Hop til indhold

Recommended Posts

Hej allesammen 

Så jeg lige kommet hjem fra et besøg udenfor Tinglev 

Hun er meget atypisk i forhold til en normal købepiger:P

Hun vil sgu også have noget ud af seancen, så hun er ret aktiv :D

Så jeg må sige at et af de bedste knald jeg har fået i dette år:wub:

https://annoncelight.dk/showad/301481

Billederne stemmer meget godt med virkeligheden,  og hun er meget våd:)

Det hun tilbyder i annoncen er det du får :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
trucker76 skrev, for 6 minutter siden:

Hej allesammen 

Så jeg lige kommet hjem fra et besøg udenfor Tinglev 

Hun er meget atypisk i forhold til en normal købepiger:P

Hun vil sgu også have noget ud af seancen, så hun er ret aktiv :D

Så jeg må sige at et af de bedste knald jeg har fået i dette år:wub:

https://annoncelight.dk/showad/301481

Billederne stemmer meget godt med virkeligheden,  og hun er meget våd:)

Det hun tilbyder i annoncen er det du får :)

Ja hun er fræk...Sidst hun var der, besøgte jeg hende. jeg fandt hurtig ud af hun kan lide at facesitte. Et godt knald :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt denne herlighed, og billederne passer med personen du møder :D

så bare kom afsted @Fedtsprøjten

hvis du godt kan lide at begrave dit ansigt i skridtet på en fræk dame,

tror dog ikke på hun er 27 år, men mere 32-36 år ca

Redigeret af Azoree
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undrer mig over at annoncen er skrevet på engelsk, når der flere steder i den står at hun taler dansk!? 
Taler hun så også dansk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Azoree skrev, den 29.11.2021 at 14:47:

tror dog ikke på hun er 27 år, men mere 32-36 år ca

Hun er 41, men ja, vild i sengen og man får helt klart fornemmelsen at hun også gør det for sig selv, hun vil bare slikkes og have pik

Hun er på Østerbro nu hvor jeg har besøgt hende

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Cristal skrev, den 11.6.2022 at 11:10:

Jeg er dog ikke 41 år gammel, jeg ved ikke hvor det kommer fra.

Alle sammen må have en dejlig dag .-)

 

Fra din Instagram..

Del dette indlæg


Link til indlæg

en opfølgning på en uoverensstemmelse med Kristal om hendes alder og der er nu afklaret, hun er 44 år.

 

Tekst fra andet indlæg hvor hun kommer med angreb.

I must really disappoint you, you are so wrong.

Jeg vil ringe og aftale møde med dig på Frederiksberg en af dagene og bagefter skal jeg nok fortælle  hvem jeg var.
Først vil jeg lige offentlige gøre alt det dokumentation jeg har, for jeg gider bestemt ikke de beskyldninger, fra en der lyver.

Det  er jo helt utroligt hvad man kan finde med google billedsøgning og dit nummer, men har fundet frem til din right age den er langt over 40 år så stop med at beskylde mig for at være stalker and psykopat, vi er blot nogle der har spurgt til din real age fordi der tidligere har været kunder der tvivlede på de 29 år og med god grund når du er 44 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry hvad man kan finde via Google og hendes mobil nummer. 
for mig lyder det lidt som stalker :huh:

og helt sikkert sindsygt vigtigt om hun er 41 eller 44. 

Har til dato ikke mødt en sydamerikansk pige der ikke har trukket 7-10 år fra deres alder. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 6 minutter siden:

Sorry hvad man kan finde via Google og hendes mobil nummer. 
for mig lyder det lidt som stalker :huh:

og helt sikkert sindsygt vigtigt om hun er 41 eller 44. 

Har til dato ikke mødt en sydamerikansk pige der ikke har trukket 7-10 år fra deres alder. 

Nej men hun skriver hun er 30 år nu, for et par dage siden var hun kun 28 år, men i virkeligheden er hun i fyrrene, om du vil kalde det stalker det afgøre du, kan se vi er nogle der har spurgt efter hendes real age, for hun sælger jo en vare, og jeg har ikke lyst til at købe en der er 28-30 år og så møder man en i midt fyrrene så hun har trukket mere end 10 år fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 10 minutter siden:

Sorry hvad man kan finde via Google og hendes mobil nummer. 
for mig lyder det lidt som stalker :huh:

og helt sikkert sindsygt vigtigt om hun er 41 eller 44. 

Har til dato ikke mødt en sydamerikansk pige der ikke har trukket 7-10 år fra deres alder. 

Han har forstyrret mig siden december måneden via sms’er og han bruger forskellige former til at få min opmærksomhed. Jeg blev træt og blokeret han på alle steder. Han lød lidt som en psyco på sine sms’er og nu bliver han ved at forstyrre mig herinde. I tror bare på hvad I vil. Tag mine gode anmeldelse som udgangspunkt stedefor, han fortjener ikke jeres opmærksomhed en gang det han snakker om min udseende giver nogen der han ikke har mødt mig. 

Jeg flot og lækker og har en veltrænet krop og behandle folk virkelig godt.

Man tror bare på hvad vil. 

Du må have en super dejlig dag :-

Del dette indlæg


Link til indlæg
HerrMuller skrev, for 1 minut siden:

Nej men hun skriver hun er 30 år nu, for et par dage siden var hun kun 28 år, men i virkeligheden er hun i fyrrene, om du vil kalde det stalker det afgøre du, kan se vi er nogle der har spurgt efter hendes real age, for hun sælger jo en vare, og jeg har ikke lyst til at købe en der er 28-30 år og så møder man en i midt fyrrene så hun har trukket mere end 10 år fra.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Cristal skrev, for 2 minutter siden:

Han har forstyrret mig siden december måneden via sms’er og han bruger forskellige former til at få min opmærksomhed. Jeg blev træt og blokeret han på alle steder. Han lød lidt som en psyco på sine sms’er og nu bliver han ved at forstyrre mig herinde. I tror bare på hvad I vil. Tag mine gode anmeldelse som udgangspunkt stedefor, han fortjener ikke jeres opmærksomhed en gang det han snakker om min udseende giver nogen der han ikke har mødt mig. 

Jeg flot og lækker og har en veltrænet krop og behandle folk virkelig godt.

Man tror bare på hvad vil. 

Du må have en super dejlig dag :-

Jeg anklager ikke dig for noget, så misforstår du det jeg skriver. 

faktisk var jeg med dig. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Cristal skrev, for 1 minut siden:

Han har forstyrret mig siden december måneden via sms’er og han bruger forskellige former til at få min opmærksomhed. Jeg blev træt og blokeret han på alle steder. Han lød lidt som en psyco på sine sms’er og nu bliver han ved at forstyrre mig herinde. I tror bare på hvad I vil. Tag mine gode anmeldelse som udgangspunkt stedefor, han fortjener ikke jeres opmærksomhed en gang det han snakker om min udseende giver nogen der han ikke har mødt mig. 

Jeg flot og lækker og har en veltrænet krop og behandle folk virkelig godt.

Man tror bare på hvad vil. 

Du må have en super dejlig dag :-

Hold dig til facts, det kommer vi længst med for du ønsker nok ikke at jeg fremlægger de facts der er, beskyld mig ikke for at være stalker eller psyko.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din idiot! Det her er mit partime job, den sidste gange jeg brugte profilen var før 8 måneden siden da jeg tog til Jylland, jeg synes bare ikke at det var relevant og skriver, at jeg er 30 år stedefor 28 da jeg skulle arbejde i kun en uges tid. 

Lad mig vær i fred for god sake, hvad tjener du med den diskussion om min ælder.  

Get a fucking life for god sake! 

Redigeret af Sexy Cristal
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Cristal skrev, Lige nu:

Din idiot! Det her er mit partime job, den sidste gange jeg brugte profilen var før 8 måneden siden der jeg tog til Jylland, jeg synes bare ikke at det var relevant og skriver det jeg var 30 år stedefor 28 da jeg skulle arbejde i kun en uges tid. 

