Klunkebob 5 Skrevet 2. December, 2021 hej jeg vil bare høre om der er nogen som har haft held med at mødes, med nogen fra snapchat? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 2. December, 2021 (edited) Klunkebob skrev, for 22 minutter siden: hej jeg vil bare høre om der er nogen som har haft held med at mødes, med nogen fra snapchat? Min kone og søn er begge på snapchat, jeg mødes dem et par gange om dagen. Så det kan fint lade sig gøre. Redigeret 2. December, 2021 af next Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 2. December, 2021 next skrev, for 2 timer siden: Min kone og søn er begge på snapchat, jeg mødes dem et par gange om dagen. Så det kan fint lade sig gøre. Genialt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 2. December, 2021 Klunkebob skrev, for 10 timer siden: Jeg vil bare høre om der er nogen som har haft held med at mødes, med nogen fra snapchat? Nej ikke rigtigt. Men jeg har heller ikke den der snapchat, så måske er det en medvirkende årsag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg