GIANT COCK 1320 Skrevet 28. November, 2021 (edited) Dette her lyder særdeles usundt og bekymrende...har I set den før? https://annoncelight.dk/showad/332765 Redigeret 28. November, 2021 af GIANT COCK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 28. November, 2021 Stof-søgende for sex….trist men vel ikke overraskende selv om nej, jeg heller ikke har set annoncering så ikke diskret og ‘offentligt’ før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 888 Skrevet 28. November, 2021 Arg… mon ikke den er skrevet for at provokere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13834 Skrevet 28. November, 2021 NB. Annoncen findes ikke længere! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 624 Skrevet 28. November, 2021 Hun har vist fået stoffer, for annoncen er væk knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 28. November, 2021 Servciesboy skrev, for 2 timer siden: Hun har vist fået stoffer, for annoncen er væk Mon ikke AL har slettet den? De vil nok ikke have en sag på halsen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobrofyr 268 Skrevet 28. November, 2021 Mange narkomaner er desperate efter stoffer. De gange jeg har arbejdet på en skadestue som portør skete det jævnligt at GP’er der havde fået tæsk af en kunde eller pimpen forlod skadestuen for at gå ud på gaden og finde en ny kunde fordi de ellers ville få abstinenser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
noviy 0 Skrevet 30. November, 2021 Hobrofyr skrev, den 28.11.2021 at 13:38: Mange narkomaner er desperate efter stoffer. De gange jeg har arbejdet på en skadestue som portør skete det jævnligt at GP’er der havde fået tæsk af en kunde eller pimpen forlod skadestuen for at gå ud på gaden og finde en ny kunde fordi de ellers ville få abstinenser Hold da op Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg