Hop til indhold
Simon K

Er det okay og vende om?

Recommended Posts

Din Emma skrev, Lige nu:

Men søde jeg er jo fuldkommen enig?! :D 
Mit skriv var et forsøg på at rose dit opslag og komme med en gp’s tanker omkring emnet.

Åh! Tak, så :) søde... :wub:

Beklager at jeg misforstod dig. Jeg forstod din indledning som "Hvad sagde han!!!" Som om du var blevet rigtig vred. Man du skrev jo retteligt "Hvad han sagde!!!" :)

Tak fordi du opklarende det med det samme :)

Kram og klap i måsen (for så sød er jeg altså heller ikke) :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 3 minutter siden:

Åh! Tak, så :) søde... :wub:

Beklager at jeg misforstod dig. Jeg forstod din indledning som "Hvad sagde han!!!" Som om du var blevet rigtig vred. Man du skrev jo retteligt "Hvad han sagde!!!" :)

Tak fordi du opklarende det med det samme :)

Kram og klap i måsen (for så sød er jeg altså heller ikke) :rolleyes:

Haha ja okay, kan godt se det kunne læses forkert! “Hvad han sagde” er nok lidt for meget talesprog. Mente det som: lyt til hvad den kloge mand sagde :D 

Hvis det er en trussel så ses vi ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Din Emma skrev, for 2 minutter siden:

Hvis det er en trussel så ses vi ;-)

Uh... Vi dater næsten for åbent tæppe :wub: Det er faktisk også lidt frækt, så det vil jeg da ikke afvise :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hardrock_west
Din Emma skrev, 1 time siden:

så giv lige en ordentlig forklaring og måske en 200-lap

En ordentlig forklare ja. 

Men give penge, nej tak altid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv 2
AB455 skrev, for 6 minutter siden:

Uh... Vi dater næsten for åbent tæppe :wub: Det er faktisk også lidt frækt, så det vil jeg da ikke afvise :P

Så nu er næsten i mål for en seriøs date og måske hvad der mere fører til, hvilket til enhver tid er formålet mellem Gp og bruger, Tillykke med evt Ægteskabet eller hvad det nu må fører til, men hvad har det egentlig med at Ts spørgsmål at gøre (om det er Ok at vende om i døren) håber dog i fandt hinanden på dette site 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Simon K skrev, for 3 timer siden:

Hej.

jeg har nu læst og blevet klogere på nogen gp’er har falske billeder op af sig selv og ikke helt er den de begiver sig for.

jeg spørger jer, hvis dette sker er det så okay at vende om og hvordan reagere gp’er på dette?

Hvis ikke billederne af pigen matcher overens med pigen du møder. Og du ikke tænder på det du ser, så skal du selvfølgelig vende om på hælene. :D

Det har du alt din ret til. Om pigen er enig eller ej, er ikke relevant. Så må man sørge for, at ens billeder matcher nogenlunde, det er ikke dit problem :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Med mindre at du er lokket til med helt åbenlys falsk markedsføring, så er det i min optik ikke ok at vende om i døren og gå, hvis du har booket tid.

Det da helt i orden at gå igen, hvis det ikke lige var det, man havde forestillet sig, de fleste af os viser ikke ansigt i annoncen. God stil at lægge en 200-lap som kompensation. Det vil jeg personligt hellere have, end at skulle ha sex med én der ikke tænder på mig, selvom det er ærgerligt måske at have sagt nej til andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 20 minutter siden:

Det da helt i orden at gå igen, hvis det ikke lige var det, man havde forestillet sig, de fleste af os viser ikke ansigt i annoncen. God stil at lægge en 200-lap som kompensation. Det vil jeg personligt hellere have, end at skulle ha sex med én der ikke tænder på mig, selvom det er ærgerligt måske at have sagt nej til andre.

Så synes jeg faktisk at glædespiger bør betinger sig 200 kr i forbindelse med tidsbestilling, som er tabt hvis man ikke møder op.

Jeg er begyndt at opleve restauranter, der opkræve forudbetaling, eksempelvis ved bordbestilling til søndagsbrunchbuffet.

De penge er så tabt, hvis man ikke møder op, og det har jeg det fint med.

Jeg kan bare vælge at møde op uanmeldt, og så håbe på at der er et bord.

Så må jeg gå igen, hvis der ingen ledige borde er.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Din Emma skrev, for 3 timer siden:

Hvad han sagde!!! Hvis billederne er decideret falske så skylder du ikke pigen en forklaring. 
Hvis det bare ikke lige var det du havde forestillet dig eller du får kolde fødder, så giv lige en ordentlig forklaring og måske en 200-lap. Pigen har muligvis afvist andre mænd pga din aftale og så det træls hvis du løber ud, pga den forkerte farve neglelak. Ligeså sker det også at en mand booker tid kun for at komme og glo på dig og derefter bare går igen med en eller anden latterlig undskyldning. Den type vil man ikke blive kendt som blandt pigerne, de er værre end dem der booker tid og bare bliver væk :rolleyes:

Hej Din Emma 

du har ret i det du skriver. Har selv oplevet et par gange at en mand har bestilt en tid, hvorefter han kommer og overbeglor dig, og stiller nogle spørgsmål til min annonce om, spørger ind til ydelser jeg ikke giver, hvor efter han/de går igen. Det er faktisk som at blive åndeligt voldtaget og pisse ubehageligt. Selvfølgelig bliver han blokeret og nummeret delt til de andre, jeg har fælleskab med. Men føj det er ulækkert.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden:

Med mindre at du er lokket til med helt åbenlys falsk markedsføring, så er det i min optik ikke ok at vende om i døren og gå, hvis du har booket tid.

Som jeg ser det så må retten til at vende i døren og gå, i udgangspunktet være forbeholdt de mænd der ankommer uanmeldt.

De der kommer uanmeldt tager chancen for at der er ledig, og forårsager ikke at pigen kan tabe penge på, at hun har takket nej til andre gæster på grund af en booking.

En tidsbestilling må bero på en gensidig forpligtelse, og den svigter du som gæst, både ved at brænde pigen af og ved at gå i døren.

Jeg har lige været til Special læge, det er der normalt lange ventetider til, og et for sent afbud eller en udeblivelse koster i den klinik 250 kr.

Efter min mening måtte det gerne koste det dobbelte, at misbruge vores gratis sundhedsvæsen på den måde.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hvis man møder op og ser at lokalerne er uhumske og at pigen virker sørgmodig eller lign, men hendes billeder passer med annoncen, så er det ikke falsk markedsføring vil nogen måske mene, men i sådanne tilfælde og ud fra den opfattelse, når du stiller det så firkantet op, mener du så at vi mænd er forpligtiget til at blive og betale pigen og måske endda have sex med hende ? 

Men falsk markedsføring kan jo også bøjes derhen at pigen ikke er det man forestillede sig jvf hendes annonce. Og det er jo derfor man har lyst til at gå. Og så vil det jo altid være i orden at gå.

Det kommer nok an på hvordan falsk markedsføring defineres, og skal GPen og kunden så diskutere det i døren og GPen afkræve manden betaling er nok næppe realistisk. Det er nok næppe heller realistisk at kunderne vil betale beløbet i forudbetaling i denne branche. 

Det er en svær balancegang du er ude i @Rejsenetværk

Jeg ser sådan på det, at pigerne har ret til at sige nej. Det kan koste kunden tid, penge osv at blive afvist. Men det må han leve med. Pigen skal ikke have sex med en mand hun ikke ønsker. 

Kunden har ret til at gå, hvis pigen ikke er som han forestillede sig. Hvis du forlanger at kunden skal betale fuld pris, vil nogle kunder så også have sex med en pige, som de måske ikke lige synes super meget om. Det kommer der overhovedet ikke noget godt ud af, heller ikke for pigen @Rejsenetværk og det vil i øvrigt være umuligt at administrere 

Jeg mener således, at det er i alles interesse at kunden har lyst til GPen og at GPen har lyst til ar have sex med kunden også, og at begge har ret til at sige nej.

Men jeg husker at nogle københavnske danske bordeller og et århusiansk for en del pr siden kørte med at man skulle betale kr 100 hvis man mødte pigen med intet købte. Andre må også kunne huske dette. Jeg ville ikke have noget imod en sådan ordning personligt og heller ikke hvis beløbet blev hævet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv 2
Aros skrev, for 16 minutter siden:

Hvis man møder op og ser at lokalerne er uhumske og at pigen virker sørgmodig eller lign, men hendes billeder passer med annoncen, så er det ikke falsk markedsføring vil nogen måske mene, men i sådanne tilfælde og ud fra den opfattelse, når du stiller det så firkantet op, mener du så at vi mænd er forpligtiget til at blive og betale pigen og måske endda have sex med hende ? 

Men falsk markedsføring kan jo også bøjes derhen at pigen ikke er det man forestillede sig jvf hendes annonce. Og det er jo derfor man har lyst til at gå. Og så vil det jo altid være i orden at gå.

Det kommer nok an på hvordan falsk markedsføring defineres, og skal GPen og kunden så diskutere det i døren og GPen afkræve manden betaling er nok næppe realistisk. Det er nok næppe heller realistisk at kunderne vil betale beløbet i forudbetaling i denne branche. 

Det er en svær balancegang du er ude i @Rejsenetværk

Jeg ser sådan på det, at pigerne har ret til at sige nej. Det kan koste kunden tid, penge osv at blive afvist. Men det må han leve med. Pigen skal ikke have sex med en mand hun ikke ønsker. 

Kunden har ret til at gå, hvis pigen ikke er som han forestillede sig. Hvis du forlanger at kunden skal betale fuld pris, vil nogle kunder så også have sex med en pige, som de måske ikke lige synes super meget om. Det kommer der overhovedet ikke noget godt ud af, heller ikke for pigen @Rejsenetværk og det vil i øvrigt være umuligt at administrere 

Jeg mener således, at det er i alles interesse at kunden har lyst til GPen og at GPen har lyst til ar have sex med kunden også, og at begge har ret til at sige nej.

Men jeg husker at nogle københavnske danske bordeller og et århusiansk for en del pr siden kørte med at man skulle betale kr 100 hvis man mødte pigen med intet købte. Andre må også kunne huske dette. Jeg ville ikke have noget imod en sådan ordning personligt og heller ikke hvis beløbet blev hævet. 

Forestil jer danske Gpér  en KLAM dansk Pimp (som der findes mange af herinde, som i rigtig mange, lægger billeder ud af en feks 22 årig pige og den godtroende mand møder op og møder en 80 årig kvinde ) (Pimp griner stadig, og det bliver han ved med så længe der findes dumme danske mænd i verden) hvordan vil i så som kvinden forsvare det og kære Liv vil du så mene vi stadig bør give den stakkels pige 200 for spildt tid for spildt tid, eller hvordan skal vi mænd tolke jer Gpérs forklaring omk danske mænd som vender i døren? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tv 2 skrev, for 31 minutter siden:

Forestil jer danske Gpér  en KLAM dansk Pimp (som der findes mange af herinde, som i rigtig mange, lægger billeder ud af en feks 22 årig pige og den godtroende mand møder op og møder en 80 årig kvinde ) (Pimp griner stadig, og det bliver han ved med så længe der findes dumme danske mænd i verden) hvordan vil i så som kvinden forsvare det og kære Liv vil du så mene vi stadig bør give den stakkels pige 200 for spildt tid for spildt tid, eller hvordan skal vi mænd tolke jer Gpérs forklaring omk danske mænd som vender i døren? 

I dit eksempel er det snyd med billeder, så er det bare at vende om igen. I mit eksempel tænder manden ikke på pigen, men han har bestilt tid, så er det god stil at kompensere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det behøver vel ikke at være mere kompliceret end at, hvis man ønsker muligheden for at kunne gå igen, uden udgifter hvis man gør det.

Så møder man op uden at bestille tid først.

Hvis man ønsker at sikre sig en tid, så accepterer man at betale et gebyr, hvis man går igen, uden at købe sex.

Mænd kan have alle mulige grunde til at ville sikre sig en tid, men så bør man også forpligtige sig hvis man gør det.

Hvis det er så vigtigt at bestille tid, så må det også kunne accepteres, at det koster at få en tid reserveret, som andre ikke kan få.

Hvis ikke man er det, så er tidsbestilling ikke vigtigt nok, og så er det misbrug at bestille tid, hvis man går igen uden at købe sex.

Hvis piger accepterer 200 kr som kompensation, for at misligholde en aftale, så synes jeg at det er så billigt at det er useriøst ikke at ville betale det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden:

Så synes jeg faktisk at glædespiger bør betinger sig 200 kr i forbindelse med tidsbestilling, som er tabt hvis man ikke møder op.

Jeg er begyndt at opleve restauranter, der opkræve forudbetaling, eksempelvis ved bordbestilling til søndagsbrunchbuffet.

De penge er så tabt, hvis man ikke møder op, og det har jeg det fint med.

Jeg kan bare vælge at møde op uanmeldt, og så håbe på at der er et bord.

Så må jeg gå igen, hvis der ingen ledige borde er.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Så vil jeg, som kunde, finde en anden GP.
Aldrig, om jeg kommer til at betale forud!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det falsk markedsføring, klamme lokaler eller mistanke om trafficking har man pligt til at vende om og i sidste tilfælde advisere polisen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest findomaddict
Bruneøjne76 skrev, den 25.11.2021 at 17:23:

:D

Har dog læst et par mente, det var ok eller ved symbolsk delbetaling lod liderlige-Lars slippe afsted med stiv pik og uforrettet sag. 

Naturligvis er det ok og 400% i orden at gå igen! 

Men som ved forudbetaling, er man jo ved mopsede piger med råb jo udsat for at blive….opdaget i opgangen/på gaden. 

Vælg med omhu dine besøg. Research. Tag advarsler alvorligt. Men find dig aldrig i falsk marketing, medmindre hun ved mødet virker så reel, at der er en god chance for at hun giver god service. 

Du skrev du var ‘ny’. Brug din sunde fornuft. Mærk efter. Lyder det for godt til at være sandt, er det det som regel. Og gå altid, hvis du er i tvivl eller utilpas. Bug det øverste hoved ;)

giver dig fuldstændig ret. brug den sunde fornuft før man besøger nogen. Har også hørt om en onslow type der pludselig dukkede op, da en ville gå igen. Brug din sunde fornuft

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig er det urimeligt at skulle betale depositum (om det så er 50 eller 100 eller 200 kr, eller fuld pris). Selvfølgelig skal man have lov til at vende om og gå igen.

For det første er der SÅ meget snyd og bedrag fra sælgernes side (GP'erne). Ikke alle, men en meget stor del af annoncer passer ikke med virkeligheden. Enten direkte snyd som falske billeder, GP'er der kræver ekstra når akten er gået igang, og snyd med tiden. Eller mindre snyd hvor billederne er manipulerede, vægte eller alder er forkert, eller pigen ikke er "på" og bare vil have det overstået. Så at kunne vende om hvis man opdager eller aner eller blot mistænker snyd er helt i orden.

For det andet så er sex, også når det er for penge, jo meget intimt. Så har man ikke lyst når man står overfor GP'en så må man have lov at gå igen. Det kan være ansigtet, eller kroppen. Det kan være stemningen, og GP'ens måde at tale på. Det kan være stedets atmosfære eller lugten. Det kan være mange ting.

Og for det tredje er der ikke indgået en bindende aftale når man bestiller tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Simon K skrev, den 25.11.2021 at 17:08:

Hej.

jeg har nu læst og blevet klogere på nogen gp’er har falske billeder op af sig selv og ikke helt er den de begiver sig for.

jeg spørger jer, hvis dette sker er det så okay at vende om og hvordan reagere gp’er på dette?

SELVFØLGELIG er det ok at gå,- hvis billederne ikke er stemmer overens med pigen/kvinden!!

generelt er det dårlig stil, at rette i sine billeder, udover at fjerne genkendelige tattos. Jeg vil hellere vælges, for den jeg er - end at skuffe gæsten, som er kommet for noget andet. Jeg er buttet og fjerner ikke mine, deller eller appelsinhud. ;-) Jeg har også min rigtige alder på min profil, samt kilo. Så ved mine gæster, lige præsis, hvad der venter dem<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...