Hop til indhold

Recommended Posts

HerrMuller skrev, for 1 minut siden:

der bliver bestemt ikke rakket ned på hende, men forventer man at møde en pige på 30 år, kan man godt blive skuffet over at møde en på 44 år det tror jeg bestemt ikke har noget med psykopat at gøre, skulle møde hende på Frederiksberg CPH hvor hun er nu.

Det er sku da så lige meget. Det er vildt du gider bruge tiden på at finde gamle anmeldelser af hende bare for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
toffe skrev, Lige nu:

Det er sku da så lige meget. Det er vildt du gider bruge tiden på at finde gamle anmeldelser af hende bare for det.

undskyld mig, er det ikke netop det siden er til, for at komme med såvel gode som dårlige kommentar til oplevelserne med pigerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
HerrMuller skrev, for 1 minut siden:

undskyld mig, er det ikke netop det siden er til, for at komme med såvel gode som dårlige kommentar til oplevelserne med pigerne.

Jo, det er det, men du har allerede tilkendegivet det i et andet opslag. Er der så virkelig behov for at gå ind og finde en anmeldelser der er to år gammel for at poste den samme smøre?

Redigeret af toffe

Del dette indlæg

Link til indlæg
toffe skrev, Lige nu:

Jo, det er det, men du har allerede tilkendegivet det i et andet opslag. Er der så virkelig behov for at gå ind og finde en andmeldelser der er to år gammel for at poste den samme smøre?

det er jo langt fra alle der ser det nyeste opslag og har jo netop ingen links til eroguide på hendes profil og det er måske fordi så mange har stillet spørgsmål ved hendes alder.
men det kan da være hun giver dig lidt rabat næste gang, fordi du bakkede hende op her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
HerrMuller skrev, Lige nu:

det er jo langt fra alle der ser det nyeste opslag og har jo netop ingen links til eroguide på hendes profil og det er måske fordi så mange har stillet spørgsmål ved hendes alder.
men det kan da være hun giver dig lidt rabat næste gang, fordi du bakkede hende op her.

Det her bliver den sidste respons. Det er nærmest kun dig der har betvivlet hendes alder, og vi mangler stadig at se et eneste bevis for din påstand (jeg tror stadig dig og Erik Hansen CPH er den samme person, det lugter langt væk). Derudover elsker jeg når folk kommer med den smørre om "rabat", det er så komisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
toffe skrev, Lige nu:

Det her bliver den sidste respons. Det er nærmest kun dig der har betvivlet hendes alder, og vi mangler stadig at se et eneste bevis for din påstand (jeg tror stadig dig og Erik Hansen CPH er den samme person, det lugter langt væk). Derudover elsker jeg når folk kommer med den smørre om "rabat", det er så komisk.

Læs hendes anmeldelser igennem, så vil du se flere der betvivler hendes alder. God dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, for 2 minutter siden:

Hun ser lækker ud - uanset alder :)

enig hun ser fræk ud, det var også det jeg faldt for men så ser jeg der andre der har betvivlet hendes alder og jeg ikke lige til for modne piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har altid haft krav om pigerne skulle være under 35, så besøgte jeg en fra polen som var 44, en af de bedste oplevelser jeg har haft. ligemeget om hun er 44 hvis hun holder sig godt, og har ikke set ET bevis på denne dame er 44 og hvis hun er så kan jeg kun sige... RESPEKT for at du kan få folk til at tro du er 27-32 år og kun "betvivle" din alder, for 99 procent af folk på 44 kan man TYDELIGT se ikke er 30. Jeg vil sku besøge om du var 45 eller 25 med din krop :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
  • Create New...