Hop til indhold
Rejsenetværk

Ideer til gangbang og Covid 19

Recommended Posts

Først en advarsel :!:

Dette er måske endnu en håbløs tråd af mig, der ingen gang har på jord :!:

Det er derfor på eget ansvar at læse til ende, og hvis I efterfølgende ærgrer jer over at have spildt jeres tid på det.

Jeg ved godt at jeg skriver dette indlæg på et bagtæppe af en håbløs situation :(

Covid 19 som et minefelt vi skal navigere i, og som vi må komme igennem med test, vaccinationer og Corona pas.

Nye mutationer udfordrer os konstant på håbet om at det får en ende, hvis bare vi holder ud, og slukker måske lyset for enden af tunellen i værste fald.

Men så længe vi ikke skal interagere med mundbind på, består der som jeg ser det muligheden for at vi kan tilpasse os, og forsøge at deltage i gangbang, gå på bordel etc.

En formel måske

Kunne en formel være at pigerne viser et gyldigt Corona pas som vaccineret og med en gyldig PCR negativ test til mutter eller teledame.

Ikke til gæsterne, men det er på tro og love fra sted og piger, og i tillid hertil at mænd besøger piger og deltager i arrangementer.

Mændene til gengæld viser et gyldigt Corona pas som vaccineret og med en gyldig PCR negativ test.

Lidt som at arbejdsgiver kan kræve at se et gyldigt Corona pas, eksempelvis en restaurant, og gæsterne kan vise samme uden at skulle bruge mundbind. 

Vi må så leve med at bruge mundbind i offentlig transport, og når vi handler i detailhandlen.

Arrangementer

En af de største udfordringer i dialogen med mænd og piger om nye ideer og muligheder, udgøres af den kortsigtede tankegang de fleste har.

Alt handler om hvad er der i det for mig her og nu?

Det handler om kortsigtet handling, profit her og nu!

Og hvis det ikke er muligt, så dur det ikke.

Hvis vi en gang i mellem kunne diskutere ud fra en præmis om, at noget måske udgør potentielle muligheder, men uden at præmissen beror på praktisk handling her og nu.
Uden at profitten skal kunne hjemtages nu og her.

Så kunne vi måske bare ved at udvikle på ideer i en tråd som denne, og ved at tiltrække interesserede, lægge fundamentet for at teori mere langsigtet kan omsættes til praksis.

Ingen spilder dermed tiden på at arrangere noget, og vise kortsigtet handling, for så bare at opleve en fiasko fordi en ide ikke blev modnet først før der blev handlet.

Men jo det indebærer et engagement i at sparre om noget på det teoretiske plan, som det kræver tålmodighed til at vente og se, om tiden en dag vil være moden til at omsætte
teori til praksis.

Jeg tror desværre at både mutter og piger mener at det er deres tid for kostbar til, og det kan de ikke spilde deres tid på?

Jeg har som sikkert en del brugere i erindring, en gylden tid med sexparty og gangbang for en del år siden på Seduction Girls, hos Pussy Galores og et hedengangent sted på
Islandsbrygge, alle i Købehavn.

Det er alt sammen fortid desværre.

Bortset fra enkelte undtagelser, så lægges der i dag op til gangbang af 1 - 2 timers varighed, og til eksorbitant høje priser.

Det er arrangørerne vel undt, når og hvis de kan tiltrække gæster nok, der vil betale rigtig mange penge for oplevelsen i meget kort tid.

Her tænker jeg på om det er muligt at finde en formel, hvor få piger ikke skal være på i for lang tid, hvor for mange mænd deltager til prisen.

Kunne man måske arrangere en non stop gang bang dag på et sted med danske piger, hvor der deltager 2 piger til hvert gangbang, hver af 2 timer?

Måske 2 x et gangbang eller 3 x et gangbang, hvert gangbang med 2 piger, og hvert gangbang af 1,5 times eller 2 timers varighed.

