Hop til indhold
NillePrivat

Farveguide i bunden af forsiden

Recommended Posts

sidder lige og undre mig lidt da jeg kigger lidt rundt på siden.

og kommer til at kigge på den her fine farve forklaring i bunden af forsiden.

når man sidder og kigger så har "massageklinikker" farven blå. Men vores kære mænd som er online har ligeledes farven blå :D og de er søreme heller ikke listet i farveforklaringen nedenfor :)

skal mændende holdes udenfor ?? og må ikke få deres egen "forklaring" på siden :D ?

bare lige en tanke herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Mojn synnejye,

a troe, at då ska ha din skærm kalibreæ eller skivtet ue, få de æ helt tylle å min, at de æ tael om 2 forskelle farve blå. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehehe... havde den kære Organizer været ude og få et par stifter, inden han satte sig til PC´en? :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mojn synnejye,

a troe, at då ska ha din skærm kalibreæ eller skivtet ue, få de æ helt tylle å min, at de æ tael om 2 forskelle farve blå. ;)

Det er ca. sådan min mobil skriver herinde på siden hvis jeg ikke holder øje med autokorrektion :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

sidder lige og undre mig lidt da jeg kigger lidt rundt på siden.

og kommer til at kigge på den her fine farve forklaring i bunden af forsiden.

når man sidder og kigger så har "massageklinikker" farven blå. Men vores kære mænd som er online har ligeledes farven blå :D og de er søreme heller ikke listet i farveforklaringen nedenfor :)

skal mændende holdes udenfor ?? og må ikke få deres egen "forklaring" på siden :D ?

bare lige en tanke herfra

Man må vist bruge udelukkelsesmetoden mht. farvekoden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehehe... havde den kære Organizer været ude og få et par stifter, inden han satte sig til PC´en? :lol::lol::lol:

Det er fordi sønderjyderne skriver som de taler, så hvis du melder dig på et kursus i sønderjysk i aftenskolen så kan du skrive ligeså. :lol::lol::lol::lol::lol:

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mojn synnejye,

a troe, at då ska ha din skærm kalibreæ eller skivtet ue, få de æ helt tylle å min, at de æ tael om 2 forskelle farve blå. ;)

mojner

a tøvs alijevel a de er søn få de kjære mandfolk de ska holdes ujenfå :D

ja der er da en minimal forskel på de to farver meeeeen pointen er farven blå og farven blå og alle andre pånær mænd er listet i forklaringen *rofl*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehehe... havde den kære Organizer været ude og få et par stifter, inden han satte sig til PC´en? :lol::lol::lol:

det lyder det da til..

godt nok er jeg fra sønderjylland (bosat hernede i bondelandet) meeeeen så "møj" sønderjye er jæ nu heller ikk ;) hehe :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man må vist bruge udelukkelsesmetoden mht. farvekoden :D

ja det tyder det da på..

hmmm kan ikk gør for det..

er jo bare en en dum blondine fra sønderjylland med store patter :lol::lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ja det tyder det da på..

hmmm kan ikk gør for det..

er jo bare en en dum blondine fra sønderjylland med store patter :lol::lol::lol::lol::lol:

Nille du vil blive forbavset over hvor langt du kan komme i livet på det alene.... :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej igen, søde,

som sønderjyde tillader jeg mig at mene, at min kultur og mit "sproch" absolut ikke er ringere, end hvad "æ kjøffenhawnere" kan præstere på Mågeøen.

Håber, at du forstod den vinkling i mit indlæg. :)

Men pointen missede du åbenbart, hvis du har så meget som et lillebitte problem med at skelne de 2 blå farver fra hinanden, ja, så er det dig, der har et skærmproblem.

Der findes på nettet vejledninger til at kalibrere skærmen, og kan det ikke lade sig gøre at skabe et helt klart syn for sagn ad den vej, så bør du helt oprigtigt overveje at investere i en ny af slagsen.

Mojn, te Haesle, Affenraa å Tynne, mojn te åll i stoe bynne. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen, søde,

som sønderjyde tillader jeg mig at mene, at min kultur og mit "sproch" absolut ikke er ringere, end hvad "æ kjøffenhawnere" kan præstere på Mågeøen.

Håber, at du forstod den vinkling i mit indlæg. :)

Men pointen missede du åbenbart, hvis du har så meget som et lillebitte problem med at skelne de 2 blå farver fra hinanden, ja, så er det dig, der har et skærmproblem.

Der findes på nettet vejledninger til at kalibrere skærmen, og kan det ikke lade sig gøre at skabe et helt klart syn for sagn ad den vej, så bør du helt oprigtigt overveje at investere i en ny af slagsen.

Mojn, te Haesle, Affenraa å Tynne, mojn te åll i stoe bynne. :)

hej igen :)

det gik vidst lidt mere pjat og ballade i den her :)

jeg forstod skam godt hvad du sagde.. og jeg kan også se en lille forskel i farverne.

det jeg bare drille med var at det var 2 blå farver (med en lille forskel ja)

og så pjattede jeg som sagt med at de stakkels stakkels læs STAKKELS mænd ikke stod oplyst i forklaringen herinde ;)

det var sådan set bare en lille spas fra min side.. jeg kan sagtens leve med det som det er :)

knus Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...