Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte igår kl 22 Nicole på Pussy Galores.

https://70210026.dk/nicole   (billeder er på vej)

Ny pige på dette sted. Det var hendes anden vagt. Nicole er sød og dejlig. Ikke med masser af makeup men bare ganske naturlig unge kvinde på 24 år. Dejlig former, ikke tyk og heller ikke skinny. 

Hun kyssede med mig (om hun gør det med alle tror jeg kommer an på kemi). Giver et dejlig blow hvor hun kommer godt dybt. Hun sagde selv at hun elskede at sutte pik og må sige at jeg tror også hun har øvet sig gennem tiden for hun gør det til UG.

Selve sexen var dejlig og selvom der står i hendes annonce at man skal være forsigtig i første stød tog hun mine 18 cm og 5,5 cm i bredden uden problemer. Hun stødte selv godt imod og stønnede undervejs. Må indrømme at efter +70 besøg hos glædespiger er hun en af de vildeste jeg har været sammen med. Ja hun er måske endda den vildeste af dem alle. Meget af det ligger også I at vores kemi var der fra 1. sek af.

Kommer helt klart igen (lovede jeg hendes også). Hun kom selv med et par forslag til hvad jeg godt måtte gøre ved hende næste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må erkende at min interesse for Nicole ikke er afstedkommet af denne anmeldelse, uden anden anledning forinden.

Men i første omgang af en iagttagelse af at hun til nu med blot 2 velformulerede indlæg i forum, har vist at hun følger med i hvad der skrives om branchen.

Tydeligvis har hun en selvstændig mening som debutant, og jeg fornemmer en ambition om at gøre sig selvstændig bemærket, som en pige der ikke forsvinder anonymt i mængden.

Men som tværtimod formår at blive bemærket og omtalt som en pige, flere og flere vil blive nysgerrige efter  selv at træffe.

Naturligvis er det for tidligt at konkludere noget endeligt herpå, og grundlaget er endnu for spinkelt til det.

Men på mig har hun selv, og med denne anmeldelse allerede vakt en interesse for, at jeg selv vil have fokus på at følge hende på Pussygalores.dk og i forum her på Eroguide.dk

Forhåbentlig får hun en så positiv oplevelse som ny i branchen, at vi snart vil se hende med egne faste vagter på Pussy Galores.

Og ja de billeder der mangler, jeg og tror jeg flere mig med vil holde et skarpt øje med hvornår de kommer :oops: :)

Der er som oftest mest fokus på den erfaring som piger i branchen opnår over tid!

Men jeg tror at livserfaring, seksuel appetit og at pigen som seksuelt nysgerrig kan have prøvet lidt af hvert før sin debut, og måske som anledning til sin debut i branchen.

Det i høj grad kan bære en debutant ind i branchen som en ny stjerne, der trækker på erfaring fra sin egen seksuelle udvikling.

I en alder af 24 år og som studine er hun gammel nok allerede, til at hun kan have oplevet meget allerede, der kan komme hende og hendes gæster der besøger hende til gavn.

Læser man om de ydelser hun fremhæver sin egen service for, og kobler man denne anmeldelse på, i en forlængelse af Nicole's egen beskrivelse af sig selv.

Så tegner der sig i min fortolkning et billede af en ny debutant, der kan vise sig som en der ikke forsvinder i mængden af nye debutanter.

Måske og uden sikkerhed for det, men jeg fornemmer at hun har det drive og den personlighed der skal til.

Ja jeg er ikke profet, og ja fremtiden får vise om jeg får ret eller om jeg tager fejl.

Men velkommen Nicole, og jeg håber at denne din første anmeldelse vil få følge af flere fra andre, der vælger at besøge dig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for den pæne anmeldelse ;-*

Der er kommet et par billeder på hjemmesiden og PG's instagram. Ellers kan I også set et udpluk her - jeg håber I kan lide billederne. 

https://danskemassagepiger.dk/directory/nicole-ny-fraek-studine-paa-pg-torsdag-2-12-9-12/

Kys Nicole Bülow

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...