Hop til indhold
WetBandit

Mindblowing Silvia

Recommended Posts

Har været ude af dette game i noget tid, men nu var tiden til noget slow and sweet.

Silvia er en lille perle af en skønhed og super godt selskab. God til engelsk, fantastisk sød (på den ikke pro måde) og er ret god til engelsk.

At dømme efter hendes menu er der meget mere at komme efter, men jeg fik præcist det jeg ledte efter. En dejlig pige, med en fantastisk krop til afstresning.

Er du til ung slank lækker GFE er hun et besøg værd. Pas godt på hende.

https://annoncelight.dk/showad/329500

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik også besøgt denne dejlige pige idag. Havde spurgt til gfe, om det var noget hun var med på ,da jeg er en ældre herre!!!!! SURE  skrev hun tilbage. Og det var hun. Jeg fik hvad jeg havde spurgt om og lidt mere end forventet. Dejlig intens gfe, og rigtige dybe kys. Hun er er en rigtig køn pige med en fantastisk krop, og dejlige naturlige bryster størrelse b. Det er kun et fåtal af piger jeg besøger mere end én gang, men hende her vender jeg tilbage til snart. Hun er på en ny adresse tæt på Rådhuset.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skide sød lille pakke med ungpige-krop og voksen-hjerne. En man både gide at have sex og tale med bagefter...Hun kan sit kram mht blow, lagen-gymnastik, er meget berøringsvillig og kysselysten. Kroppen er ægte ungpige bryster, en røv der har taget nogle squats, smal talje, smukt ansigt, flotte grå øjne og det fineste rene og smukke hår.

Hende her tror jeg man skal være et temmelig skidt menneske for at blive behandlet dårligt af. Virkelig en pleaser og super anbefalelsesværdig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

dCode:

Har en aftale med Silvia i morgen og tror det bliver en dejlig en efter alle de pæne ord om hende

 

Har besøgt hende en gang mere og kan kun sige god fornøjelse :)

Hun er en decideret berigelse i den her branche og en vidunderlig kvinde...

Redigeret af Soothsayer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...