midtjyden 50 Skrevet 24. November, 2021 Har I nogle bud på hvor man får den bedste prostata massage i Jylland? Gerne i øst, midt og det sydlige Nordjylland… (og ja - jeg har skampulet annoncelight med søgninger, så her søger jeg erfaringer) Lady Gitte og Jasmin i Århus er jeg bekendt med, så søger ud over dem… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 24. November, 2021 midtjyden skrev, for 53 minutter siden: Har I nogle bud på hvor man får den bedste prostata massage i Jylland? Gerne i øst, midt og det sydlige Nordjylland… (og ja - jeg har skampulet annoncelight med søgninger, så her søger jeg erfaringer) Lady Gitte og Jasmin i Århus er jeg bekendt med, så søger ud over dem… Du er velkommen hos mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 24. November, 2021 Danskeblondeemma skrev, 1 time siden: Du er velkommen hos mig Det er noteret… Er der andre bud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 26. November, 2021 Danskeblondeemma skrev, den 24.11.2021 at 22:46: Du er velkommen hos mig Det er noteret… Er der andre bud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 152 Skrevet 29. December, 2021 Prøv at høre Kesa. Jeg har ikke erfaringer med prostatamassage, men jeg tænker det kunne være et godt bud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg