TheEagle 114 Skrevet 25. November, 2021 (edited) Kære alle Jeg sidder ofte og læser anmeldelser hvor anmelderen er blevet taget godt og grundigt ved næsen. Enten passede billederne slet ikke Beskrivelsen var en form for click bait, og når man først står der med stiv pik og håret tilbage er man et forholdsvis let offer Og de der extras er prissat så selv bankernes gebyr show, eller Ryanair’s start priser, må liste væk med halen mellem benene. Men en ting jeg har lagt mærke til er, at de annoncer der så henvises til, har grund priser i det her leje : 15 min 400 30 min 600 45 min 800 1 hr 1000 Det vil, hos mig, starte alle mulige advarsels signaler og de røde flag vil blafre ivrigt. Og jeg er ikke fejlfri, er skam også blevet fristet af æggende beskrivelser eller billeder der får blodtrykket op på den gode måde. Men priser i dette leje er altså bare, i min verden, en kraftig advarselslampe. Nok til at jeg ikke tager skridtet……om man så må sige. Og dette er IKKE en diskussion for eller imod udenlandske GP’ere . Bare en nysgerrighed på hvad der får nogen af jer til at bide til bolle med dette pris niveau ? Får man et kick ud af spændingen eller ? Jeg håber ikke at ovenstående fremstår som bedrevidende eller overlegent. Jeg er oprigtigt nysgerrig på forklaringen. Og måske er jeg også en smule misundelig på dem der tør bedste hilsener TheEagle Redigeret 25. November, 2021 af TheEagle 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 25. November, 2021 Jeg vil sige at jeg har mange gode oplevelser med 400 for 15 min og ikke alle oplevelser med feks 30 min 1000 kr har været lige gode. Men et stykke hen af vejen har du en pointe, men man kan ikke skære alt over 1 kam . Vi må også bare erkende at ikke alle har pengene til at bruge 1000/1500 kr ved hvert besøg hos en GP . Jeg har feks maks 3000-4000 kr pr måned og det er enda alt for højt til min indtægt desværre . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 25. November, 2021 Spot on! Det er i 70-80% ren Ryan Air fup med ringe service: en bollefabrik, hvor kunden blot skal lokkes ind i butikken med hidsig/falsk marketing. At nogle mener (troværdighed?) de har haft gode oplevelser, fjerner næppe det faktum, at der er 8-9 ringe anmeldelser for hver god. Stederne består og nogle tager chancen pga: Straks liderlig Økonomi (at folk så så ofte for en elendig service, 20% af den tid, de har betalt for, frustration, irritation, endda trusler eller skynden sig på giver jo indtryk af, at pengene IKKE er sparet ift at betale 800-1200 for en halv time hos en godkendt, reel, kvalitetspige med gode anmeldelser: man kan jo regne minutpris ud og tage forløsning, glæde, tryghed, god oplevelse med som også må være en del af betalingen). Udbud (nogle steder og tidspunkter ingen andre ledige/i nærheden. Spænding (tvivler jeg på) Hvor stor del af kunder, der reelt er jagtende straks-liderlighed skal jeg ikke kunne sige. Men med så mange anmeldelser og efterlysninger og annoncer om netop Ryan Air-priser, gisner jeg at det minimum er 50% hvis ikke 70-75%. Var jeg annoncør-bagmand, ville jeg sgu da også lokke stive pikke ind i butikken præcis som slik i supermarkeder ofte står der, hvor man opholder sig længst tid Har man 3-4000 pr måned kan man jo i teorien godt få 3 gode besøg af længere varighed ala 1600, 1000, 800,- for 1 time, 45 min, 30 min. Men hvis mange blot skal have taget trykket, er et kvarter jo rigeligt. Det dummeste er dog at høre naive mænd bagefter blive skuffet over at Ryan Air ikke gav GFE og indlevelse og så ud som om, de selv nød det eller nussede tiden færdig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 25. November, 2021 Jeg må sige jeg sætter kvalitet over kvantitet og jeg kunne aldrig finde på at bruge 15 min på en bollefabrik. jeg bestiller aldrig mindre end en time undtagen hvis det er et førstegangs besøg. . jeg betaler gerne 2000 for en time når kvaliteten er i orden, og det er den der hvor jeg kommer. Hvis det kun drejer sig om at tømme sig i et hul er der andre måder at få sin orgasme på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 604 Skrevet 25. November, 2021 Det er min erfaring at der ikke er en sammenhæng imellem pris og kvalitet. Jeg har fået fremragende GFE og sex til 1000 kr. For 45 minutter. Og omvendt uengageret gfe Og ringe sex til 2000 kr. For 1 time. Jo højere pris jo mindre løssluppen og afslappet er seancen. Man kan have mange meninger om østeuropæiske piger , men det er blandt dem jeg har haft de allerbedste oplevelser til en rimelig pris. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 25. November, 2021 Går langt uden om 1000kr for en time medmindre andre har sagt god for dem, men de findes jo og det er jo dejligt når pengene er små. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg