Hop til indhold
Erik52

Katty. sød thai kvinde Lønstrup/Hjørring

Recommended Posts

Hej

Fik lavet en aftale (45 min) med Katty, sød thai kvinde i fredags om eftermiddagen, det gik nemt via sms.

Fik en ca. adresse i Lønstrup, hun skrev at hun ville sende den korrekte adresse senere på dagen.

Jeg kørte til Lønstrup til aftalte tid, men hørte ikke mere fra hende. Sendte en sms igen for at få adressen, men ingen svar.

Hørte først fra hende 1 time efter aftalte tid, hun undskyldte med at hun havde haft så travlt at hun havde glemt det.

Vil gerne høre om der er andre der har haft held med at mød Katty og lidt om oplevelsen.

Katty,Sød naturlig smuk thai kvinde - Annoncelight

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også prøvet at skrive til hende.

der skulle hun holde til i løkken.

først skulle hin lige finde et hus, og så spurgte hun om jeg kendte til et ledigt hus.

tror sgu hun er helt igennem falsk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende i et sommerhus i Lønstup, så hun er ægte nok. Ingen problemer med at holde aftalen. Beskrivelsen i annoncen passer meget godt, hun er meget sød og  god til dansk. Vi nåede både lidt massage og 4-5 forskellige stillinger på en halv time. Der var ingen hastværk med at få mig ud af døren. Jeg vil ikke udelukke et genbesøg. Stedet er nogenlunde diskret på denne årstid, hvor de fleste sommerhuse ikke bliver brugt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt kate nogle gange og har aldrig haft problemer med at få kontakt med hende.og hun har altid overholdt de aftaler vi har lavet.

efter min mening er hun en af de sødeste thaipiger jeg har besøgt nord for Aalborg.

og dejligt at vi heroppe ikke altid skal til storbyen for at besøge dem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...