Mændene kunne så købe en billet til 1, 2 eller 3 gangbang i streg, og på den måde opleve det som et længerevarende sexparty, som i den førnævnte gyldne periode.

Det store spørgsmål er som jeg ser det, vil pigerne satse på få mænd der vil betale eskstremt mange penge for at deltage, eller vil de tage en pris så flere mænd vil have råd til at deltage ?

På den ene side ser jeg en opdeling af et længerevarende sexparty på flere gangbangs af kortere varighed, som et plus for de piger der vil være med.

Men på den anden side frygter jeg også at et sexparty opdelt på flere gangbangs, vil blive til et en pris pr gangbang, som gør deltagelse i 2 eller 3 gangbangs for dyrt for de fleste interesserede mænd.

Et pejlemærke kan være de sexparties der blev afholdt i den gyldne tid, af 3 - 4 timers varighed og til en pris på 2000 kr +/-.

Jeg frygter bare at i dag vil piger og sted forlange det samme for hvert gangbang til sådant et party?

Det er også ok, hvis det er muligt og hvis det kan lade sig gøre at kræve de penge med succes!

Umiddelbart er det lidt mit indtryk, at de forsøg der gøres falder til jorden, fordi der ikke er mænd nok der vil betale prisen?

Ret mig hvis jeg tager fejl!

Men i den gyldne periode deltog der også op til max 18 - 20 mænd til 3 - 4 piger i 3 - 4 timer til prisen.

Det er også et spørgsmål om det er ideelt for at kunne tilbyde en overkommelig pris, eller om fokus bør være en lidt højere pris, men så med et lavere antal deltagende mænd  som max?

Men husk, dette er kun et oplæg til ide udvikling for dem der gider at deltage i samme!
Måske uden at det nogensinde ender med initiativer, der kan blive til virkelighed?

I bedste fald sparrer vi måske om ideer, som der kan gå 3, 6, 8 eller 12 måneder før nogle vil vurdere at tiden er inde til at forsøge noget i praksis.

Så til dem der tænker i praktisk handling og profit her og nu, de vil nok spilde deres tid, hvis de vælger at engagerede sig i denne tråd!

Men dem der måtte gide at deltage på denne præmis, er velkommen til at give deres besyv med.

Måske ryster I alle på hovedet, og ingen gider deltage, men det vil jeg så bare tage med, med oprejst pande :)

venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil foreslå at du køber en hund og går en lang tur med den, når du får skrivetrang. 
Jeg er selv ædru alkoholiker, hvis jeg mærker drikketrang er jeg nødt til at foretage mig noget praktisk til trangen er væk. Det er bedst for mig og mine omgivelser. 
Bare et godt råd, som du kan bruge hvis du vil. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kammerherre

Bliv hjemme i stedet for at blive ved med at koge suppe på det corona hysteri, dermed ikke sagt jeg ikke tager corona alvorligt, jeg har heldigvis også andre interesser end bunkepul.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lange skrev, for 21 minutter siden:

Forstår ikke de sure opstød. Hvis man ikke kan lide Rejsenetværk's skriverier - så ignorer dem. :rolleyes:

Tak

Og jeg havde advaret alle helt i starten af mit indlæg.

Så der er sådan set ingen undskyldning for ikke bare at ignorere det jeg skriver.

Men det gør de ikke, så de må jo have deres grunde til at læse med, og komme med sure opstød.

Det bestyrker mig kun i, at det jeg skriver er relevant, og for nogle kan være interessant læsning.

Det handler om at skabe dårlig stemning fra start, sådan at andre ikke gider at læse med.

Det må de jo have deres grunde til at ønske sig.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
issen skrev, for 1 minut siden:

Er der noget der kan fortæl Hva han skriver om denne gang med få ord 

For eget vedkommende Nej, så undvær bare og brug tiden på noget andet.

