Hop til indhold
Gæst

Krav om coronapas

Recommended Posts

Guest AmagerStang

Med andre ord, vaccinerne er/var meget mere effektive mod delta en den nye variant og det bekymrer mig og hører nu i news at der i alt nu er konstateret 4 smittet herhjemme med denne variant som smitter mere en delta .

Redigeret af AmagerStang

Del dette indlæg

Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 5 minutter siden:

Ja i den nye afrikanske variant viser sig af være en del resistent for de vacciner vi har . Var en udtalelse fra topchef Moderna, som udtaler i ekstra bladet at nuværende vacciner vil være mindre efftektive over for omokron-variany , også Who er bekymret , dvs at noget i denne variant er resistens over for de vacciner vi har nu .

Jow jow men Moderne chefen har også visse interesser må man sige, lad os se hvordan det ser ud om et par uger, der er også dem der mener den nye variant er mindre farlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerStang
pacer skrev, Lige nu:

Jow jow men Moderne chefen har også visse interesser må man sige, lad os se hvordan det ser ud om et par uger, der er også dem der mener den nye variant er mindre farlig.

jo, jo , men who er også bekymret .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 7 timer siden:

yep...og jeg tilføjede at samtidig med kunne myndighederne tjekke de omtalte forhold, nu når der blev kontrolleret kunne man jo lige så godt tage det hele med ...ikke bøv ;)

Synes du det er pænt, at tiltale folk med øgenavne?

Det er nok forskellige myndigheder, der tjekker omtalte forhold, men hvis noget ikke er i orden, så skal det da tjekkes. Er du uenig i det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Liv skrev, for 12 timer siden:

Synes du det er pænt, at tiltale folk med øgenavne?

Det er nok forskellige myndigheder, der tjekker omtalte forhold, men hvis noget ikke er i orden, så skal det da tjekkes. Er du uenig i det?

....det er jo lige det jeg skriver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, den 27.11.2021 at 16:09:

Det er fint med mig. De må også gerne kræve mundble.

Når du kalder det en "mundble",  er det så en erkendelse af at du lukker l... ud af munden, eller er det bare pis? ;) 

Det er vel det som bleer bruges til :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
Bear skrev, for 5 timer siden:

Når du kalder det en "mundble",  er det så en erkendelse af at du lukker l... ud af munden, eller er det bare pis? ;) 

Det er vel det som bleer bruges til :D 

Okay?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...