Hop til indhold
slip

KATASTROFE

Recommended Posts

Just som det så ud til at GT (GoldenTime i Brüggen, NRW) ville genåbne i overskuelig fremtid, er klubben brændt ned til grunden.

https://rp-online.de/nrw/staedte/viersen/brueggen-sauna-club-brennt-voellig-aus-feuerwehr-grosseinsatz_aid-64186417

På internationale fora tvivles der på om klubben vil blive genopbygget.

Det er virkelig, virkelig trist hvis jeg aldrig mere skal tilbringe en sommereftermiddag i haven på Heidweg. Og til overflod er lillesøster.klubben Living Room's fremtid ukendt og særdeles usikker.

ØV....

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 7 minutter siden:

Det er virkelig, virkelig trist hvis jeg aldrig mere skal tilbringe en sommereftermiddag i haven på Heidweg. Og til overflod er lillesøster.klubben Living Room's fremtid ukendt og særdeles usikker.

Føler med dig, nu du var så glad for lige netop den klub.

Nok vil du savne klubben, men du skal se, når alt en gang igen er normalt.

Så skal du nok finde dine egne nye favoritter til erstatning i NRW og resten af Tyskland.

Udvalget af klubber var enormt, og spørgsmålet er om det vil forblive tilfældet når denne pandemi er ovre.

Men udvalget tror jeg forbliver stort nok til at du kan finde en ny favorit.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Kan de tage alle dem fra  udlandet vi har her i DK og fylde op med når der står færdig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Golden Time var en rigtig fin klub for nogle år siden, med høj grad af disciplin. Faciliteterne var i top, maden var i top, pigerne var i top. Men så gik det ned ad bakke. Sidst jeg var der, var alle pigerne booked hele dagen, så man bogstaveligt gik forgæves, der var simpelthen tomt. De nye ejere dernede har måske ikke haft så meget styr på, hvordan man driver sådan en forretning. I kan drage jeres egne konklusioner ang. muligheder for dække tab via forsikring. Jeg synes bare det er ærgerligt, at et kapitel i denne branche er slukket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louie De Palma skrev, for 21 timer siden:

Sidst jeg var der, var alle pigerne booked hele dagen, så man bogstaveligt gik forgæves, der var simpelthen tomt.

Det har jeg godt nok aldrig oplevet! Men det er rigtigt at det gik ned ad bakke på et tidspunkt, det skrev jeg om her:
https://www.eroguide.dk/forum/topic/90476-livingroom-goldentime-og-verdens-sørgelige-tilstand/?tab=comments#comment-821675

Det var i 2018; jeg mener at det havde bedret sig noget året efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, den 25/11/2021 at 22:16:

Det var i 2018; jeg mener at det havde bedret sig noget året efter.

Det var i juni 2019 at vi oplevede et tomt GT, jeg har ikke været der siden. Turen er gået til FKK Sharks og FKK Wellcum de sidste par år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDaddiz skrev, for 8 timer siden:

Men er den ny? Det er ikke bare nyt navn? Synes adressen hørtes bekent ud....

Der har åbenbart været en klub HEAVEN 7 SEVEN på adressen. Eller også tænker du på Royal Passion, samme gade nr. 36! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, den 24.11.2021 at 23:11:

Just som det så ud til at GT (GoldenTime i Brüggen, NRW) ville genåbne i overskuelig fremtid, er klubben brændt ned til grunden.

https://rp-online.de/nrw/staedte/viersen/brueggen-sauna-club-brennt-voellig-aus-feuerwehr-grosseinsatz_aid-64186417

På internationale fora tvivles der på om klubben vil blive genopbygget.

Det er virkelig, virkelig trist hvis jeg aldrig mere skal tilbringe en sommereftermiddag i haven på Heidweg. Og til overflod er lillesøster.klubben Living Room's fremtid ukendt og særdeles usikker.

ØV....

Ja, det er da mega ærgeligt. Jeg kan kun glæde mig over at jeg forsøgte at lægge vejen forbi med mit arbejde så ofte jeg kunne mens det varede. Jeg tog også ofte forbi FKK Oase om sommeren og nød en dag ved poolen mens jeg kiggede på nøgne piger og varmede op til sex. Desværre brugte den tyske kristne regering corona som en mulighed for at drukne "utugt". 

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...