Men der skal nok være dem der med kyshånd vil skrive et negativt sammendrag.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerStang
issen skrev, for 18 minutter siden:

jeg stod af undervejs, men nok noget med covid-19, vaccine og gangbang og mundbind ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg deler ikke altid rejsenetværkets holdninger eller lyster, men jeg forstår ikke denne mere eller mindre subtile mobning når han deler sine tanker. Hvis man ikke har lyst eller tid til at læse hans indlæg, kan man jo bare springe over...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fra mandag d. 29/11 skal der vises Coronapas, når man besøger piger. For mit vedkommende bliver jeg glad, hvis gæsten også kommer nytestet, men det er ikke et krav fra myndighederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest numsekenderen
Liv skrev, for 25 minutter siden:

Fra mandag d. 29/11 skal der vises Coronapas, når man besøger piger. For mit vedkommende bliver jeg glad, hvis gæsten også kommer nytestet, men det er ikke et krav fra myndighederne.

gælder kun massageklinikker...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Tak til @Rejsenetværk for altid gennembearbejdede og velskrevne indslag det er en fornøjelse at læse dem og sikke en energi du lægger I dine opslag, de der læser for at brokke sig og stigmatisere dig og opslaget skulle skamme sig, hvis di lægger samme entusiasme på dit arbejde skal din arbejdsgiver være dig evig taknemlig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 21 minutter siden:

Jeg deler ikke altid rejsenetværkets holdninger eller lyster, men jeg forstår ikke denne mere eller mindre subtile mobning når han deler sine tanker. Hvis man ikke har lyst eller tid til at læse hans indlæg, kan man jo bare springe over...

Kære Elprebsi:)

- - med dette skriv "byder han selv op til dans" !!  kan også siges sådan " starter selv slagsmålet" !!  eller sådan " når man stikker bagdelen frem må man også finde sig i at få taget temperaturen" eller sådan "bevidst provokation" eller ikke være i stand til at vurdere efterfølgende konsekvenser.

Synes hans skriv er noget uklædelig klynkeri 

Mange hilsner

Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle.:)

Selv om man er enig/uenig i @Rejsenetværk Skriv. Så kan man godt skrive pænt. I stedet for de nedladende ting der skrives. Utroligt, at voksne mennesker, kan opfører sig sådan. Og så råber folk op om, at børn er uopdragen. 

Hygge og god søndag.

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
issen skrev, for 3 timer siden:

Kære issen:)

Ja, - det kan jeg og jeg vil forsøge med få ord - om muligt.

Som dig har jeg været herinde i 8 år, og i alle årene er der sådan 2 - 4 gange årligt dukket alenlange skriv op om billigst muligt dansk fisse:wub:. Det første jeg gør er at kigge på overskrift og de næste sådan 25 - 50 ord, og vist det så emmer af billig fisse:wub:, så springer jeg bare sådan 1/2 - 2/3  ned i skrivet, så kommer beklagelserne og slet skjult eget behov for billigst muligt fisse under dække af alle mulige forslag til drift af GP ers daglige indtjening  -   indretning og drift af effektive bordeller  -    og nu dette om gangbang, oooog = det hele billigst muligt fisse. Anvisninger på dit og dat om indretning, antal piger, antal mænd, badekabiner, borde - - . I tidens løb suppleret med bemærkninger som : det passer mig bedst - ser jeg helst.

Jeg ved godt jeg er meget spids i dette skriv; men jeg får simpelthen myrekryb hvis GPér og kvinder IRL betragtes som billigst mulige redskaber. Det er uklædeligt, usmageligt gjort af mænd,  - - når vi er ude med pigerne:wub: så skal pengene sidde løs - - vi får så meget igen på forskellig vis - herunder også FISSE - det er ihvertfald mine erfaringer, - kvinder hader fedtsyle - kvinder skal feteres.

Når mænd skal stå for planlæg/drift af pigernes:wub: dagligdag og indtjening så tror jeg det bliver hårdt at være kvinde.

