle piger gør det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders-and skrev, for 1 time siden:

Ja rygtet går hun kan være god i sengen. Det er bare slet ikke hende på billederne og hun er super ustabil og overfuser tilfældige kunder så det er nok mest kemien inde i hendes hoved det afhænger af :) nogle dage er det vare sur røv st være kunde ved hende :) jeg har faktisk som regel virkeligt skønne møder med piger når jeg går på besøg :) men engang imellem er der en der er off - og hende her er et eksempel. Men jeg indrømmer jeg nok lignede et stort spørgsmålstegn da hun åbnede døren :)) det var jo slet ikke hende på billederne som hun ellers havde bekræftet. Og jeg indrømmer også at det måske er træl for hende at jeg gik igen, men helt ærligt så havde jeg ikke noget valg. Den slags billedesvindel er et turnoff for Mig. Og jwg synes det er helt urimeligt st nogle piger gør det 

Ja, det lyder ikke godt. Jeg syntes hun er en flot og lækker kvinde, lidt ældre end oplyst, men det er vist mere reglen end undtagelsen i branchen.

Lækker påklædning, med fræk hofteholder :x 

Billede svindel ? Måske. Nu husker jeg ikke om det var noget jeg noterede mig. Kort sagt,  alt i alt var jeg godt tilfreds. 

God weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...