Lad mig vær for god sake, hvad tjener du med den diskussion om min ælde. 

Get a fucking life for god sake! 

Hold dig til facts, det kommer vi længst med for du ønsker nok ikke at jeg fremlægger de facts der er, beskyld mig ikke for at være stalker eller psyko.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 2 minutter siden:

Jeg anklager ikke dig for noget, så misforstår du det jeg skriver. 

faktisk var jeg med dig. 
 

Jeg har forstået søde, jeg er så frustreret pga. den mand! Han forstyrre mig på alle mulige måder :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HerrMuller skrev, for 3 minutter siden:

vi er nogle der har spurgt efter hendes real age

Du mener du og andre har krav på at vide hendes rigtige alder :huh:

 

HerrMuller skrev, for 5 minutter siden:

og jeg har ikke lyst til at købe en

Du har ikke lyst at købe en :wacko: første alarm klokker der ringer i mine ører  

Du mener at når du (køber) en pige har du rettigheder til at vide alder 

Hvilken anden rettigheder giver det dig når du køber en pige. 
kunne jeg godt tænke mig at vide ?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
HerrMuller skrev, for 2 minutter siden:

Hold dig til facts, det kommer vi længst med for du ønsker nok ikke at jeg fremlægger de facts der er, beskyld mig ikke for at være stalker eller psyko.

Du er jo en psyco maniac! Liv med det! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, Lige nu:

Du mener du og andre har krav på at vide hendes rigtige alder :huh:

 

Du har ikke lyst at købe en :wacko: første alarm klokker der ringer i mine ører  

Du mener at når du (køber) en pige har du rettigheder til at vide alder 

Hvilken anden rettigheder giver det dig når du køber en pige. 
kunne jeg godt tænke mig at vide ?

blot køber en ydelse hos hende, det er det eneste, måske mig der fik udtrykt mig forkert, har bestemt ingen rettidigheder, men en forventning om at alder stemmer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HerrMuller skrev, for 33 minutter siden:

en opfølgning på en uoverensstemmelse med Kristal om hendes alder og der er nu afklaret, hun er 44 år.

 

Tekst fra andet indlæg hvor hun kommer med angreb.

I must really disappoint you, you are so wrong.

Jeg vil ringe og aftale møde med dig på Frederiksberg en af dagene og bagefter skal jeg nok fortælle  hvem jeg var.
Først vil jeg lige offentlige gøre alt det dokumentation jeg har, for jeg gider bestemt ikke de beskyldninger, fra en der lyver.

Det  er jo helt utroligt hvad man kan finde med google billedsøgning og dit nummer, men har fundet frem til din right age den er langt over 40 år så stop med at beskylde mig for at være stalker and psykopat, vi er blot nogle der har spurgt til din real age fordi der tidligere har været kunder der tvivlede på de 29 år og med god grund når du er 44 år.

Havde du virkelig et så stort behov for at rage ned på Cristal at du havde behov for at gå ind på et indlæg fra 2022 for at poste det her? Hun har ret, der er altså lidt psykopat over det behov.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
toffe skrev, for 1 minut siden:

Havde du virkelig et så stort behov for at rage ned på Cristal at du havde behov for at gå ind på et indlæg fra 2022 for at poste det her? Hun har ret, der er altså lidt psykopat over det behov.

der bliver bestemt ikke rakket ned på hende, men forventer man at møde en pige på 30 år, kan man godt blive skuffet over at møde en på 44 år det tror jeg bestemt ikke har noget med psykopat at gøre, skulle møde hende på Frederiksberg CPH hvor hun er nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
toffe skrev, for 4 minutter siden:

Havde du virkelig et så stort behov for at rage ned på Cristal at du havde behov for at gå ind på et indlæg fra 2022 for at poste det her? Hun har ret, der er altså lidt psykopat over det behov.

Tak for hjælpen, jeg er glad for at se der findes stadigvæk gode mennesker i den her verden 1000 gange tak. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...