Hvis jeg med dette skriv træder nogle over tæerne, jamen så klag bare til "Førerbunkeren" så må jeg se om jeg kan overleve det.

Mange hilsner

Nye tider.

- - -  og lige. Jeg elsker gangbang !! - -  ja det startede da jeg i begyndelsen af 20érne og senere med min egen kone i en lukket swingerforening for ægtepar hvor mine kone lavede mini GB med 2-3 plus mig. Efter skilsmisse nogle år senere med en ny kæreste med gevaldig kløe gang hvor vi lavede GB på en swingerklub 1 - 2 gange om ugen med adgang for alle mænd der evnede at opføre sig ordentlig + for nogle år siden var vi en gruppe mænd med "fælles midtpunkt:wub: " der mødtes en gang om ugen. En ting er fælles for, disse ingen penge har nogensinde var involveret. 

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 1 time siden:

Hej alle.:)

Selv om man er enig/uenig i @Rejsenetværk Skriv. Så kan man godt skrive pænt. I stedet for de nedladende ting der skrives. Utroligt, at voksne mennesker, kan opfører sig sådan. Og så råber folk op om, at børn er uopdragen. 

Hygge og god søndag.

KK

Kære kanonkonge:)

- - ja ja ja det er godt med dig;), nu er "voksne mennesker, kan opfører sig sådan."  jo maaange ting.

Det er også et indlæg som dette fra Rejse...... ,   - - - jeg synes det nærmer sig noget som en troll kan skrive for balladens skyld.

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Rejsenetværk

Med fare for at blive lidt upopulær - tak for dine skriverier. Det er interessant at få et lille indblik i 'den anden side', og læse om vores fælles interesse fra et andet perspektiv på en respektfuld måde. 

Når det er sagt, tillader jeg mig at springe let over dit første emne og gå direkte til gangbang-emnet.

Personligt, synes jeg det er super frækt og de få gange jeg har prøvet det i lille skala, har det været en virkelig dejlig oplevelse. Vil du ikke sætte lidt flere ord på, hvad der for dig/jer som gentlemen er med til at gøre det til en god oplevelse for jer? Hypotetisk set - hvis jeg og en - to - veninder, gerne ville lave et lille kom-sammen, hvordan kunne I så godt tænke jer rammer mv. var? 

Kh. Nicole Bülow

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nye tider skrev, for 3 timer siden:

Det er også et indlæg som dette fra Rejse...... ,   - - - jeg synes det nærmer sig noget som en troll kan skrive for balladens skyld.

Nej manden er ikke en troller. Han har i årevis skrevet lange  usammenhængende indlæg med forskellige ideer og krydret  med  voldsomt mange korte sætninger. Altid u-læsbart og når jeg forsøger at holde ud og læse igennem er jeg tæt på at besvime.

Men besøg danskemassagepiger.dk og få beviset for at han ikke troller. Pop-up'en er skrevet helt i samme stil, så vi bliver alle behandlet ens.

Redigeret af cd2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, 1 time siden:

Kære Rejsenetværk

Vil du ikke sætte lidt flere ord på, hvad der for dig/jer som gentlemen er med til at gøre det til en god oplevelse for jer? 

Kh. Nicole Bülow

FLERE ord????? Hjælp!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Nicole Bülow

Først og fremmest tusind tak for din positive interesse for det som jeg skriver.

Personligt er jeg glad for dit indlæg, men det vigtigste er at du med dit indlæg bekræfter mig i, at jeg godt kan blive læst med positiv interesse, også af glædespiger.

Og det uden at det nødvendigvis kommer til udtryk, sådan som du har valgt nu at lade det komme til udtryk.

Din danske Girl Next Door skrev, for 1 time siden:

Med fare for at blive lidt upopulær - tak for dine skriverier.

Din indledning viser med alt tydelighed, at jeg kan have ret i at alt den hån  jeg udsættes for, og alle de fordrejninger af det som jeg skriver har et eneste formål.

