Hop til indhold
Tip toe

Tre ugers bekymring er hårdt...

Recommended Posts

Pyha. Jeg troede lige. Jeg var sammen med en dansk gudinde for nogle uger siden, hvor jeg fik ubeskyttet deep oral. Ca 1 1/2 uge efter begyndte jeg at mærke en svien efter vandladning. Og så begyndte jeg sgu at blive alvorligt bekymret for den ring jeg havde om fingeren.

Så jeg skyndte mig op på Bispebjerg om morgenen, hvor jeg fik testen. Men måtte vente en uge for svar. Imens måtte jeg være afvisende derhjemme, og googlede alverderdens sider om smittefaren ved oral. Og den er mildest talt ikke enig i holdning. Nej, det er ikke muligt, skriver nogen. I teorien ja, skriver andre. Kun muligt fra smittebærer til mund, ikke omvendt, skriver en tredje. Mens en masse forum-svar skriv; ja det er muligt, af personlig erfaring.

Det er pænt stressende. På grænsen til hjerteflimmer.

Så i dag fik jeg svar, og den var negativ. Svien var også begyndt at fortage. Sikkert en lille infektion eller lign, som forsvandt igen.

Min lektion er; no more superfransk! Alene usikkerheden er nok til at give en stærk mand et mindre hjertetilfælde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kunne det have været blærebetændelse?

Det er altid godt at spørge kæresten/partneren om hvordan vedkommende sidst har fået foretaget en test, og selvfølgelig påpege at de aldrig er sikre :P

"Bare rolig, jeg skal nok tage en snart, så er vi jo sikre" håhå

Del dette indlæg

Link til indlæg

.... googlede alverderdens sider om smittefaren ved oral. Og den er mildest talt ikke enig i holdning. Nej, det er ikke muligt, skriver nogen. I teorien ja, skriver andre. Kun muligt fra smittebærer til mund, ikke omvendt, skriver en tredje ..... Min lektion er; no more superfransk! Alene usikkerheden er nok til at give en stærk mand et mindre hjertetilfælde.
Den diskussion har været oppe flere gange herinde, og der er, som du jo er klar over, slet ikke enighed om risikoen.

Jeg synes, det er en fornuftig lære, du har draget af den erfaring.

Hvor fristende det andet end kan være, så er den gnavende usikkerhed bagefter tifold værre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Shit... noget af et shok :) .. Jeg kan så fortælle dig at uanset hvad der bliver skrevet på nettet så kan man godt blive smittet ved superfransk. Har selv været der! Men godt der ikke var noget.. og at du er blevet klogere.. :)

Håndtegn fra Aben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...