At forhindre at nogen vælger at prøve at forstå hvad det er jeg gerne vil, og for alt i verden forhindre at nogen som helst vil bakke mig op.

Det allervigtigste som du kan bidrage med i denne tråd, det er via dit eksempel at gøre det legitimt for både piger og mænd, at gå konstruktivt ind i en dialog om emnet for tråden.

Nu ved alle andre at de ikke behøver at blive sat i bås med mig, hvis de deltager i tråden, men de kan trygt deltage nu hvor du som den første viste god vilje :)

Først vil jeg tillade mig at lægge vægt på, at prisen for at deltage i et gangbang, bare ikke er lige meget for flertallet af interesserede mænd.

Velhavere kan altid arrangere sig i fuld diskretion med kvinder som de foretrækker, og de kan betale det de koster.

Det segment tror jeg ikke et arrangement tiltrækker, som der annonceres åbent for at vi kan deltage i.

Jeg er helt enig i at et arrangement ikke bør være til discount pris, for at kunne tiltrække flest interesserede mænd!

Det skal ikke være så billigt at alle mænd har råd til at deltage, det må gerne være sådan at en del ikke har råd.

Men jeg mener at et arrangement bør være økonomisk tilgængelig for flertallet af mænd, der har en almindelig indtægt.

Her mener jeg at interesserede piger må gøre følgende op med sig selv?

1.

Ønsker vi et enkeltstående succesfuldt arrangement, som vi ingen intentioner har om at gentage hvis det bliver en succes.

2.

Ønsker vi hvis at det første arrangement bliver en succes, så at kunne gentage det, dels med de samme mandlige gæster, dels med flere og flere nye gæste til nye arrangementer.

Overvejelse

Med pkt 1 som fokus vil I formentlig kunne tage den højeste pris for at deltage i et arrangement, hvor ønsket ikke er at gentage det.

Med pkt 2 som fokus vil I formentlig skulle holde en skarpere pris med appel til flere, for at kunne gentage arrangementet med en langsigtet fokus på succes.

Budgetvenligt

Personligt tror jeg på den gyldne middelvej, hvor arrangementet ikke er så eksklusivt og hvor det ikke er så dyrt at deltage, at kun de færreste har råd, det er langsigtet det optimale.

Men hvor ikke alle skal have råd til at deltage, arrangementet skal ikke være for alle!

Den gyldne middelvej vil kunne bestå i en budgetvenlig pris, som både kan give en fornuftig indtægt til pigerne, og sikre at der er nok interesserede mænd, som rent faktisk har råd til at deltage.

Her beror mulighederne måske også i, om et arrangement afholdes i et hus, som skal give afkald på andre indtægter i den tid et arrangement varer.

Eksempelvis at piger ikke kan have de vagter i tidsrummet, som de ellers ville kunne have.

Eller om lejemålet giver mulighed for, at der kan afsættes den tid til arrangementer, som der måtte være et ønske om.

Altså et lejemål der ikke taber andre indtægter på at leje ud til arrangementet.

Jeg vil ikke lægge skjul på at jeg ser et arrangement som en helhedsoplevelse, det sociale sammen med de andre mænd og pigerne, i små pauser og over en kop kaffe.

Altså at det drejer sig ikke kun om sex, men også om andet og mere end bare sex med pigerne til et gangbang.

Jeg vil gerne understrege, inden at jeg med foragt bliver overfaldet af hele koblet af de sædvanlige negative røster!

Nej jeg vil ikke tidsoptimere max for pengene til sex, men ja jeg vil gerne tidsoptimere, sådan at der er plads til korte afbræk, uden at der går tid fra til sex.

Derfor har jeg også et oplæg på tid og pris, som jeg er helt forberedt på, vil blive skudt i sænk af alle de sædvanlige.

Det får så være der ved, bare jeg bliver læst af piger og mænd, som det har værdi for mig, at de læser det med positiv interesse.

Det er muligt at sidstnævnte vender tomlen ned, og ok for det :)

Men lad os dog benytte dialogen til at nærme os et eller andet kompromis, som positivt interesserede piger kan se sig selv i.

Oplæg til gangbang

Et gangbang afholdes over 2 halvlege med en halv times pause imellem.

1 halvleg varer i 2 timer

1 halvleg varer i 2 timer

Man kan ankomme 30 minutter før start på første halvleg, og man har 30 minutter til at forlade huset efter andet halvleg.

Deltager man i første halvleg kan man forlade huset i pausen mellem første og andet halvleg.

På den måde er der tid til at gå i bad før, under og efter at man har haft sex.

Det optimale er dog at man har været i bad lige inden man tager hjemmefra.

Gæsterne kan så betale for enten at deltage i første halvleg, i anden halvleg, eller i begge halvlege.

Jeg vil foreslå et max på 5 mænd per deltagende pige til hver halvleg.

Et prisforslag kan være 1500 kr pr deltagende mand per halvleg, og 2500 kr for at deltage i begge halvlege.

Det her forslag står jo ikke mejslet i granit som et forslag der ikke er til diskussion!

Tværtimod, oplægget er til diskussion, og det er pigerne der har det sidste ord, om både pris, tid og rammer om arrangementet :!:

Men vær forberedt på det bliver en beskidt tråd, med en beskidt tone, og det må vi bare lægge ryg til hvis det sker.

Promovering

Tænk promovering af et arrangement ind i jeres planlægning.

Lad være med at planlægge alt bag lukkede døre, for derefter ud af det blå at offentliggøre et fikst og færdigt arrangement.

Med 14 dages varsel som kommer bag på alle, og som ikke får chancen for at bygge stemning og interesse op for at deltage i arrangementet.

Opret en pige tråd, med jer som initiativtager, og meld en skitse ud for et arrangement som mændene inviteres til at komme med input til.

Og hvor mændene oplever at I selv deltager aktivt i tråden.

Optimalt opnår I at mændene gejler hinanden op til at deltage, og at max antal mænd på ryggen af forventningens glæde, vil møde spændte op den dag arrangementet løber af stablen.

Dette er næppe nødvendigt andet end den første gang i afholder et gangbang, og det er formentlig ikke nødvendigt når først det næste arrangement kan afholdes på en baggrund af en succes for det forrige arrangement.

Afkast er andet og mere end den rene økonomiske indtægt fra et gangbang, afkast er også den værdi det har for pigernes personlige brand, og eventuelt det hus hvor gangbang afholdes.

Eksempelvis som et afkast i form af gode anmeldelser af de mænd der deltager i et gangbang.

Som kan komme pigerne til gavn mellem de gangbang de afholder, og som vil kunne smitte positivt af på det brand et hus har som lægger lokaler til.

Hvis altså ikke det afholdes privat diskret på en hemmelig adresse.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

At vise coronapas er der vel intet problem i ? det fungerede sidste år, der var i hvert fald ingen som klagede herinde... og i coronapas app'en kan man jo vælge om man vil vise navn eller ej...

Det er vel nøjagtigt det samme som at der ved tidligere arrangementer uden kondom, skulle forevises bevis på at man ikke havde en kønssygdom...

Jeg er faktisk ikke helt sikker på, at man kan få 10 piger til at enes :D men det må du nok spørge pigerne om 

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, Lige nu:

Det er vel nøjagtigt det samme som at der ved tidligere arrangementer uden kondom, skulle forevises bevis på at man ikke havde en kønssygdom...

Tak for info

Nu vil jeg bare lige understrege at jeg bestemt ikke efterspørger et arrangement, hvor der ikke skal bruges kondom.

Og det tror jeg heller ikke at du gør, men ja fint lige at tage den op.

Men jeg håber sørme at noget vil kunne fungere med fremvisning af et gyldigt Corona pas.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...